7 lipca 2017

Pomadka Velvet Teddy | MAC

Kolorów i wykończeń pomadek Mac Cosmetics jest bardzo dużo. Najlepsze opinie wśród wizażystów zbierają te o wykończeniu matowym, mają bowiem najlepszą trwałość. Dawniej nie używałam kolorowych produktów do ust, ponieważ borykałam się z problemem krzywych zębów. Obecnie jestem aparatką, która już za miesiąc ściągnie ten metal i będzie cieszyć się pięknym, zdrowym uśmiechem. Już w trakcie noszenia aparatu bardzo chętnie sięgam po pomadki, co prawda częściej w neutralnych i zgaszonych odcieniach.
Dzisiaj przedstawię Wam jeden z najbardziej popularnych, a przez to trudno dostępnych kolorów szminek Mac - Velvet Teddy o wykończeniu matowym. Nigdy nawet nie pomyślałam, że wydam na szminkę 86zł - a jednak, nigdy nie mów nigdy. Jak już wyżej wspomniałam lubuję się w neutralnych odcieniach, które będę mogła wykorzystać na każdą okazję, dlatego wybór padł akurat na tę pomadkę.
Velvet Teddy stał się bestsellerem dzięki siostrom Kardashian, które wypromowały brązowo-beżowy odcień pomadki w makijażu.
Jest to kolor trochę nieoczywisty. Mimo, iż posiada matowe wykończenie, to daleko mu od tępego, płaskiego matu, który wysusza usta. Na ustach wygląda bardzo naturalnie. Dzięki dość kremowej konsystencji, aplikacja jest banalnie prosta. Ma przyjemny, waniliowy zapach. Bez żadnych poprawek na ustach wytrzymuje naprawdę długo. Opakowanie szminek M.A.C., przypominające nabój sprawia, że nie można ich pomylić z żadną inną marką. To dzięki nim są one tak popularne i wyjątkowe.
Firma ta ma bardzo ciekawy program lojalnościowy Back 2 Mac. Polega na możliwości wymiany 6 pustych opakowań na 1 wybraną przez nas pomadkę z oferty regularnej. Myślę, że to całkiem fajna sprawa, choć nie łatwo jest szybko zużyć róż czy bronzer. 
Podsumowując jestem bardzo zadowolona z pomadki, i szczerze przyznam, że mam w planach zakup kolejnej! :)

Co sądzicie o produktach tej firmy? Czym warto się zainteresować ?

32 komentarze:

  1. Często myślę o zakupie tej pomadki, ale mam już sporo podobnych kolorów, więc może najpierw je zużyje :p pięknie wygląda u Ciebie, naturalnie podkreślone usta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękny kolor, uwielbiam takie odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor :) lubię szminki Mac'a, ale nie zakochałam się w nich ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię pomadki tej firmy. A ten program ciekawy. Obowiązuje wszędzie? W każdym sklepie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie, bardzo subtelny kolor :) Ja uważam, że jak już maluję usta, to kolor powinno być widać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeejku kolorek jest cudowny!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ŁAdny taki trochę glamour :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor jest śliczny :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor ma piękny, ale ciężko mi wybrać pomadkę w której będę się czuła w 100% dobrze, dlatego cena akurat tych pomadek z maca jest dla mnie zaporowa :)

    OdpowiedzUsuń

  10. Kolor bardzo ładny, fajnie z tą promocją wymiany. Z Maca jeszcze nie miałam nic :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Póki co to dla mnie za wysoka półka cenowo.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiele dobrego słyszę i czytam o szminkach z MAC'a , ale aktualnie jeszcze nie mam żadnej w mojej kolecji . Jednak pierwsza jaka w przyszłości kupie to niewątpliwie bedzie z prezentowanym przez Ciebie odcieniu ;)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczna, mój kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  14. też ją mam! choć u mnie dziwnie za bardzo pomarańczowo wygląda :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny kolor szminki.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie, to warto inwestować! :)
    pozdrawiam, makrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolor :)
    Uwielbiam produkty do ust w różnorodnych odcieniach, chociaż np. nie wszystkie brązy czy czerwienie są dla mnie, ponieważ mam dość żółty kolor zębów naturalnie i niektóre pomadki jeszcze bardziej go wydobywają :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Velvet Teddy to absolutnie przepiękny odcień! Od dawna zastanawiam się nad zakupem, ale obawiam się, że nie będzie pasować do mojej karnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam pomadki Mac. Mam już sporą kolekcję, ale wybieram raczej te matowe :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam pomadki z tej firmy :) Są świetne posiadam 2 i planuję zakup jeszcze jednej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny odcień! nie miałam jeszcze pomadke z MAC

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale cudne kosmetyki :) Aż się oczy świecą :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)