30 kwietnia 2018

Projekt Denko #10

Dzisiaj, jak co miesiąc zapraszam na projekt Denko :)
⟹ Serum pomarańczowe Mokosh - świetny produkt, jeśli borykacie się z przesuszoną skórą twarzy, ale nie tylko to zachęcam do poczytania TUTAJ

⟹ Nawilżający krem różany Bielenda -  lekki, ale nawilżający krem, super pod makijaż. Pachniał świeżo ściętą różą :) Odrębny wpis o nim znajdziecie TUTAJ.

⟹ Normalizujący krem do twarzy na dzień Vianek - polecałabym go osobom o skórze mieszanej i tłustej, doskonale radził sobie z nadmiernym wydzielaniem sebum. Świetny pod makijaż, więcej o nim dowiecie się TUTAJ.
⟹ Miodowy żel pod prysznic Yves Rocher - doceniam go za właściwości odżywcze oraz zapach, który utrzymuje się długi czas po kąpieli.

⟹ Masło do ciała The Body Shop - zapach pochodzi z kolekcji zimowej. Bardzo lubię masełka TBS i jak tylko mam do nich dostęp to zaopatruje się w kilka sztuk :)

⟹ Żel pod prysznic Dove - ubóstwiam słodko-kwiatowy zapach i kremową konsystencję tego żelu, dlatego co jakiś czas lubię do niego wracać.
⟹ Suchy szampon do włosów Batiste - miał ładny kwiatowy zapach i dobrze odświeżał włosy w leniwe dni  :)
⟹ Szampon do włosów Pro-V Pantene - ładnie nawilża i dociąża włosy, niweluje puszenie oraz ułatwia ich rozczesywanie. 
⟹ Lekka odżywka w piance Pantene - przeznaczona dla włosów cienkich i farbowanych, włosy po jej zastosowaniu były gładkie, lekkie i wyglądały na zdrowsze. Wygodna w użyciu, także polecam :)
⟹ Nawilżający płyn micelarny Yves Rocher - dobrze radził sobie z makijażem, nie podrażniał skóry - pozostawiał ją czystą i świeżą. Zawiera wodę z hamamelisu bio o właściwościach łagodzących, może zastąpić tonik :)
⟹ Hibiskusowy tonik do twarzy Sylveco - produkt z fajnym składem godny polecenia, więcej TUTAJ.
⟹ Pasta do zębów Sensitive Elmex - przez kilka lat nosiłam aparat ortodontyczny, dlatego moje zęby mają skłonność do nadwrażliwości i pasty Elmex okazały się być dla mnie najlepsze: delikatnie czyszczą zęby nie ścierając szkliwa.

⟹ Antypersirant w kulce Green Tea Fa - posiadał świeży zapach zielonej herbaty i gęstą, kremową konsystencję, która nie do końca mi odpowiadała. Jest tani, ale nie zauważyłam, żeby spisywał się lepiej od moich ulubionych antyperspirantów Garnier dlatego do niego nie wrócę. 

⟹ Antyperspirant w kulce Garnier - moje ukochane antyperspiranty, jak na razie nic lepszego nie znalazłam. Jeśli macie coś do polecenia, dajcie znać !
⟹ Woda perfumowana Far Avay Avon - zapach specyficzny, bardzo intensywny, aż przytłaczający wanilią. Jestem ogromną fanką słodkich, ciepłych zapachów, ale ten jest dla mnie za mocny i zbyt orientalny. Nie kupię kolejnej buteleczki.

⟹ Perfum nr 48 For You - inspirowany zapachem Armaniego Si, kupiłam go zanim zdecydowałam się na oryginalną wersję. Był w porządku. 

⟹ Zapach Classic Collection 18 FM Group - bardzo ładny zapach, słodki i trwały przypominający Mademoiselle. Od wielu lat po nie sięgam, ale w tym roku mam zamiar spełnić swoje kosmetyczne marzenie i kupić oryginalny zapach Coco Chanel Mademoiselle :) 
⟹ Próbka wody perfumowanej Jimmy Choo - kwiatowo-szyprowy zapach, trwały, zmysłowy i elegancki. Wyczuć można gruszkę, toffi oraz paczulę. Na Święta Bożego Narodzenia dostałam pełnowymiarowy produkt :)

⟹ Próbka wody toaletowej My Naked Truth Oriflame - zapach jak dla mnie pudrowy i mdły,  dlatego nie do końca mi odpowiadał. Dobrze, że była to próbka.

⟹ Próbki wody perfumowanej Free For Her oraz Eve Duet Avon - dwa ciekawe owocowo-orientalne zapachy, Free For Her kupiłam w pełnej wersji i świetnie sprawdza się na co dzień. 
⟹ Oczyszczająca maska do twarzy Carbo Detox Bielenda - ładnie oczyszczała i odświeżała skórę, zawiera aktywny węgiel, który działa antybakteryjnie.

⟹ Maska oczyszczająca z glinką szarą Ziaja - zmniejsza widoczność rozszerzonych porów, jest delikatna dla skóry, łatwo dostępna i w bardzo niskiej cenie. Przyjemny zapach i komfort w zmywaniu.

⟹ Kremowy peeling do twarzy z ziarenkami z truskawki Marion Spa - ładny truskawkowy zapach, ale po zmyciu skóra była oblepiona parafiną (nie nazwałabym tego nawilżeniem), miałam wrażenie że zapycha pory. 

⟹ Czarna maska Pilaten - dogłębnie oczyszcza skórę i odblokowuje pory. Co jakiś czas lubię do niej wrócić. 

⟹ Peeling enzymatyczny Organique - delikatnie złuszczał naskórek, ogólnie byłam z niego zadowolona, ale w cenie regularnej jest dosyć drogi 79,90 zł. Dlatego muszę się zastanowić, czy chcę przeznaczyć na niego taką kwotę. 

22 komentarze:

  1. Właśnie kilka dni temu przyszedł mi ten tonik i jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten tonik hibiskusowy i niby był w porządku, ale nie było szału, więc po skończeniu buteleczki ani myślałam kupić go ponownie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi żel Dove i Sylveco tak średnio pasował zapachem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo zużyć ;) Ja znam jedynie szampony z Batiste i antyperspiranty z Garnier. A perfum mam tyle, że nie wiem czy kiedyś uda mi się jakieś zdenkować :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze, sporo tych rzeczy zużyłaś :D Z tych produktów znam tylko suche szampony z Batiste, które zresztą bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też jestem wielką fanką żeli pod prysznic dove, mają w sobie to coś

    OdpowiedzUsuń
  7. sporo Ci się zdenkowało! :) w zasadzie to znam jedynie szampon Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hibiskusowy tonik z Sylveco znam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapachy kosmetyków Dove są delikatne i piękne ^.^

    OdpowiedzUsuń
  10. Uzywam tego samego plynu micelarnego od Yves Rocher i jak na razie jest bardzo przyjemny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tych produktów mam akurat u siebie szampon Batiste, ten sam rodzaj. Nie za często po niego sięgam, już długo leży u mnie otwarty ale ogólnie lubię go :)

    OdpowiedzUsuń
  12. sporo ciekawych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masło z the body shop mnie zainteresowało :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyjaciółka ma wodę od Jimmy Choo, zapach przepiękny:) Kremy z Vianka i Sylveco zawsze mnie kuszą, ale jeszcze żaden mi się nie sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko to dla mnie nowości poza szamponem Batiste 😉

    OdpowiedzUsuń
  16. Też obecnie denkuję antyperspirant Fa, nie jest najgorszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam, wersje niebieską. Nie jest zły, ale bez szału. Przynajmniej szybko wysycha;p

      Usuń
  17. Lubię wracac do kosmetykow pantene 👍

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz rację zapach For Away przytłacza :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę tu kilka ciekawych kosmetyków. Ja właśnie używam krem z Vianek, ale do cery naczynkowej i jestem nim naprawdę zachwycona. Coraz bardziej się z tą marką lubimy. :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)