17 września 2016

Makijaż oka paletą Naked Chocolate od Makeup Revolution

Cześć Kochani! ;)
Opakowanie palety cieni Naked Chocolate od Makeup Revolution przypominające białą czekoladkę sprawilo, że musiałam ją mieć. Tak, jestem wielką miłośniczką białej czekolady. Paleta wykonana jest z grubego plastiku, który moim zdaniem zdołałby ochronić cienie przy upadku. Była już ze mną na kilku wyjazdach. Posiada duże lusterko, za co wielki plus :) 
Paleta Naked Chocolate 22g /39.90zł
Paleta zawiera 16 cieni do powiek w kuszących, czekoladowych odcieniach. Co fajne, każdy z nich ma swoją unikatową nazwę. Cienie, pomimo, że są prasowane to pod palcami wyczuwamy ich miękkość i delikatność. Kolory są nasycone i trwałe, do pędzla i  powieki przyczepiają się bez problemu. Mają tendencję do lekkiego osypywania, jednak ja już nauczyłam się z nimi pracować. Blendowanie przebiega gładko.
W moich paletkowyh zbiorach jest jedną z tych, po które sięgam najczęściej. Zresztą, możecie to zauważyć ;) Idealnie sprawdzi się do wykonania makijażu dziennego jak i wieczorowego. Trwałość jest w porządku, na moich powiekach wytrzymują cały dzień. Zapomniałabym wspomnieć, że paleta przepięknie pachnie ;)
Oto moja propozycja dziennego makijażu, wykonanego paletą Naked Chocolate. 
Kolory których użyłam to:
Smoothly - cień bazowy o podwójnej gramaturze. Matowy, jasny beż wpadający w chłodne tony. 
Adorable - błyszczący, jasno-różowy cień, który idealnie sprawdzi się do rozświetlenia wewnętrznego kącika.
Sweet Shop - matowy cień w kolorze mlecznej czekolady, który zawiera ciepłe tony.
White - ciemny, matowy brąz o nazwie, która zupełnie do niego nie pasuje. 

Kochani co myślicie o moim codziennym makijażu? Jakich Wy kolorów używacie najczęściej ? Bo ja w brązach czuje się najlepiej ;D Pozdrawiam <3 

25 komentarzy:

  1. jakie cudowne wspaniałe piękne oczko i włosy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż :) Chciałabym mieć taką paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię paletki z Makeup revolution:) Czasami w superdrug dają je jako darmowy dodatek do zakupów a są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne włosy i makijaż :) paletki tej firmy mają same pozytywne opinie..chciałabym kiedyś być posiadaczką takiej paletki :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi,

    My name is Hugo and I am the head of public relations at www.rabble.pl. We are interested in working with you. Send me an e-mail at hugo@rabble.se and I will give you more information!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pleta, świetny makijaż :)
    Zapraszam do mnie ;)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam paletkę tylko karmel i jestem zadowolona faktycznie trwałe są te cienie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio chciałam zakupić tą czekoladową paletkę jednak ja jestem fanką matowych cieni ;) Ale Ty wyglądasz super ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Paletka rzeczywiście zachwyca wyglądem! A makijaż bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi nigdy chyba się nie uda zrobić takiego makijażu :) Super :)



    Pozdrawiam i obserwuję ;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makijaż bardzo prosty, dasz radę :* Dziękuje i pozdrawiam :)

      Usuń
  11. jesteś śliczna :-) a paletka ciekawa :-)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)