5 września 2016

Lakier do paznokci 340 Berries and Cream - Rimmel

Cześć :)
Przedstawiam Wam (choć pewnie większość go zna) kolejny lakier z Rimmela. Odcień Neon Fest opisywałam TUTAJ. Dawniej nawet bym nie pomyślała, że kolor taki jak Berries and Cream będzie gościł na moich paznokciach. Dzisiaj, coraz chętniej sięgam po bordowe odcienie. 
8ml/11.49zł
Lakiery z Rimmela są jednymi z moich ulubionych. Dużym plusem jest to, że na moich paznokciach utrzymują się  naprawdę długo. Konsystencja przyjemna w aplikacji, już jedna warstwa dobrze kryje. Kolor przepiękny, intensywny. Jestem nim oczarowana <3
Co sądzicie o tym kolorku? Nosicie takie na co dzień?

21 komentarzy:

  1. Kolor rzeczywiście piękny! :) Lubię lakiery Rimmel.

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny odcień na zbliżającą się jesień, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobny kolor hybrydy, uwielbiam takie odcienie zimą i jesienią! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rany, jaki piękny!! Oj bierze mnie coś ostatnio na takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny :) takie kolory noszę jesienią i zimą

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię taki kolor na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię nosić takie kolory jesienią i zimą :) Lakierów Rimmel osobiście nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakiery Rimmela są moimi ulubionymi <3 polecam wypróbować :)

      Usuń
  8. Lubię te lakiery, a ten wygląda bardzo kobieco! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie też się podoba jego kolor.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kolor na sezon jesień/ zima.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten lakier i uwielbiam go! Teraz na jesień będzie idealny :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)