30 września 2016

Projekt DENKO #3

Cześć Kochani :)
Ostatni dzień miesiąca, a więc ... ? Zapraszam Was na Projekt Denko :)
 1. Złuszczający żel pod prysznic z energetyzującą miętą i maliną Oriflame - produkt o orzeźwiającym zapachu - idealny na lato, delikatnie złuszczał naskórek. 
KUPIĘ PONOWNIE 400ml/24.99zł
2. Żel pod prysznic i do kąpieli z jeżyną Yves Rocher- dobrze mył, zawierał składniki pochodzenia roślinnego. Post o nim możecie przeczytać TUTAJ.
KUPIĘ PONOWNIE 400ml/16.90zł 
3. Płyn micelarny 3 w 1 Owies Green Pharmacy- kompletny bubel, podrażniał oczy i skórę twarzy, nie zmywał dobrze makijażu. 
NIE KUPIĘ PONOWNIE 500ml/12.99zł
4. Płyn micelarny 3 w 1 Garnier - mój totalny ulubieniec, świetnie radzi sobie z makijażem i nie podrażnia oczu.
KUPIĘ PONOWNIE 400ml/14.99zł
5. Top Coat Vernis de Protection Sally Hansen - na początku go lubiłam, jednak szybko zgęstniał i zaczął ściągać lakier, przez co nie zużyłam go do końca.
NIE KUPIĘ PONOWNIE 13,3ml/16,49zł
6. Lakier do paznokci Gel Finish Avon - intenywny, różowy kolor, ale już tego samego dnia można było zauważyć odpryski na paznokciach, wyrzucone 2/3 produktu.
NIE KUPIĘ PONOWNIE 12ml/8.99zł
7. Waciki kosmetyczne 100% cotton Oriflame - małe, poręczne opakowanie - idealne w podróży, co najważniejsze nie rozwarstawiały się.
MOŻE KUPIĘ PONOWNIE 40szt/4.99zł
8. Płatki kosmetyczne Carea- 3-warstwowe płatki zawierające wyciąg z aloesu, zawsze do nich wracam.
KUPIĘ PONOWNIE 120szt/2.39zł
9. Chusteczki nawilżane z bawełną DADA- stosuje je codziennie przy makijażu, do usunięcia podkładu z rąk, swatchy itp. 
KUPIĘ PONOWNIE 72szt/4.90zł 
10. Keratyna w płynie Loton- stosowałam ją po umyciu włosów, ładnie je wygładzała i ułatwiała ich rozczesywanie.
MOŻE KUPIĘ PONOWNIE 100ml/8.90zł
11. Odżywka pielęgnacyjna Olejek z Awokado&Masło Karite Garnier- intensywnie odżywiała włosy, fajna, kremowa konsystencja, wracam do niej co jakiś czas.
KUPIĘ PONOWNIE 200/8.99zł
12. Szampon intensywna regeneracja do włosów łamliwych Ziaja- perłowy szampon o miodowym zapachu, ładnie mył włosy nie podrażniając skóry głowy.
KUPIĘ PONOWNIE 400ml/6.60zł
13. Próbki podkładu Extra Lasting i Calmig Effects Avon - moje były w odcieniu Ivory i Nude, spodziewałam się jasnych, żółtych odcieni - a te były pomarańczowe i ciemne.
NIE KUPIĘ pełnowymiarowego produktu 30ml/24.99zł 
14. Próbka łagodzącego kremu pod oczy Sylveco - hypoalergiczny, łagodzący krem, ładnie nawilżał okolice oczu, świetnie się u mnie sprawdził.
MOŻE KUPIĘ pełnowymiarowy produkt 30ml/27.95zł
15. Próbka podkładu do twarzy Yves Saint Laurent - bardzo lekki, na twarz wręcz niewidoczny, mój kolorek to Beige - dla mnie trochę za ciemny. Jednak ważam, że cena za ten podkład jest dość wysoka.
NIE KUPIĘ pełnowymiarowego produktu 25ml/219zł
16. Próbka pianki do mycia twarzy DBS Douglas - przyjemna konsystencja pianki, ładnie oczyszczała twarz, nie pozostawiając jej ściągniętą.
MOŻE KUPIĘ pełnowymiarowy produkt 200ml/55zł 
Miłego dnia ! :)  

18 komentarzy:

  1. Znam jedynie płyny micelarne i oba się u mnie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiałam się kiedyś nad tym micelkiem GP, ale chyba go sobie odpuszczę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Żele z YR bardzo lubię no i micel z Garniera również u mnie ponownie gości w łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam tylko płyn z Garniera który bardzo lubię .

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne denko, ja na lakier nakładam essence ultra strong i każdy lakier trzyma mi minimum. 5 dni bez odprysków, łacznie z tymi z avonu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nie znam tego produktu z Essence :) Promocja w Rossmannie, to wypróbuje :)

      Usuń
  6. Jeżynowy żel pod prysznic sama bym wypróbowała! Miałam malinowy i był śliczny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi niestety ten płyn micelarny z garnier nie sprawdził ;(

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Same znane produkty :-) Świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam płyn micelarny Green Pharmacy, tylko wersję rumiankową i póki co sprawdza się u mnie bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)