2 sierpnia 2016

TAG kosmetyczny ;)

Cześć! Dzisiaj odpowiem na 30, moim zdaniem ciekawych pytań. Wszystkie związane są z makijażem. Ten TAG widziałam u kilku innych blogerek. Zapraszam do przeczytania <3
1. Czy pamiętasz swój pierwszy kosmetyczny zakup?
Lakier do paznokci Eveline.
2. Opisz swoją najlepszą maskarę. Czy znalazłaś taką, która spełnia Twoje wymagania?
Uwielbiam maskary z Oriflame: Luscious Volume Mascara, The ONE 5-w-1 Wonderlash, The ONE Volume Blast. Ostatnio polubiłam Sexy Pulp z Yves Rocher.
3. Jaki rodzaj krycia preferujesz w podkładzie?
Raczej nie mam problemów z cerą, dlatego średnie.
4. Ulubiona marka luksusowa?
Póki co nie mam ulubionej.
5. Jakie firmy kosmetyczne chcesz wypróbować a jeszcze tego nie zrobiłaś?
Estee Lauder, Benefit, Mac, To Faced.
6. Ulubiona firma drogeryjna?
Rimmel.
7. Czy nosisz sztuczne rzęsy?
Tak, uwielbiam te z Ardell ;)
8. Czy jest makijaż, w którym nie wyszłabyś z domu?
Za ciemny podkład i kolorowe cienie na powiekach.
9. Jaki kosmetyk jest przez Ciebie najbardziej wielbiony?
Tusz do rzęs.
10. Jak często kupujesz kosmetyki do makijażu? Czy lubisz kupować od czasu do czasu czy wszystko na raz?
Zdecydowanie od czasu do czasu, zawsze na coś się skusze ;)
11. Czy masz „makijażowy budżet” czy kupujesz swobodnie?
Nie mam, ale raczej staram się kupować to, co jest mi w danej chwili niezbędne.
12. Czy wykorzystujesz rabaty, kupony, punkty z kart kupując kosmetyki?
Tak :)
13. Jaki typ produktu kupujesz najczęściej?
Balsamy do ciała.
14. Czy jest jakaś firma, której nie możesz znieść?
Nie ;)
15. Czy unikasz pewnych składników w kosmetykach, takich jak parabeny czy siarczany?
Kupuję to, co się u mnie sprawdza.
16. Czy masz ulubione miejsce gdzie kupujesz kosmetyki do makijażu?
Drogerie internetowe.
17. Czy lubisz próbować nowych kosmetyków pielęgnacyjnych czy trzymasz się rutyny?
Uwielbiam testować nowe kosmetyki, ale mam również stałych ulubieńców, którzy zawsze wiernie mi towarzyszą <3
18. Ulubiona marka do ciała i do kąpieli?
Bielenda.
19. Gdybyś mogła kupować kosmetyki tylko z jednej firmy to jaka by to była?
L'Oreal, ponieważ mają kosmetyki do makijażu, ciała i włosów.
20. Jaka firma według Ciebie ma najlepsze opakowania?
To Faced.
21. Jaka celebrytka ma zawsze perfekcyjny makijaż?
Nie ma takiej.
22. Czy należysz do jakiejś internetowej, makijażowej społeczności?
Nie.
23. 5 ulubionych urodowych guru.
Maxineczka, Lamakeupbella, Red Lipstic Monster, DigitalGirlWorld, Kinga Klepacka
24. Czy lubisz produkty wielozadaniowe tak jak stainy do ust i policzków?
Nie używam takich kosmetyków ;)
25. Czy jesteś niezdarna podczas nakładania makijażu?
Zdarza się.
26. Czy używasz bazy pod makijaż, na oczy?
Tylko na większe wyjścia ;)
27. Jak dużo produktów do włosów używasz w typowy dzień?
Szampon i odżywka.
28. Co pierwsze nakładasz korektor czy podkład?
Podkład.
29. Czy myślałaś kiedyś nad lekcjami z makijażu?
Tak.
30. Co kochasz w makijażu?
Różnorodność.

Odpowiadanie na te pytania, to czysta przyjemność ;)
Nominuję do tego TAGu każdą z Was ! <3

33 komentarze:

  1. Ja nie pamiętam swojego pierwszego zakupu kosmetycznego, możliwe, że były to jakieś cienie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki Benefita są świetne! Fajny tag :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wkrótce się przekonam. Dziękuję ;)

      Usuń
  3. Ciekawy TAG, można się z niego sporo dowiedzieć. ;)
    Moim pierwszym zakupem też był lakier, haha!:D

    Mój blog - KLIK:)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też najczęściej goszczą balsamiki <3 Fajnie cię bliżej poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim pierwszym produktem do makijażu był chyba puder w kamieniu :) ale nie jestem pewna :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne odpowiedzi, zwłaszcza na te makijażowe pytania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie było przeczytać Twoje odpowiedzi;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie pamiętam pierwszego zakupione mazidła xd może też to był lakier;p obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również nie wyobrażam sobie wyjścia z kolorowymi cieniami na powiekach :) tylko nude!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe odpowiedzi, trudno by mi było odpowiedzieć na większość, chociaż kocham kosmetyki:) Chciałam zaobserwować blog, ale wyskakuje jakiś błąd:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Na wiele z tych pytań odpowiedziałabym tam samo:) piękny make up:) dzięki za odwiedziny i obserwacje, również Cie obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny tag ;) Może zrobię go również u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne , ciekawe odpowiedzi , można czegoś ciekawego się o tobie dowiedzieć .
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Trudno byłoby mi zdecydować się na jedną konkretną firmę, której kosmetyki bym używała 'do wszystkiego' :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)