25 lipca 2017

Nowości kosmetyczne | Lipiec 2017

W lipcu głównie starałam się skupić uwagę na zużyciu zapasów kosmetycznych. I muszę Wam przyznać, że świetnie mi to idzie, ale oczywiście kilka produktów wpadło do koszyczka.
⧫ Pasta do głębokiego oczyszczania twarzy Ziaja Liście Manuka 75ml/7.99zł - przeznaczona dla skóry normalnej, tłustej i mieszanej. Ma na celu odblokować pory skóry z nadmiaru sebum, redukować niedoskonałości oraz przywrócić naturalną równowagę i świeżość. Bardzo ją lubię, jak tylko się kończy kupuje kolejne opakowanie.
⧫ Olejek arganowy do oczyszczania i mycia twarzy Bielenda 140ml/19.49zł - Jego zadaniem jest przywrócenie skórze odpowiedniego nawilżenia, naturalnej sprężystości oraz jędrności. Ma także zmywać makijaż oraz upłynniać sebum, nie naruszając naturalnej bariery ochronnej skóry.
⧫ Gąbka 100% celuloza Oriflame 1szt/1.99zł - przydatna w dokładnym oczyszczaniu twarzy, a także przy zmywaniu maseczek.
⧫ Żel pod prysznic z miętą i maliną Oriflame Love Nature 250ml/14.99zł - uwielbiam ten żel, posiada małe granulki, dzięki którym możemy pozbyć się martwego naskórka z ciała. 
⧫ Żel pod prysznic z truskawką i limonką Oriflame Love Nature 250ml/14.99zł - również zawiera nturalne drobinki eksfoliujące, ma cudowny, orzeźwiający zapach. 
⧫ Żel pod prysznic z oliwą z oliwek i aloesem Oriflame Love Nature 250ml/14.99zł - nadaje uczucie miękkośći, posiada piękny zapach i biodegradowalną formułę. 
⧫ Suchy szampon Batiste 200ml/14.99zł - wersja Oriental, kwiatowo-owocowy zapach, ładnie odświeża włosy. 
⧫ Masło do ciała The Body Shop 50ml/22.90zł - gdy tylko mam dostęp do produktów tej marki, zawsze coś kupię. Masełka cudowanie nawilżają skórę, dodatkowym ich atutem są zapachy, tym razem wybrałam różowy grapefruit.
⧫ Antyperspirant w kulce Aloe Vera Rexona 50ml/8.99zł - bardzo przyjemny, delikatny zapach. Posiada łagodzący wyciąg z aloesu.
⧫ Peeling roślinny do ciała Yves Rocher 200ml/33.00zł - najlepszy peeling jaki dotychczas stosowałam, kupiłam kolejne opakowanie. Więcej możecie poczytać TUTAJ.
⧫ Krem do rąk i paznokci Blossom Douglas 30ml/12.90zł - intensywnie kwiatowy zapach, nie do końca mój. Ale zobaczymy jak się sprawdzi.
⧫ Oczyszczająca maska węglowa Carbo Detox Bielenda 1szt/2.49zł - pojemność 8g, przeznaczona dla skóry suchej oraz wrażliwej, posiada silne działanie detoksykujące, szybko i skutecznie oczyszcza skórę z toksyn, odświeża, nawilża i regeneruje.   
⧫ Oczyszczająca maska węglowa Carbo Detox Bielenda 1szt/2.49zł - pojemność 8g, przeznaczona dla skóry mieszanej oraz tłustej, zawiera aktywny węgiel i glinkę zieloną, która jak wiemy ma silne właściwości ściągające, dezynfekujące i gojące. Skóra po jej zastosowaniu powinna być idealnie matowa, świeża i gładka.
⧫ Serum do twarzy Perfecta 1szt/2.29zł - pojemność 10ml, zawiera skoncentrowaną witaminę C oraz bio-fosfor, ma skutecznie usuwać oznaki zmęczenia. Jest to taki zastrzyk energii :)
⧫ Maseczka do twarzy Perfecta 1szt/1.99zł - pojemność 10ml, polecana dla skóry dojrzałej, sięgnęłam po nią, ponieważ ma dawać efekt wypoczętej, odświeżonej i wygładzonej skóry.
⧫ Maseczka do twarzy Douglas 1szt/8.90zł - pojemność 10ml, stworzona dla bardzo suchej i wrażliwej skóry, zawiera olej sojowy i organiczne masło Shea. Jest bezzapachowa, bez syntetycznych barwników i parabenów.
⧫ Chusteczki do demakijażu Douglas 10szt/6.50zł - wybrałam format mini, zawierający 10 nawilżonych chusteczek, dostępna jest również wersja XL. Kupiłam je z myślą o zbliżającym się kilkudniowym wyjeździe. 

28 komentarzy:

  1. Wiekszosc Twoich zdobyczy u mnie sie sprawdzila, jedynie rozstalam sie z Pasta z Ziajki ma plastik w skladzie a ja zaczelam na to zwracac wieksza uwage ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę dokładnie przejrzeć skład :) Dzięki za info :)

      Usuń
  2. w moim koszyku tez znalazła się maseczka Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz świetne rzeczy, również ich używam np kosmetyki z Ziaji tylko w innym wydaniu oraz olejek z Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Love your perfect post dear! ^_^
    I'm following you, would you like to follow me back, I would be glad and we can become good blog friends? ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię tę pastę Ziaja, a maseczki węglowe z Bielendy mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. what a fantastic post :)
    kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  7. Te żele pod prysznic chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne zakupy , ja również zaopatrzyłam się w masełko z The Body Shop :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa którą wersje zapachową wybrałaś :)

      Usuń
  9. Muszę kiedyś spróbować tego suchego szamponu :D
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Peeling z YR jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. żele wyglądają ciekawie:) maseczkę z Bielendy miałam z węglem ale jakoś sie z nia nie polubiłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko się zmywają i brudzą wszystko dookoła :)

      Usuń
  12. Pasta mnie mega wysuszyla, Bielenda mi swietne opakowanie, a Perfecty najbardziej lubie zdzieraki ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Liści manuka nie lubię, olejek Bielenda miałam ale w innej wersji i trafił do bubli :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Te żele pod prysznic kuszą mnie swoimi zapachami ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. miłych testów :) pastę do twarzy z ziaji uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Cieszę się, że i u Ciebie świetnie się sprawdza :)

      Usuń
  16. lubię suche szampony z Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A tak się akurat składa, że miałam dwa produkty z pierwszego zdjęcia - pastę do twarzy i olejek, przy czym mogę powiedzieć, że olejki z Bielendy to rewelacja przy dwufazowym oczyszczaniu <3
    Mam ochotę na te zapachowe Oriflamy, uwielbiam je :>

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam maseczki, antyperspirant oraz olejek arganowy z Bielendy.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  19. przygarnęłabym te żele z oriflame:)

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie maseczki Bielendy się nie sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam żele Oriflame Love Nature:) Malina z miętą zawsze jest w mojej szafce :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Te żele wyglądają bardzo kusząco.

    OdpowiedzUsuń
  23. Znam większość tych produktów :) Bardzo zaciekawił mnie olejek z Bielendy :)

    http://lexisslittleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)