16 lipca 2017

Róż do policzków Harmony | MAC

Kolejny produkt z "chciejlisty" wykreślony!
Róż do policzków to mój drugi produkt firmy Mac Cosmetics. O pierwszym zakupie możecie poczytać TUTAJ :)
Mimo, iż jest to róż, to doskonale sprawdza się u mnie jako bronzer. Uwielbiam produkty do konturowania twarzy i nie wyobrażam sobie bez nich codziennego makijażu. Pięknie podkreślone policzki .. tak, to jest to, co lubię :)
Kolor nada się dla osób bladych, jak i dla tych nieco muśniętych promieniami słońca. Jest kompletnie matowy, co niezwykle mi odpowiada. Brak w nim pomarańczowych tonów, ale też nie jest typowym, ziemistym odcieniem. Dobrze nabiera się na pędzel, ma przyjemną, jedwabistą konsystencję. Na twarzy przepięknie wygląda, aż do wieczornego demakijażu.
Od kiedy go mam stosuję codziennie, a zużycia nie widać. Muszę stwierdzić, że jest bardzo wydajny. Stał się moim ulubieńcem wśród produktów do modelowania twarzy.
Za cenę 100 zł otrzymujemy 6 g produktu.

21 komentarzy:

  1. Najbardziej wydajnymi produktami MAC są te wypiekane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście łady kolorek dla opalonej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa tego różu :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny kolor, nie miałam jeszcze niczego MAC ale napalam się na szminki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jedną szminke z Maca i juz planuje zakup kolejnej. Jakość rewelacja :)

      Usuń
  5. Fajny odcien, lubie kosmetyki MAC ;) Mam 15 cieni i sa bardzo dobrej jakosci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używam ani różów ani bronzerów, bo zwyczajnie nie chce mi się szukać odpowiedniego odcienia do mojej przezroczystej twarzy. Ale gdybym musiała coś wybrać, może trafiłabym na to :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ten odcień jest przepiękny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam produkty Maca . Mysle, ze i ten bym pokochała<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kosmetyki MACa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z Maca jeszcze nie miałam nic, ostatnio wykonując makijaż zapominam o nałożeniu różu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny kolorek, choć nie wiem czy dla mnie nie byłby za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor możemy stopniować,także myślę, że nada się dla każdego :)

      Usuń
  12. Ja mam tylko 1 róż i rzadko go używam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny :) Ciekawe czy by mi podpasował :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak dla mnie troszeczke za ciemny ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. jak dla mnie ta firma jest skreślona

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)