14 sierpnia 2016

Lakier do paznokci Rita Ora 322 Neon Fest - Rimmel

Cześć! Szukacie szybkoschnącego lakieru do paznokci w pięknym różowym odcieniu na lato? Oto i on! Intensywny odcień w najmodniejszym stylu flower-power.
8ml/11.49zł
Lakier zamknięty jest w tradycyjnej, szklanej buteleczce o pojemności 8ml. Posiada szeroki, ale precyzyjny pędzelek, który ułatwia aplikację. Do pełnego krycia wystarczy jedna grubsza warstwa. Na moich paznokciach lakiery Rimmel utrzymują się kilka ładnych dni.  
Jestem z Niego bardzo zadowolona ;)   
Miałyście te lakiery? Co o nich sądzicie ? ;)
 

17 komentarzy:

  1. piękny kolor, uwielbiam róż. z tej serii nie miałam żadnego lakieru

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolorek:) Uwielbiam taki róż!
    Nie używam już normalnych lakierów do paznokci a obecnie mam przerwę od hybryd:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor ;) Lubię lakiery z tej serii, sama mam błękitny.

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie żaden lakier dnia nie przeżył :P zawsze jest odprysk...
    kolor bardzo ładny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki śliczny kolor! ostatnio kupiłam lakier z tej serii tylko w niebieskim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie pamiętam kiedy malowałam paznokcie zwykłym lakierem... kolor jest piękny
    http://dyed-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny kolorek, ale nie lubię lakierów z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O ile różu w szafie nie lubię, tak na pazurkach takie odcienia u mnie goszczą :D

    OdpowiedzUsuń
  9. też mam ten lakier, śliczny jest

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)