22 sierpnia 2016

Moje prezenty urodzinowe ;)

Cześć Kochani !
17 sierpnia obchodziłam swoje 21 urodziny, z tej okazji dostałam mnóstwo fantastycznych życzeń i prezentów. Dzisiaj pokaże Wam niektóre z nich. Jeśli jesteście ciekawi, co między innymi wpadło w moje ręce to zapraszam dalej ;)
 Jako maniaczka pięknych zapachów, nie mogłoby tutaj zabraknąć produktów Yankee Candle. Otrzymałam 4 cudowne woski: Pineapple Cilantro, Pink Dragon Fruit, Pink Grapefruit i Sicilian Lemon. W moje ręce wpadł również mały słoik Strawberry Buttercream o cudownym aromacie truskawek z bitą śmietaną. 
Pędzle Hakuro jak dla mnie są najlepsze. Moja kolekcja powiększyła się o 7 nowych perełek. Od prawej strony widzimy: pędzel do aplikacji podkładu, kosmetyków brązujących i różu Hakuro H52, pędzel FLAT TOP idealny do nakładania podkładów oraz kosmetyków mineralnyh Hakuro H50, pędzel do różu i bronzera, idealny do nakładania rozświetlacza Hakuro H24, pędzel do aplikacji pudrów sypkich, prasowanych, brązujących i mineralnych Hakuro H55, pędzel do precyzyjnej aplikacji cieni do oczu Hakuro H76, pędzel do aplikacji cieni na całą ruchomą powiekę i powyżej, aż do linii brwi Hakuro H79, pędzel do korektorów o płynnej lub kremowej konsystencji Hakuro H61.
Otrzymałam również dwa produkty z Oriflame. Woda perfumowana Miss Giordani w pięknej, eleganckiej buteleczce i jeden z moich ulubionych tuszy do rzęs Giordani Gold Luscious.
Szampon z Batiste to must have w mojej kosmetyczce. Tę wersję zapachową mam pierwszy raz i bardzo przypadła mi do gustu. The Body Shop to firma, której produkty bardzo mnie zaskoczyły, zarówno zapachem jak i swoim działaniem. Tym razem trafiło do mnie masełko do ciała 50ml z linii zapachowej Pink Grapefruit.
Bransoletka z Dedicante, której od chwili założenia na rękę nie ściągnęłam ani razu. Jest ona w moim ulubionym kolorze turkusowym, zawieszka w kształcie puzzla, a na niej grawer z moim imieniem. Jestem z niej bardzo zadowolona ;) 
Ostatnim prezentem, jaki Wam pokaże jest The Balm NUDE TUDE paleta  12 cieni do powiek + baza pod cienie GRATIS. Jest to prezent ode mnie dla mnie ;)  
 Wszystkim bardzo dziękuję <3

26 komentarzy:

  1. Wow naprawdę bardzo fajne prezenciki :) z chęcią bym je wszystkie przygarnęła :P ja urodzinki mam na początku września ale już z tej okazji sama sobie zrobiłam prezent i zamówiłam wymarzoną walizkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super prezenty! ;) paletka i pędzle są najlepsze, polecam, sama posiadam :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezenty super aż sama Ci zazdroszczę tych kosmetyków w szczególności pędzli Hakuro <3

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/08/sammydress-reviev-two.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudowności!! Zazdroszczę!
    Obserwuje kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę paletki z the balm ;) cudo!
    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Paletka cieni i pędzle to moje marzenie <3 piękne prezenty :) dorzucam też swoje spóźnione: wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń i sukcesów w blogowaniu :*

    Obserwuję :*
    http://joannavictoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :***
    Woski miałam wszystkie:) te truskawki z bitą śmietaną są super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszytskiego najlepszego
    paleta cieni przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  9. Hakuro cudowne, a i woski YC lubię. Wszytskiego najlepszego, troche spóźnione :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sto lat i wszystkiego, co najlepsze! :-)

    Świetne prezenty! Pędzle Hakuro też chciałabym dostać. :-) Pozostałe w sumie też... :-)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)