31 sierpnia 2016

Projekt DENKO #2

Zapraszam Was na Projekt Denko.


1. Tusz do rzęs Very Me Extendalash Oriflame- świetnie wydłużał i podkręcał rzęsy. 
KUPIĘ PONOWNIE 8ml/9.90zł
2. Podkręcający tusz do rzęs Pump Up Lovely- podnosił i podkręcał rzęsy, dobrze wyprofilowana sylikonowa szczoteczka dokładnie rozczesywała rzęsy, jednak szybko zaschnął.
MOŻE KUPIĘ PONOWNIE 8ml/10.99zł
3. Wydłużający i podkreślający w 3 wymiarach tusz do rzęs Studio Lash 3D Volumythic Miss Sporty- ładnie wydłużał i podkreślał rzęsy.
MOŻE KUPIĘ PONOWNIE 8ml/13.99zł
4. Korektor rozświetlający Match Perfection Rimmel- mój był w kolorze 030 Classic Beige. U mnie się nie sprawdził, ciemniał pod oczami i nie wyglądało to dobrze. 
NIE KUPIĘ PONOWNIE 7ml/19.99zł
5. Podkład mineralny Giordani Gold Long Wear SPF 15 Oriflame- jeden z lepszych podkładów jakich dotychczas używałam, mój był w kolorze Porcelain. Świetnie wyglądał na twarzy, prawie niezauważalny.
KUPIĘ PONOWNIE 30ml/34.99zł
6. Perfumowany spray do ciała Instinct Avon- pięknie pachniał, idealny spray na lato.
MOŻE KUPIĘ PONOWNIE 75ml/18.99zł
7. Maseczka na twarz Love Nature Oriflame- przyjemny zapach ogórka. Jednak po jej zastosowaniu skóra była zaczerwieniona i ściągnięta.
NIE KUPIĘ PONOWNIE 10ml/1.99zł
8. Krem na dzień/noc Ogórek&Limonka Bielenda- uwielbiam tę firmę. Krem przyjemny w użyciu, miał orzeźwiający zapach. Nakładałam go zarówno na noc jak i na dzień, nie rolował się pod makijażem.
KUPIĘ PONOWNIE 50ml/14.99zł
9. Tonik do twarzy ogórkowy Ziaja- mam do niego mieszane uczucia. Czasami czułam, że mnie lekko podrażnia.
MOŻE KUPIĘ PONOWNIE 200ml/5.49zł
10. Antyperspirant Action Control 48h Garnier- antyperspiranty z Garniera bardzo lubię.
KUPIĘ PONOWNIE 50ml/10.99zł
11. Antyperspirant Invisible 48h Garnier- świetnie chroni, przyjemnie pachnie.
KUPIĘ PONOWNIE 50ml/10.99zł
12. Pasta do zębów Aronal Dental Care- pasta ładnie czyściła i nie podrażniała zębów.
MOŻE KUPIĘ PONOWNIE 75ml/16.00zł
13. Żel pod prysznic z nawilżającym aloesem i arbuzem Oriflame- oczyszczał i orzeźwiał skórę, pozostawiał na niej delikatny zapach.
MOŻE KUPIĘ PONOWNIE 400ml/24.99zł
14. Szampon przeciw wypadaniu włosów Receptury Agafii- nie podrażniał skóry głowy, przyjemny w użyciu, jednak nie zmniejszył problemu wypadania włosów.
MOŻE KUPIĘ PONOWNIE 350ml/16.00zł
15. Masło do ciała Pina Colada Perfecta- świetny produkt, ładnie nawilżał, wyczuwalny kokos i ananas. 
MOŻE KUPIĘ PONOWNIE 225ml/12.69zł

Miałyście któryś z produktów? Sprawdził się on u Was? Dajcie znać w komentarzach, co Wam udało się zużyć w sierpniu ;)

19 komentarzy:

  1. Ja ten korektor bardzo lubię i u mnie się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm w sumie to nic z tego nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zużycia, ten tusz z Lovely muszę kiedyś kupić

    OdpowiedzUsuń
  4. Spore denko ;) Fajne produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tusz lovely bardzo lubię - mój ulubieniec za małe pieniądze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam zapach Instinct z avon, mam nowy i czeka na swoją kolej <3

    OdpowiedzUsuń
  7. nic nie miałam ;) arbuzik mnie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten żółty tusz z Miss Sporty to jeden z moich ulubieńców :) Bardzo lubię Bielendę, tego kremu z ogórkiem i limonką jeszcze nie używałam.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię ten TUSZ z LOVELY - jest tani i na prawdę bardzo przyjemny w użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię produkty do włosów Agafii, ale tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pump Up swego czasu był moim ulubionym tuszem. Muszę sprawdzić czy nadal sprawuje się u mnie tak dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Żel od oriflame kiedyś miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo tego, a ja żadnego nie poznałam.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)