16 sierpnia 2017

Puder pyłkowy The ONE | Oriflame

Od kilku ładnych lat jestem konsultantką Oriflame. Myślę, że doskonale znam oraz mogę wiele powiedzieć na temat oferowanych przez klub produktów. Dlatego postaram się, co jakiś czas pisać o kosmetykach kolorowych, ale też pielęgnacyjnych regularnie zamawianych i chwalonych przez moje klientki. Oczywiście, każdy z nich będzie solidnie przetestowany również przeze mnie :)
Jednym z nich jest puder pyłkowy - znajduje się w przezroczystym, plastikowym pudełeczku z odkręcanym wieczkiem. Mój jest w odcieniu Light, chociaż nie jest do końca taki jasny. Absolutnie odradzam go osobom bladym, sama sięgam po niego w okresie wakacyjnym, gdy skóra jest już lekko muśnięta słońcem.
Produkt ten jest dostępny w 3 wariantach: Light, Medium oraz Translucent - którego jestem również bardzo ciekawa i na pewno kupię przy najbliższej okazji. Został drobno zmielony, przez co świetnie sprawdzi się pod oczy. Zapewnia ładne, matowe wykończenie oraz utrwalenie makijażu. Nie zauważyłam też, żeby zbierał się w liniach mimicznych. Cena regularna to 44,90 zł za pojemność 7g. Oczywiście, bardzo często w katalogu znajduje się on za dużo mniejszą kwotę.

12 komentarzy:

  1. Nigdy chyba nie miałam żadnego kosmetyku od Oriflame. Zawsze zamawiałam z Avon.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przepadam za tą firmą ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nigdy nie miałam nic z tej firmy i jakoś mnie nawet nie kusi :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tej firmy uwielbiam perfumy <3. Maja przepiekne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nawet nie mam u kogo zamówić kosmetyków tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja od xx lat nie używałam ich produktów, ani do pielęgnacji tym bardziej kolorowych. Nawet nie mam już dostępu a kiedyś byłam konsultantką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Daaawno nie miałem nic z katalogowej marki

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno nic nie zamawiałam z Oriflame :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/08/denim-i-czerwien.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Oriflame miałam tylko krem do rąk i maseczkę do twarzy, ale to bardzo dawno temu :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię kosmetyki z Oriflame, ale przyznam, że nie miałam jeszcze okazji by wypróbować ten puder :)
    Świetny post :*

    http://lexisslittleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)