18 sierpnia 2016

Maska do włosów Keratin | Kallos

Maski do włosów z Kallos'a są dość popularne w blogosferze. Moją nabyłam w Hebe. Od lat farbuje włosy, dlatego muszę o nie należycie dbać. Maska z wyciągiem keratyny i proteiny mlecznej przeznaczona jest do suchych, łamiących się i poddanym zabiegom chemicznym włosów. Dzięki zawartości składników o regenerujących właściwościach odbudowuje naturalną strukturę włosów, wypełniając ubytki. 
275ml/ 5.99zł
Maskę posiadam w tej mniejszej pojemności 275ml, ponieważ lubię testować nowe produkty. Przy tej ilości wiem, że zużyje ją całą. Ma kremową, nie spływającą z ręki konsystencje. Dobrze rozprowadza się na głowie i nie sprawia problemu przy spłukiwaniu. Doskonale odżywia i chroni moje włosy. Mam ogromny problem z rozczesywaniem ich po umyciu, a ta maska mi to ułatwia. Zaskoczyła mnie przyjemnym, delikatnym zapachem. Jestem z niej bardzo zadowolona, za tak małe pieniądze warto ją wypróbować. 

Posiadacie maski z Kallos'a ? Która najbardziej sprawdziła się u Was ?


19 komentarzy:

  1. właśnie pojemność wielu masek tej marki mnie odstraszała

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam dużą maskę jagodową, sprawdza się bardzo dobrze:) Jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ją i w moim odczuciu jest średnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo o tej maasce czytam .... zobaczymy czy u mnie sie sprawdzi jak ją dorwę :)
    Obserwuję na poczatek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam mleczną maskę Kallosa i bardzo ją lubię

    OdpowiedzUsuń
  7. Też miałam ją, ale wolę colour w pomarańczowym opakowaniu :P

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam tą maskę i dla mnie okazała się średniakiem, sama nie wiem, którego kallosa najbardziej lubię. też mam problem z rozczesywaniem włosów

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że u Ciebie również się sprawdziła ;)

      Usuń
  10. Latte mnie zraziło do marki, ale chyba pora dać jej drugą szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie stosowałam ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)