23 sierpnia 2017

Duet Healthy Mix | BOURJOIS

W dzisiejszym poście podzielę się z Wami moją opinią na temat dwóch produktów z serii Healthy Mix od Bourjois.
PODKŁAD - nowa wersja, wzbogacona o witaminy C, E oraz B5. Zamknięty jest w szklanej buteleczce z pompką - takie opakowania najbardziej lubię, pojemność standardowa bo 30ml.
Pierwsze, na co zwróciłam uwagę to obłędny, owocowy zapach. Konsystencja jest lekka, po nałożeniu na dłoń spływa. Mam go w najjaśniejszym kolorku 51 Light Vanilla, i jeśli jesteście bladziochami to super opcja. Nie zauważyłam, żeby ciemniał. Aplikacja należy do tych prostych i przyjemnych, na twarzy wygląda świeżo, a przede wszystkim naturalnie. Za jego pomocą nie przykryjecie większych zaczerwienień, przebarwień, czy niedoskonałości. Dzięki swojej nawilżającej formule pięknie rozświetla twarz. Proponowałabym go osobom o suchej skórze, ponieważ u mnie, przy skórze mieszanej wytrzymuje max do 5 godzin, później w strefie T mocno się wyświeca. W ciągu dnia nie mam czasu na poprawki, dlatego kolejny raz po niego nie sięgnę :)
Podkład  kosztuje ok 60,00zł.
KOREKTOR - stara wersja, również wzbogacona o witaminy C, E oraz B5. Zamknięty jest w tubce o pojemności 10ml z dziubkiem, a więc praktycznie i higienicznie. Tubka jest miękka, dlatego z łatwością możemy dozować odpowiednią dla nas ilość produktu. Kolorek, który posiadam to 51 Eclat Clair. Dziewczyny z jasną karnacją będą z niego zadowolone. Kupiłam go z myślą nakładania pod oczy. Ze względu na gęstą konsystencję na początku nie polubiliśmy się, nakładany palcami wyglądał tragicznie, zbierał się w liniach mimicznych i ciastkował. Jednak, gdy zamieniłam palce na gąbeczkę wygląda rewelacyjnie, utrzymuje się cały dzień. Ma bardzo dobre krycie, dlatego nada się do walki z cieniami - ja na szczęście tego problemu nie mam. Świetnie dopasowuje się do podkładu przedstawionego powyżej. Jestem pewna, że sięgnę po niego kolejny raz :)
Korektor kosztuje ok 50,00zł. 

28 komentarzy:

  1. Interesuje mnie podkład :) czytałam sporo pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze w koncu zakupic Heathy mixa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o podkład to miałam i ja osobiście go nie lubię :(

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam ani jednego produkty, rzadko sięgam po podkłady

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem chyba jedyną blogerką która nigdy nie miała żadnego kosmetyku BOURJOIS :P

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie niestety stara wersja korektora sprawdza się bardzo kiepsko i zużycie go jest dla mnie katorgą ;) Podkład lubiłam, ale niestety na dłuższą metę zapycha moje pory.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tą firmę, ale neistety ten fluid nie dajae się na mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie używam produktów z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam okazję przetestować ten podkłąd na mojej skórze, bedąc u dziewczyny na makijażu, która malowała mnie na studniówkę, podkład bardzo lekki, przyjazny dla cery, nie tworzy efektu maski, idealny na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze okazji stosować tych produktów

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie uzywalam tych produktow :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam z tej marki róż w kamieniu! Jest obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie sięgałam jeszcze po te produkty, ale bardzo ciekawa jestem tego jak sięsprawdza podkład :)

    http://lexisslittleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. To jest mój ukochany podkład, jeden jedyny najlepszy. Korektor jednak u mnie niezbyt kryje. :( Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Akurat go testuję, efekt jaki pozostawia na buzi bardzo mi odpowiada :) Jednak muszę stwierdzić, że mocno ciemnieje :/

      Usuń
  16. podkład lubię :) korektora nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  17. ja jeszcze nigdy nie miałam żadnego kosmetyku bourjois, kiedyś chciałam mieć ten podkład

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię ten podkład. Ja mam aktualnie cerę właściwie normalną i ten podkład wytrzymuje u mnie cały dzień. Korektor muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam ten podkład i uwielbiam ten owocowy zapach. Ogólnie jestem z niego zadowolona tylko właśnie przez tą trwałość będę musiała poszukać czegoś innego.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeden z moich ulubionych podkładów, sprawdza się idealnie i nie zawodzi mnie już od lat. Nie jest on mega kryjący i rzeczywiście po kilku godzinach zaczyna się świecić, ale efekt jaki daje na skórze rekompensuje wszystko. Znam już swój kolor, więc zamawiam zawsze zapas przez internet, jest dużo tańszy :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam nigdy tego podkładu, ale wiem, że robi furorę ;-) może kiedyś się skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam x lat temu podkład z tej firmy i niestety w ogóle mi nie przypasował.. szkoda No wydałam na niego w tedy ponad 50 zł 😊 ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
  23. nigdy nie miałam podkładów tej firmy ;) chociaż słyszałam na ich temat masę pozytywnych opinii, sama do tej pory się nie skusiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja rzadko używam takiego podkładu - dwa razy na rok. Więc się zupełnie na tym nie znam. Może dlatego że nie bardzo umiem go używać.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)