2 lipca 2017

Wspaniały! | Bourjois 123 PERFECT CC Cream

Długo szukałam idealnego produktu do twarzy, który byłby lekki oraz ładnie wyrównał by koloryt cery, aż w końcu trafiłam na Niego! 123 Perfect CC Cream zbiera dużo pozytywnych opinii w sieci. W cenie regularnej kosztuje ok 50zł - przyznam, że jest to dość dużo, jak na produkt, który mógłby się nie sprawdzić. Dlatego postanowiłam po niego sięgnąć podczas promocji -49% w drogerii Rossmann. 
Od Producenta: CC Cream łączy pielęgnacyjne działanie kremu z ujednolicającymi właściwościami podkładu. Zawiera pigmenty korygujące. Wygładza i rozświetla cerę. Nawilża do 24 godzin. Filtr SPF 15. Testowany dermatologicznie. 
Konsystencja produktu jest lekka, spływająca z dłoni. Co do opakowania, to zdecydowanie bardziej lubię szklane buteleczki z pompką - ale ta wersja nie jest najgorsza :) Przez dobrze wyprofilowany dzióbek nie ma większych problemów z wylaniem odpowiedniej ilości podkładu. Posiada delikatny zapach, który ulatnia się wraz z aplikacją. 
Występuje w czterech odcieniach: 31 Ivory, 32 Light Beige, 33 Rose Beige, 34 Bronze. Ja zdecydowałam się na ten najjaśniejszy, i jak się okazało był to strzał w dziesiątkę! 
Najlepszą formą aplikacji dla mnie są palce, idealnie współgrają z produktem, pięknie się wtapia nie pozostawiając smug. Krem CC po nałożeniu wygląda bardzo naturalnie, i co najważniejsze nie czuć go na twarzy. Krycie można spokojnie budować. Podoba mi się w nim to, że nieprzypudrowany na mojej twarzy utrzymuje się ok 5-6h. Podsumowując, uważam, że jest to świetny kosmetyk na co dzień. 

24 komentarze:

  1. Muszę przyjrzeć mu się bliżej, bo również szukam jakiegoś lekkiego produktu, krem wraz z podkładem to jest fajny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubiłem go na tyle, że zużyłem z 4 opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię tego typu produkty latem, ale tego jeszcze nie próbowałam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na lato kremy CC są idealne, również pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Może wypróbuję, tylko sprawdzę, czy będzie odcień, który mi podpasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od kiedy stalo sie o ni glosno, pryzznam sie kusi mnie jego zakup. Chyba poszukam u siebie i w koncu przetestuje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie znoszę kremów CC, zawsze zrobię sobie nimi jakieś plamy!
    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Bourjois kocham podkład Helathy Mix. Kremu CC jeszcze nie miałam możliwości stosować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie ich produkty nie sprawdzają się :(

    OdpowiedzUsuń
  9. this looks fantastic !

    would you like to follow each Other ??

    OOTD NEW POST

    Check out my ♥Instagram ,Bloglovin

    Stay Gold
    hug from germany

    OdpowiedzUsuń
  10. Wysoka cena, a ja nie przepadam za tego typu produktami ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Również przy tegorocznej promocji w Rossmannie zdecydowałam się na podkład z Bourjois tylko, że na Healthy Mix. Aktualnie jest to najlepszy podkład jaki kiedykolwiek miałam. Szybko się wchłania, ładnie wyrównuje koloryt skóry, długo się trzyma i wygląda naturalnie. Osobiście wolę nakładać go pędzelkiem niż palcami, bo wydaję mi się, że lepiej wtedy wygląda :)
    Pozdrawiam http://madeleinestyles.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post! Photos are amaizing! :)
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment... Also hope you'll click on a few links :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/06/milly-bridal.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  13. Warto taki droższy produkt kupić właśnie na przecenie i go przetestować. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Tego nigdy nie miałam, ale CC mam już swój ukochany z Lumene.

    OdpowiedzUsuń
  15. wygląda na fajny produkt :) idealny na lato

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda ciekawie, muszę mu się bliżej przyjrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  17. muszę wypróbować :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kiedyś na promce w rossmanie zaszałam ale hmm jakoś jednak za tą marką nie przepadam

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)