15 września 2016

Kosmetyki Yves Rocher

Dzisiaj przychodzę do Was z kosmetykami, które udało mi się kupić stacjonarnie w slepie Yves Rocher :) Dawniej miałam dwa produkty z tej firmy i bardzo je polubiłam. Pierwszym z nich był bestseller marki - żel pod prysznic Ziarna Kawy z Brazylii. Dla wszystkich miłośników kawy - zapach jest cudowny, musicie go wypróbować! Drugim produktem była woda toaletowa o słodkim i ujmującym zapachu kokosa.
Mleczko do ciała 390ml/ 19.90zł Peeling do ciała 150ml/ 32.90zł
Produkt, który teraz postanowiłam zakupić to relaksujące mleczko do ciała  Migdał & Kwiat Pomarańczy o pojemności 390ml. Długo zastanawiałam się nad zapachem, ponieważ miałam z czego wybierać. Uważam, że każdy znajdzie coś dla siebie :) Balsam posiada słodki, a jednocześnie świeży i orzeźwiający aromat. 
Do mojego koszyczka wpadł również peeling roślinny do ciała z pudrem z pestek moreli. Drobinki w nim zawarte są w 100% roślinne. Puder z pestek moreli pochodzi z basenu morza Śródziemnego. Formuła zawiera ponad 92% składników pochodzenia naturalnego. Po kilku użyciach jestem z niego bardzo zadowolona, przepięknie pachnie i pozostawia skórę niesamowicie gładką. 
Żel pod prysznic 50ml/ 6.90zł
Ostatnim kosmetykiem, na którego kupno się zdecydowałam jest żel pod prysznic i do kąpieli o zapachu wanilii. Mała pojemność, która idealnie sprawdzi się na weekendowym wyjeździe :)

 Co sądzicie o produktach z Yves Rocher? Które z nich są warte uwagi ? ;D

10 komentarzy:

  1. Bardzo lubię produkty Yves Rocher, głównie za wysoką jakość i naturalny skład. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię produkty Yves Rocher, głównie za wysoką jakość i naturalny skład. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że i Tobie produkty YR przypadły do gustu. Również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ja też lubię się z produktami firmy YR :) miałam balsamy, mydła, żele pod prysznic, dostałam nawet tusz do rzęs (który muszę dopiero przetestować) oraz krem do rak również czeka na swoją kolej - no cudeńka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety nigdy nie miałam przyjemności do wypróbowania tej firmy, ogólnie nie wiem czy w mojej okolicy znajduje się taki sklep, bo jakoś nigdy się nie natchnęłam :) Musze bardziej wyostrzyć wzrok, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  5. JA lubię ich serie cytrusowe :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kosmetyki YR, ale te warianty zapachowe nie są dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)