5 września 2017

Paleta cieni The Basic Moment 2017 | ZOEVA

Zoeva to młoda, ale niezwykle chwalona niemiecka marka kosmetyczna. Produkty są wykonywane z dbałością o najmniejszy szczegół, a każdy z nich posiada nowoczesny design. Marka ta w swojej ofercie posiada m.in. szeroki wybór palet cieni, róży, bronzerów oraz eyelinerów.
W końcu i ja postanowiłam coś przetestować, padło na najnowszą paletę cieni The Basic Moment - przeznaczoną na najcenniejsze chwile w życiu :)
Paleta The Basic Moment, jak każda tej firmy ma tekturowe opakowanie zamykane na magnes i zawiera 10 rewelacyjnie napigmentowanych cieni. Ich jedwabista konsystencja niezmiernie ułatwia aplikację, dodatkowo wzbogcone są o witaminę E, która jak wiemy posiada właściwości pielęgnujące. Mamy tu zarówno wykończenie matowe, satynowe jak i metaliczne. Kolorystyka jest neutralna, zahaczając o chłodną. 
Trwałość cieni jest bardzo dobra, jednak muszę zaznaczyć, że mało które cienie nie wytrzymują u mnie całego dnia. To nad czym ubolewam, to brak lusterka w środku. Mam nadzieję, że i ono w końcu się pojawi :) 
Kiedy po raz pierwszy zobaczyłam ją w internecie, wiedziałam, że muszę kupić. Kolory, które wiele osób uważa za "nudne" są najbardziej przydatne w codziennym makijażu. Widząc ją na żywo, tylko utwierdziłam się w przekonaniu, że był to strzał w dziesiątkę :) Zatem jest to paleta, która idealnie sprawdzi się w zwykłych, nieskomplikowanych makijażach. Do kupienia w perfumerii SEPHORA

15 komentarzy:

  1. Ja czesto po nia siegam ale rowniez sprawdzi sie jako bazowa paleta do makijazy slubnych <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolorki, sama z chęcią przygarnęłabym taką paletkę.

    Pozdrawiam,
    Karolina [BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ona mnie kusi ale wykańczam jeszcze naturaly yours :D moim zdaniem paletka warta ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam taką kolorystykę.Piękna paletka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Paletka piękna! Uwielbiam takie kolory :*

    http://lexisslittleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak kryje ta paletka bo lubię mocno kryjące :) fajnie gdy jest idealne pokrycie wtedy makeup wygląda świetnie

    Buziaki :*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam peeling do twarzy vianek i baaaaaaaaaaardzo go polubiłam ;)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. paletka przypadła mi do gustu, brązy moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)