12 września 2016

Zamówienie z Oriflame :)

Cześć :) Dzisiaj zapraszam Was na post o kosmetykach Oriflame. Lubię ich produkty, dlatego co katalog wyczekuje nowości :) 
Do moich kosmetycznych zbiorów wpadło kilka perełek: 
1. Lakier do paznokci The ONE Long Wear 8.90zł - długo utrzymujący się lakier w ultramodnym odcieniu Flamingo, wygodny pędzelek równomiernie rozprowadza produkt na paznokciach. Lakiery z serii The One Long Wear bardzo lubię, zamknięty jest w przepięknej buteleczce :)
2. Gąbeczki do podkładu 4.90zł - 4 trójkątne gąbeczki, które zamawiam co jakiś czas, są mięciutkie i wygodne w użytkowaniu,  świetnie sprawdzają się do podkładu.
3. Tusz do rzęs The ONE Featherlight 19.90zł - tusze z Oriflame są dla mnie jednymi z najlepszych, dlatego nie może zabraknąć ich w mojej kosmetyczce :) 
4. Podkład The ONE Everlasting Foundation Extreme SPF 30 24.90zł - wybrałam odcień Vanilla i obecnie jest za jasny, ale świetnie sprawdzi się u osób mega bladych.  
5. Korektor The ONE Everlasting 16.90zł - ma ładny, jasny kolor. Zobaczymy jak się u mnie sprawdzi :)

Kochani zamawiacie z Oriflame ? Jakie produkty polecacie ? :) 

24 komentarze:

  1. sama nie wiem dlaczego, ale jakoś nie przepadam za tą marką :P

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny odcień lakieru :) ja uważam, że oriflame ma naprawdę udane perfumy :) zawsze jestem z nich zadowolona :)
    pozdrawiam cieplutko, zostaję na dłużej i życzę powodzenia w rozwijaniu bloga, sama jestem początkującą blogerką więc wiem ile czasu i serca trzeba w to włożyć :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często zamawiam perfumy z Oriflame i jestem z nich zadowolona :) Dziękuję za miłe słowa :*

      Usuń
  3. kiedyś byłam konsultantką avon, z oriflame nigdy się dobrze nie poznałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo uważam, że w ich ofercie znajdują się ciekawe produkty :)

      Usuń
  4. Nigdy nie miałam nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie używałam nic z tej firmy.. :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też lubię kosmetyki z Oriflame, chociaż bardziej według mnie sprawdzają się lepiej z Avon.
    Świetny blog! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nie przekonałam się do tych kosmetyków, ale fajnie że Tobie podpasowały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kosmetyki z Oriflame ze wzgledu na jakośc i trwałość, jeszcze mnie nie zawiodło nic od nich :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię kolorówki z Oriflame, ale za to perfumy mają niczego sobie

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś nie mam przekonania do oriflame ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten lakier muszę zobaczyć może będę niedaleko filii tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno niczego z Oriflame nie miałam :-(
    Dzięki za odwiedziny! Ja również zostaję na dłużej!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)