20 września 2016

Zamówienie | AVON

Hej Kochani ;)
Jako, że po dokładnym przejrzeniu katalogu Avon zinteresowało mnie kilka produktów, to postanowiłam skontaktować się z moją koleżanką, która obecnie jest konsultantką i złożyć u Niej zamówienie. Kosmetyki tej marki czasem mnie satysfakcjonują, a niekiedy jestem z nich mega niezadowolona.
Z ich oferty regularnie zamawiam żele pod prysznic Senses. Doskonale myją skórę, a dodatkowo przepięknie pachną :) Miło zaskoczona jestem również propozycją perfum, nowe zapachy ukazują się co jakiś czas w katalogu. Ich trwałość jest jak dla mnie zadowalająca :) Produkty, które postanowiłam przetestować:
1. Puder modelujący kontury twarzy 22.90zł/10g - do wyboru są dwie wersje, ja zdecydowałam się na Peach Contour, ponieważ bardzo spodobał mi się odcień różu nieco wpadający w fiolet. Użyłam już go kilka razy i jestem zadowolona ;)
2. Puder prasowany 12.99zł/10g - mój jest w odcieniu Cool, czyli najjaśniejszym. Świetnie sprawdza się pod oczy jak i na całą twarz. Mogę go śmiało polecić :)
3. Woda perfumowana Far Away 19.99zł/30ml - zapach kwiatowo-orientalny o nutach frezji, jaśminu i waniliowego piżma. Dość intenswny, ale nie duszący :)
4. Żel pod prysznic Pampering divine time 6.99zł/250ml - jeden z moich ulubionych zapachów, uwielbiam te z wanilią :)
Miłego dnia ! ;*

20 komentarzy:

  1. Z ich asortymentu zainteresowały mnie jedynie mgiełki do ciała, poza tym wolę drogeryjne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mgiełki też bardzo lubię :-) Masz rację, ale raz na jakiś czas lubię coś sobie zamówić ;)

      Usuń
  2. Zaciekawił mnie ten puder prasowany :) Ja lubię produkty z Avon i u mnie żele również na porządku dziennym, zdają egzamin na 5+! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostałam takie duo do konturowania, ale chyba w trochę innym odcieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ostatnio zamówiłam ten żel:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie miałam niczego z Avonu, ale obecnie testuję ich bazę pod cienie - używałam jej X lat temu, ciekawe jak teraz wypadnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam tej bazy, ale słyszałam dość dobre opinie na jej temat :)

      Usuń
  6. Nie przepadam za produktami do makijażu AVON,za to uwielbiam ich pielęgnację :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasami coś sobie zamawiam z Avonu, niektóre kosmetyki mają całkiem fajne, ale dużo jest niestety bubli :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Oba pudry z chęcią bym pzetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno nie korzystałam już z produktów marki AVON. Nie wspominam zbyt dobrze wszystkich produktów, dlatego już nie zamawiam. W mojej pamięci jednak został wydłużający tusz do rzęs, który był świetny :)

    Pozdrawiam,
    joannavictoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. For Away ♥ mmmmmm ♥
    liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja z avon najczęściej zamawiam perfumy i mgiełki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zele z Le Petit Marseillais uwielbiam, a ten olejek orientalny Marion miałam i też dobrze się sprawdził. :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)