27 lipca 2017

Projekt Denko #5

1. Woda toaletowa dla niej Women's Collection Delicate Cherry Blossom Oriflame - delikatny, kwiatowy zapach, idealny na ciepłe dni. Jego trwałość nie była zaskakująco dobra, ale do szkoły rewelacyjnie mi służył.
2. Woda toaletowa Fruity Rhythm Adidas - przyjemna, kwiatowo-owocowa kompozycja, świetnie sprawdzi się na co dzień. Nie utrzymuje się długo, kosztuje grosze.
3. Płyn micelarny z olejkiem Garnier - bardzo dobry kosmetyk, nie podrażniał i nie szczypał w oczy. Pozostawiał tłusty film na skórze, ale mi osobiście to nie przeszkadzało, ponieważ stosowałam go jako 1 krok w demakijażu. Na pewno do niego wrócę.
4. Mleczko oczyszczające Nivea - zawiera naturalny olejek migdałowy i hydra IQ, produkt rewelacyjnie radził sobie z makijażem.
5. Pasta do zębów Elmex - jest bardzo delikatna, polecam wszystkim aparatkom i osobom, które posiadają wrażliwe dziąsła. Zawsze z chęcią wracam do past Elmex.
6. Pasta do zębów Sensodyne - tak, jak lubię pasty do zębów Sensodyne, to ta zupełnie się u mnie nie sprawdziła, strasznie podrażniała dziąsła, wręcz piekła. Produkt niewart uwagi.
7. Żel do twarzy i ciała ARTEMIS of Switzerland - do twarzy zupełnie się nie nadawał, przesuszał ją, dlatego zużyłam go do mycia ciała. Produkt bez rewelacji.
8. Mgiełka Jagoda i Orchidea AVON - delikatny, świeży zapach. Mgiełki często występują w moich projektach denko, co oznacza, że bardzo je lubię :)
9. Eyeliner Liquid Precision 2000 Eveline - pryjemny aplikator, którym precyzyjnie można narysować kreskę. Na powiece utrzymywał się cały dzień.
10. Eyeliner Celebrities Eveline - działał tak samo, jak jego poprzednik.
11. Tusz do rzęs Lash Sensational Maybelline - pięknie wydłużał i pogrubiał rzęsy, nie sklejając ich. Miał rewelacyjnie wyprofilowaną szczoteczkę, która docierała nawet do najkrótszych rzęs. Jedna z lepszych mascar.
12. Podkład do twarzy The ONE Oriflame - lekka, jedwabista formuła, zapewnia dobre krycie bez efektu maski. Co jakiś czas do niego wracam.
13. Podkład Giordani Gold Oriflame - jest to mój bestseller wśród podkładów do twarzy, został wzbogacony w SPF 15 i drogocenne minerały wulkaniczne pozyskane z obszaru włoskiego wulkanu Etna. Delikatne krycie, lekkość na twarzy to coś, co bardzo w nim lubię :)   
14. Podkład Colorstay Revlon - zna i używał go pewnie każdy, idealnie spisuję się na większe wyjścia, jest w stanie przetrwać bez poprawek całą noc. Kolor, który wybieram to 150 Buff.

18 komentarzy:

  1. Znam chyba tylko wodę z adidasa - miło wspominam, chociaż nie była trwała. Tusz w końcu muszę wypróbować - dużo osób go poleca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam kiedyś tej wody toaletowej z Adidasa, ostatecznie jednak postawiłam na perfumy, są dużo trwalsze :) Mgiełki z Avon lubię, chociaż też nie utrzymują się jakoś długo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Giordani uwielbiam! Maja piekne zapachy perfum <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Żel Artemis of Switzerland miałam bubel jakich mało, pastę elmex lubię, różowego adidasa również :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja póki co szykuję post z zakupami lipca :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem w trakcie testów tej mascary z Maybelline, póki co jestem zakochana i jest to moja najlepsza mascara do tej pory, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Woda Adidasa jest świetna, a tusz Maybelline również lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z twojego denka miałam pastę sensodyne i podkład revlona, ale to bardzo dawno :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam tylko pastę do zębów!:O

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Revlona, używam go od bardzo dawna i nie planuję zmieniać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam kiedyś wodę z Adidasa i nie byłam zadowolona. ;)
    Super, że tusz dobrze się spisywał. Nie jest taki drogi, więc fajnie będzie Ci do niego wracać. :)
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię zapach tej mgiełki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam większość z tych rzeczy :) Super post!

    http://lexisslittleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Eyeliner z Eveline to mój wakacyjny niezbędnik! :D
    Pozdrawiam cieplutko!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne denko ;) uwielbiam mgiełki szczególnie latem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie lubię mgiełek Avon do ciała, ale za to lubię do pryskania firanek :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)