4 lipca 2017

Paleta do konturowania | Golden Rose

Jestem wielką fanką produktów do konturowania twarzy, dlatego gdy zobaczyłam tę uniwersalną paletkę Golden Rose na YouTube stwierdziłam, że koniecznie muszę ją przetestować. Jako, że cena jest rewelacyjna - 19.90zł, a stoisko tej marki okazało się dla mnie bardzo łatwo dostępne, to nic nie stało na przeszkodzie, żeby ją kupić.
Paleta zawiera trzy odcienie służące do konturowania, ocieplania i rozjaśniania wybranych partii twarzy.
Chłodny brąz nakładamy wzdłuż boków nosa, oraz poniżej kości policzkowych. Możemy go również stosować wzdłuż linii żuchwy oraz tuż przy linii włosów.
Ciepły brąz nakładamy powyżej konturu na policzkach, ale również możemy go aplikować na nos, brodę i czoło, by ocieplić koloryt cery.
Najjaśniejszy kolor z palety nakładamy pod oczy, na środek czoła, grzbiet nosa oraz podbródek.
W celu uzyskania delikatnego przejścia kolorów produkty należy dobrze rozetrzeć.
Paleta posiada czarne, matowe opakowanie z logo firmy. Zamykana jest na klik. W środku znajdziemy również duże lusterko, które znacznie ułatwi nam pracę w podróży.
Myślę, że świetnie sprawdzi się na co dzień. Efekt, jaki możemy nią uzyskać jest bardzo naturalny. Pigmentacja i kredowa formuła pudrów sprawia, że na pewno nie zrobimy sobie krzywdy. 

24 komentarze:

  1. Ja sobie kompletnie nie radzę z konturowaniem twarzy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladne odcienie ma ta paletka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już mam jedną paletę na ten typ tylko w sumie w środku 8 kolorów szczerze mówiąc teraz mało jej używam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie Golden Rose znam tylko od strony produktów do ust :) Paletka mi się podoba - na co dzień idealna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. GR mają bardzo faje produkty. Ja jeszcze nigdy nie konturowałam twarzy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ma bardzo ładne, naturalne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no no będzie trzeba ją sprawdzić ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tej paletki jeszcze nie miałam, ale uwielbiam pomadki z GR :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie widziałam jej jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam na razie zapas tego typu mazideł konturujących:)

    OdpowiedzUsuń
  11. I'm following you now. Visiting you back! Thanks for your comment. Waiting for more content in the page.
    Greetings!
    https://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tej firmy mam tylko szminki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Paletka prezentuje sie świetnie. Ja używam tej z Wibo i była jeszcze tańsza, a jest dobra. Nie zawsze cena przekłada się na jakość. Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam paletę z Wibo, ale u mnie sprawdził się tylko bronzer :)

      Usuń
  14. dla mnie konturowanie to w dalszym ciągu czarna magia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super blog dla dziewcząt. Piękne zdjęcia, gratuluję! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cud paletka ♥ i bardzo tania, także skuszę się na nią jak pojadę na urlop do Polski :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ciekawa tej paletki :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mnie zaciekawil i na pewno kupie, jak minie lato :)
    Dodaje domu obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)