29 czerwca 2017

Krem do twarzy i pod oczy | Vianek

Cześć Kochani!
Wracam po dłuższej nieobecności, oficjalnie jako licencjonowana fizjoterapeutka <3 Nareszcie bez stresu zaczynam długo wyczekiwany odpoczynek!

Dzisiaj przedstawię Wam moich dwóch ulubieńców firmy Vianek. Są to produkty, które rewelacyjnie się u mnie sprawdziły :)
1. Normalizujący krem do twarzy na dzień z ekstraktem z kory wierzby 50ml / 25.99zł
Choć zalecany jest dla skóry przetłuszczającej i z problemami, to u posiadaczki skóry mieszanej (mojej) również doskonale się sprawdzi. Zdecydowanie zmniejsza produkcję sebum. Szybko się wchłania, makijaż wygląda pięknie i wytrzymuje o wiele dłużej. Zawiera olej z pestek winogron, oliwe z oliwek i skwalan roślinny, które mają zapewnić skórze optymalne nawilżenie, przy czym jej nie obciążając. Zawarty w kremie ekstrakt z kory wierzby przyspiesza proces gojenia zmian skórnych, oraz zapobiega powstaniu nowych. Nie drażni zapachem. Zamknięty jest w ułatwiającym codzienną pielęgnację, higienicznym opakowaniu z pompką. Przy skórze problematycznej należy na to zwrócić szczególną uwagę. I choć nie mam dużego problemu z wypryskami dla mnie jest to produkt niezastąpiony i sięgam po niego z wielką przyjemnością :)
2. Odżywczy krem pod oczy z ekstraktem z chmielu 15ml / 20.99zł
Stosuję go na dzień pod makijaż, ładnie nawilża i szybko się wchłania. Na początku troszkę drażnił mnie jego zapach, ale już się przyzwyczaiłam :) W składzie posiada olej sojowy, z pestek moreli i rokitnikowy, które zawierają właściwości antyoksydacyjne i wzmacniające. Ekstrakt z szyszek chmielu zapobiega przedwczesnemu starzeniu skóry. Konsystencja jest lekka i przyjemna. Dzięki poręcznemu opakowaniu z pompką, dozujemy odpowiednią ilość produktu. Przy regularnym stosowaniu widać różnicę, skóra jest gładka i odżywiona.
Jestem bardzo mile zaskoczona jakością produktów firmy Vianek. Mam ochotę zaopatrzyć swoją kosmetyczkę o kolejne! Co polecacie? 

22 komentarze:

  1. Bardzo zachęcająca recenzja , chętnie te kosmetyki kiedyś wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje!
    Nie mialam tych kremow, ale slyszalam duzo dobrego o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyglądam się tej marce już od dłuższego czasu, ale jeszcze nie miałam okazji wypróbować. Moja mama ma emulsję do mycia twarzy i bardzo sobie ją chwali.
    P.S. Gratulacje licencjatu ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio głośno o produktach tej marki. Ja nie miałam okazji ich wypróbować, ale te kremy pod oczy bardzo mnie ciekawią ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. These look so great. I definitely want to give them a try.
    I just followed your lovely blog (#53). Please follow back and let's stay in touch.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciągle słyszę wiele pozytywnych opinii o tej firmie, aż muszę coś wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat ich nie miałam okazji używać ale oni mają dobre produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo dobrego słyszałam o tych produktach, będę musiała w końcu wypróbować :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tej firmy miałam tylko mleczko do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ten krem pod oczy Vianek i całkiem fajnie się sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kilka razy już słyszałam o tej firmie, będę musiała w końcu ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję obrony! :)

    Kosmetyki Vianek są mi bardzo dobrze znane. Niestety w moim przypadku krem mnie podrażniał pod oczami :( dalej szukam swojego ulubieńca!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje, muszę spróbować tych kosmetyków ☺

    OdpowiedzUsuń
  14. kosmetyków Vinka jeszcze nie miałam, ale na pewno jak trochę uszczuplę zapasy zakupię

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrą opinią chwalą się kosmetyki Vianek, sama miałam ich odżywkę i była świetna. Na kremiki też mam ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Na krem pod oczy bym się skusił :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się z przedmówcą również się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)