14 sierpnia 2017

Róż Love Hangover | Too Faced

Fanką róży to ja nie jestem i sięgam po nie naprawdę rzadko. Dlatego nie skłamię, jeśli powiem, że w mojej toaletce znajdują się tylko trzy róże. Być może, to się kiedyś zmieni..
Jeden z nich jest od Too Faced, nazywa się Love Hangover - neutralny, różowy kolorek o wykończeniu satynowym. Możecie kupić go na Sephora.pl.
Pierwsze na co zwracamy uwagę, to opakowania tych kosmetyków - są po prostu rewelacyjne. Marka Too Faced nie zawodzi, ich produkty prezentują się baaardzo gustownie. I tak też jest w przypadku róży, zamknięte zostały w uroczych, plastikowych serduszkach. Mamy do wyboru 6 kolorków, o różnych wykończeniach - każdy znajdzie coś dla siebie :)
Róż nie pyli się, w dotyku jest niezwykle "miękki". Intensywność koloru można budować, ale UWAGA - trzeba uważać, ponieważ można przesadzić. Oczywiście, nie zmienia to faktu, że świetnie się z nim pracuje. U mnie nałożony rano, wytrzymuje, aż do wieczornego demakijażu w stanie nienaruszonym. Efekt, który pozostawia na policzkach bardzo mnie zadowala. Producent przypisuje im 16-godzinną trwałość - jestem skłonna mu wierzyć.
Jestem zachwycona tym cudem z kolekcji Love Flush. Jeśli będziecie miały możliwość sięgnięcia po niego, choćby miniaturkę - naprawdę polecam :)

19 komentarzy:

  1. różu nie używam, ale opakowanie słodkie

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja od niedawna zaczelam uzywac rózu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam jeden ulubiony, bo i tak rzadko w lato uzywam rozu czy bronzera :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mało używam różu, prezentuje się całkiem przyjemnie choć nie do końca jego odcień pasowałby do mojej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh, jak pięknie się prezentuje :) cudowne opakowanie, kolor też ładny delikatny na skórze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolorek, no i opakowanie jakie urocze! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasami sięgam po róż, ale widać że temu z szczególnością warto się przyglądnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam raczej nie używam różu, ale ten wygląda świetnie ;)
    Obserwuję :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam tylko dwa róże. Do tego rzadko używane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Róż ma naprawdę urocze opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jaki cudowny ten róż i to opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja rzadko uzywam róż, ale ten prezentuje się tak pięknie, że mnie zachwycił;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy jeszcze nie używałam różu. Uważam, że czułabym się z nim nieswojo...
    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. prezentuje się przeuroczo :) świetnie, że jakość idzie w parze z wyglądem :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)