24 sierpnia 2016

Wakacje nad morzem | 2016

Cześć Kochani! 
Dzisiaj zostawiam Was ze zdjęciami, jakie udało mi się zrobić na tegorocznych wakacjach ;D Wykonane zostały w Parku Miniatur Latarni Morskich w Niechorzu, Oceanarium w Rewalu, na Latarni Morskiej w Świnoujściu, w Muzeum Techniki i Komunikacji w Szczecinie oraz w Międzywodziu ;D 
Oceanarium/ Rewal
Oceanarium/Rewal
Oceanarium/ Rewal
Oceanarium/ Rewal
Oceanarium/ Rewal
Park Miniatur Latarni Morskich/ Niechorze
Park Miniatur Latarni Morskich/ Niechorze
Park Miniatur Latarni Morskich/ Niechorze
Widok z Latarni Morskiej/ Świnoujście
Latarnia Morska/ Świnoujście
Muzeum Techniki i Komunikacji/ Szczecin
Kawiarnia SYRENA/ Międzywodzie
Tajskie Lody Rolowane/ Międzywodzie

Konieczcie napiszcie gdzie Wy spędziliście wakacje! Miłego dnia ;)
 

16 komentarzy:

  1. rybki najbardziej mi sie podobaja :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, nie wiedziałam, że istnieje taki park miniatur :) chętnie bym się tam wybrała :)

    http://joannavictoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful! Thank you for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  4. Ryby wyglądają najlepiej :) choć kusi mnie ten deserek do kawki :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia:) Też byłam w tym oceanarium podczas terenówki na studiach:)
    Ja w tym roku lecę do Hiszpanii, odliczam dni do wylotu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę :) Mam nadzieję, że też odwiedze ten kraj :*

      Usuń
  6. wow!
    Pierwsze zdjęcia są piękne !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w tym roku wybrałam się do Sopotu :) Bardzo klimatyczne miasto, śliczna plaża no i coś, z czego Sopot jest niezwykle znany: fantastyczne molo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne ujęcia ;) chciałabym w końcu wybrać się do jakiegoś oceanarium albo zoo pooglądać zwierzęta , nie tylko ryby ;) uwielbiam spędzać czas nad morzem

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)