31 sierpnia 2017

Projekt Denko #6

1. Woda perfumowana LUCK dla Niej Avon - zapach, który długo utrzymywał się na skórze i ubraniach, mój faworyt wśród perfum z Avonu. Dostawałam o niego mnóstwo pytań.
2. Woda toaletowa Sweet Girl Yodeyma - próbka perfum o słodkim, nie przytłaczającym zapachu. Jedno z moich ulubionych pachnideł na lato.
3. Pachnąca mgiełka do ciała Granat i Mango oraz Zielona Herbata i Werbena Avon - bardzo lubię te mgiełki, zawsze mam jakąś pod ręką. Nie utrzymują się zbyt długo, ale mają cudowne, orzeźwiające zapachy, są wydajne i tanie.
4. Szampon do włosów XXL Pantene - przeznaczony do włosów słabych i zniszczonych, delikatny zapach - typowy dla produktów marki Pantene. Włosy po umyciu były miękkie, gładkie i lejące. Dobrze się rozczesywały.
5. Preparat odbudowujący włosy Artego - zużyłam trzy ampułki, które znalazłam w pudełku BeGlossy, mieszałam je z ulubioną odżywką Garnier Doux w proporcji 1:3, włosy były miękkie i wygładzone, ale bez rewelacji.
6. Mleczko oczyszczające z witaminą E i hydra IQ oraz z naturalnym olejkiem migdałowym i hydra IQ Nivea - stosowałam je do zmywania makijażu i świetnie sobie z tym radziły, nie szczypały w oczy. Skóra była oczyszczona i nawilżona.
7. Tonik witaminowy Garnier - przeznaczony do skóry normalnej i mieszanej, świetnie oczyszczał, odświeżał i łagodził skórę. Na plus jego winogronowy zapach, uwielbiam produkty Garniera z tej serii.
8. Żel-Peeling-Maska 3-w-1 Nivea - zawierał ekstrakt z magnolii i glinkę białą, bardzo go lubiłam. Miał w sobie małe drobinki, które delikatnie peelingowały twarz podczas codziennego oczyszczania. Do gustu przypadł mi również jego orzeźwiający zapach. Skóra była świeża, ale nie ściągnięta.
9. Odżywczy krem wygładzający Green, Odżywianie Tołpa - przeznaczony do skóry wrażliwej i suchej, z czym absolutnie się nie zgadzam. Skóra po jego zastosowaniu była podrażniona, czerwona i piekła. Totalny bubel.
10. Antyperspirant w kulce Aloe Vera Rexona - zawierał łagodzący wyciąg z aloesu, zapewniał długotrwałą ochronę, przyjemny w codziennym stosowaniu.
11. Mleczko odbudowujące do skóry bardzo suchej Yves Rocher - HIT!, więcej TUTAJ.
12. Relaksujący żel pod prysznic oliwka&petit grain Yves Rocher - produkt o przyjemnym, orzeźwiającym zapachu przy którym można było się zrelaksować. Wydajny, nie przesuszał skóry, lubię produkty pod prysznic YR.
13. Kredka do brwi Avon - kolorek Dark Brown, ciepły odcień, nie dla mnie :)
14. Krem do rąk Douglas - jest z dodatkiem mleka bambusowego oraz jagody goi, pojemność 30ml, idealny do torebki. Delikatny, świeży zapach. Bardzo chętnie po niego sięgałam.
15. Balsam do ust The ONE BB Oriflame - ładnie nawilża, nadaje ustom przepiękny kolor z delikatną poświatą. Ma cudowny zapach !
16. Kolagenowe płatki pod oczy PureDerm - 30 płatków, zamkniętych w wygodnym opakowaniu. Zawierały kolagen, witaminę E oraz ekstrakt z zielonej herbaty. Ładnie nawilżały i przywracały komfort zmęczonym po ciężkim dniu oczom.
17. Peeling kwasowy oraz czekoladowa maska Ava Laboratorium - produkty, które nie zaszkodziły mojej skórze, ale też nie zrobiły nic, bym mogła do nich wrócić ponownie.
18. Maska oczyszczająca z zaskórników Pilaten - zmniejszała widoczność porów, regulowała pracę gruczołów łojowych, zawierała aktywny węgiel pozyskiwany z bambusa posiadający właściwości bakteriobójcze i ściągające. Jedyny minus to taki, że brudziła wszystko dookoła.
19. Odżywcza maseczka do twarzy Herbal Care - przeznaczona do skóry suchej, zawierała olej arganowy, stosowałam ją na noc. Skóra po przebudzeniu była odżywiona i nawilżona. Świetny produkt za niewielkie pieniądze.
20. Kojący krem CC do twarzy Mincer Pharma - bardzo ładnie wyrównywał koloryt skóry, delikatnie pachniał. Lubiłam efekt, który pozostawiał na twarzy.

18 komentarzy:

  1. Świetny post :) Nie używałam większości z tych kosmetyków ale z chęcią je wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Winogronowy tonik z Garniera od dawna za mną chodzi :) Skoro jest przyjemny to chyba w końcu się na niego zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfum od Avon Luck jest cudowny! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. stosuję taką samą odżywkę z Pantene co Ty szampon :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolagenowe płatki pod oczy bardzo lubię , szampon pantene spowodował wypadanie włosów u mnie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też, dałam go mamie z tekstem: Mamo masz ten Pantene, bo mi po nim włosy wypadają... Nie muszę chyba mówić, jak wyglądała jej mina XD Pozdrawiam cieplutko. Jestem tutaj.

      Usuń
  6. Tonik witaminowy Garniera kiedyś bardzo lubiłam, jego zapach jest wręcz uzależniający. Świetne denko!

    OdpowiedzUsuń
  7. dziś kupiłam czarną maskę - będzie testowana, mam nadzieję że się sprawdzi i nie obrudzi wszystkiego :D
    Spore denko :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nic z tego denka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet sporo z tych produktów znam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie Ci poszło, Brawo

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile cudowności <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)