9 sierpnia 2016

Konturówki do ust | Essence

Cześć! Dzisiaj o tanich konturówkach, które nie do końca skradły moje serce. Producent twierdzi, że jest to miękka, długotrwała kredka do ust umożliwiająca dokładną aplikację.
1g/4.99zł

Kredki są w drewnianej oprawie, wymagają temperowania. Mają kremową konsystencję i dość intensywne krycie o matowym wykończeniu. 
Mam je w 4 odcieniach:
11 In The Nude - typowy nudziak w ciepłym odcieniu 
12 Wish Me a Rose -lekko  przybrudzony róż
05 Soft Berry - ciemny brąz
15 Honey Berry - śliczny jagodowy odcień

Zatem co o nich sądzę ? 
Na moich ustach nie są zbyt trwałe. Nie schodzą równomiernie z ust i podkreślają zmarszczki warg. Efekt, który dają odcienie 11 i 12 nie przekonuje mnie, jednak 05 i 15 bardzo polubiłam.
Posiadacie te kredki w kosmetyczkach? Jakie jest Wasze zdanie na ich temat? 

31 komentarzy:

  1. Kolory mają piękne:) jeszcze nie mam, ale słyszałam że są super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam tylko konturówkę z Lovely, ale już od jakiegoś czasu mam chętkę na te :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konturówke z Lovely też mam i lubię ją bardziej niż te z Essence :)

      Usuń
  3. Mam jedną z tych kredeczek, ale niezbyt ją lubię... Czasem używam jej jako klasycznej konturówki, na całe usta wydaje mi się zbyt twarda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę kupić jakies liplinery :) Obserwueję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie nie dla mnie - mają zbyt dużo wad, mimo pięknych kolorów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorki mają ładne, ale drugi raz ich nie kupię ;)

      Usuń
  6. Nie używam konturówek do ust, generalnie nawet nie maluję ust na mocne kolory. Te kolory i ich pigment mnie jednak zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez słyszałam, ze sa dobre jakościowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo osób je zachwala, mnie jednak nie zachwyciły ;)

      Usuń
  8. nie mam żadnej konturówki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ich nawet dużo, za to szminki ani jednej ;)

      Usuń
  9. ładne kolory :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy ich nie miałam ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydają się świetne! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie posiadam:) Mam dwie konturówki z Lovely i bardzo je lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Lovely mam jedną, ale również przypadła mi do gustu ;)

      Usuń
  13. mam kilka kredek różnych firm, które kupiłam do malowania ust,ale u mnie się nie sprawdzają. Wysuszają usta i nie są trwałe. Wolę jednak bardziej nawilżające formuły produktów do ust i tradycyjne pomadki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię kredki do ust, ale każdy preferuje co innego :)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Widziałam je na stronie Douglasa, muszę wypróbować ;D

      Usuń
  15. U mnie w Rossmanie ich niema :(

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)