8 kwietnia 2017

Ratunek dla suchej skóry | Mleczko Expert Reparation

Jako, że zależało mi na szybkiej regeneracji bardzo suchej skóry ciała, postanowiłam zaopatrzyć się w produkt Yves Rocher. Kolejny raz zaufałam francuskiej firmie, która przekonała mnie do siebie swoją inwestycją w naturalną pielęgnację i .. nie zawiodłam się :)


Mleczko odbudowujące do skóry bardzo suchej to kosmetyk, stworzony dla osób, którym zależy na szybkiej regeneracji zniszczonej skóry. Dzięki zawartości masła karite bio o działaniu nawilżającym błyskawicznie poprawia stan skóry oraz przynosi jej ukojenie. 
Posiada również składniki pochodzenia naturalnego, takie jak: mangiferyna, olejek z rzepaku, olejek z kopry, olejek z soi czy gliceryna. 
Jestem posiadaczką bardzo suchej skóry, dlatego ważne jest codzienne nawilżanie. Jak na mleczko konsystencja jest dość bogata, przypominająca balsam :) Dzięki temu, że szybko się wchłania, nie pozostawiając na skórze tłustego filmu możemy stosować je rano po prysznicu. Uwielbiam jego delikatny, zarazem słodki zapach. Po codziennym stosowaniu widzę znaczną różnicę w kondycji mojej skóry. Stała się gładka, miękka, a co ważniejsze nawilżona. Plusem jest także wygodne opakowanie, z którego bez problemu wydobędziemy odpowiednią ilość produktu.    
Podsumowując, jest on jednym z lepszych produktów do pielęgnacji ciała, które miałam przyjemność stosować. Na pewno będę do niego wracać :)
Co polecacie do przesuszonej skóry ciała?

28 komentarzy:

  1. Mam to mleczko, ale jeszcze nie używałam... szybko to zmienię :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam bardzo suchą skórę i jeszcze nie znalazłam odpowiednio dobrego kremu, który polubiłby się z moją skórą. Bardzo podoba mi się opakowanie. To niesamowity plus, że nie musimy wydostawać kremu palcami z opakowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś nie po drodze mi z kosmetykami tej marki

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem szczerze że dawno z YR nic nie używałam ! :) Muszę to zmienić! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesting product

    Follow you via The Blogs List in Blogs Showcase
    Follow/Subscribe?
    Chic Poradnik
    Blogs Showcase

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię kosmetyki tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam żadnego kosmetyku tej marki. Również mam suchą skórę i nie znalazłam jeszcze kosmetyku, który zapewniałby mi odpowiednie nawilżenie. Ale używam olejku w sprayu z Avonu. Całkiem przyjemny ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze styczności z tym produktem, ale Twoja recenzja brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam go i byłam zadowolona :) wprawdzie nie mam suchej skóry ale i tak go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Od siebie polecam balsam Oillan - jest lekko tłusty i bezzapachowy,to nie jest jeden z tych kolorowych, ładnie pachnących kosmetyków, ale ratuje suchą skórę kiedy zaczyna być naprawdę źle :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego nie testowałam, ale mam od nich balsam mango&kolendra - boski zapach :) Moją skórę nawilża bardzo dobrze, nawet jak się przesuszy, ale nie wiem, czy sprawdziłby się u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzadko sięgam po ich produkty, a szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja to mam dziwną skóre, raz bardzo suchą, a innym razem tłustą. Ale na te "suche dni" przydał by mi się taki produkt.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tego produktu ale mnie zainteresowałaś <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/white-dress-jeans-bomber.html

    OdpowiedzUsuń
  15. jeszcze się nie spotkałam z tą marką, ale brzmi ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś często używałam ich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam z tej firmy peeling do ciała i średnio byłam zadowolona. Musiałam użyć naprawdę dużą ilość produktu aby wypeelingować ciało. Może balsam okaże się lepszy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. oo lubię ich firmę ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Do suchej skóry polecam krem intensywnie nawilżający Colway, bardzo go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam o tej firmie, chętnie przetestuje 😊

      Usuń
  20. Do przesuszonej skóry polecam wszelakie olejki - u mnie się sprawdzają. ;]

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie inspirujące posty! Buziaki

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)