10 maja 2018

Rossmann | moje zakupy

Promocja w Rossmannie skończyła się już jakiś czas temu. A ja dopiero dzisiaj znalazłam chwilę, żeby pokazać Wam co kupiłam tym razem. Jeśli jesteście ciekawe, to zapraszam do dalszej części posta ...
Większość z tych produktów mam pierwszy raz, stwierdziłam że ta promocja - to dobra okazja do przetestowania nowych kosmetyków :)
⇾ ŻEL DO USUWANIA SKÓREK Sally Hansen - zawsze, kiedy miałam zamiar po niego sięgnąć był wyprzedany. W końcu mam i mogę sprawdzić, czy rzeczywiście jest tak dobry jak mówią.
⇾ ZESTAW DO UST, UNICORN PARADISE Lovely - zestaw dwóch produktów: metaliczno-holograficzny top coat do ust oraz kredkę stanowiącą podkład pod pierwszy produkt. Ciekawy produkt, ale nie must have. 
⇾ PUDER DO TWARZY, AA Cosmetics - ostatnio polubiłam pudry sypkie, ten z AA to dla mnie nowość. Jeszcze go nie używałam, ale jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi. 
⇾ PODKŁAD DO TWARZY, ROYAL SKIN Wibo - robiąc zamówienie przez internet wybrałam odcień 1 Porcelain i to chyba był błąd. Kolor wpada w pomarańcz ;/ Zobacze jak spisze się na twarzy, był tani dlatego jak okaże się tragedią nie straciłam zbyt wiele :) 
⇾ PUDER DO TWARZY, BANANA Wibo - dużo dobrego słyszałam na jego temat, więc z chęcią sprawdzę czy na mnie zrobi równie pozytywne wrażenie. 
⇾ PODKŁAD DO TWARZY, LASTING FINISH Rimmel - ładnie kryjący podkład, który daje efekt nieskazitelnej cery. Kiedyś go miałam i pamiętam, że świetnie się u mnie sprawdzał. 
⇾ PUDER RYŻOWY, WHITE CHOCOLATE Lovely - szał na czekoladki z Lovely trwa, wzięłam ostatnią sztukę z półki. Skończył się mój ulubiony puder ryżowy z Ecocery, dlatego szukam godnego zastępcy. Mam nadzieję, że ten okaże się hitem :)
⇾ ROZŚWIETLACZ DO TWARZY, GOLD Lovely - kupiony po raz drugi, daje przepiękny efekt, produkt idealny na lato. Ale jego opakowanie to tragedia, bardzo szybko ulega zniszczeniu - dlatego poprzedni właśnie z tego względu znalazł się w koszu. Chciałam kupić go jeszcze w chłodnym odcieniu, ale został wyprzedany.  
⇾ LAKIER DO PAZNOKCI, CLUBBING COLOR 081 Miss Sporty - śliczny, różowo-fioletowy kolorek. Bardzo lubię lakiery z tej serii, ponieważ w połączeniu z ukochanym Seche Vite utrzymują się na moich paznokciach bez odprysków nawet do 7 dni. 
⇾ ZESTAW DO UST K'Lips, NEUTRAL BEAUTY Lovely - zawiera płynną pomadkę o matowym wykończeniu oraz konturówkę do ust w tym samym kolorze. Jeden z ładniejszych kolorów Nude, utrzymujący się bardzo długo. Z tego zestawu jestem bardzo zadowolona i noszę go prawie codziennie :)
⇾ POMADA DO BRWI, BLONDE, AA Cosmetics - ciekawy, chłodny kolor, bardzo dobrze się z nią pracuje. Myślę, że będzie moim ulubieńcem :)
⇾ WZMACNIAJĄCA ODŻYWKA DO PAZNOKCI Z DIAMENTEM, Eveline - zawsze nakładam tego typu produkty pod lakier tradycyjny, min. żeby zapobiec przebarwieniom na paznokciach. Odżywki z Eveline bardzo sobie cenię i często kupuje.
⇾ ZMYWACZ DO PAZNOKCI, Isana - ostatnio mój ulubiony zmywacz do paznokci. Cena atrakcyjna, doskonale zmywa lakier, jestem z niego mega zadowolona.
⇾ KOREKTOR ROZŚWIETLAJĄCY, Radiance Reveal Bourjois - wybrałam odcień 01 Ivory, kupiłam go z zamiarem rozświetlenia okolicy pod oczami. Mam nadzieję, że spełni swoje zadanie :)
⇾ POMADKA OCHRONNA DO UST, Pearly Shine Nivea - nadaje ustom mocny, perłowy połysk co nie do końca mi odpowiada. Mogłam zostać przy tradycyjnej pomadce nawilżającej :)

Napiszcie co Wy kupiłyście na promocji i polećcie mi swoich rossmannowych ulubieńców :)

15 komentarzy:

  1. Znam wszystkie te kosmetyki, choc niektore z sieci. Zel do skorek to moj faworyt ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poszalałaś. Żel do skórek, puder i rozświetlacz miałam, wszystko uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozświetlacz- cudowny, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja szczęśliwie ominęłam promocje, ale to dlatego, ze mam bardzo dużo zapasów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym zobaczyć tą pomadkę na ustach unicorn paradise :D

    OdpowiedzUsuń
  6. odcienie Porcelain różnych marek praktycznie zawsze wpadają albo w róż albo w pomarańcz. fajne zakupy

    OdpowiedzUsuń
  7. Spore zakupy, a ja nie znam żadnego z tych kosmetyków :D No, może z wyjątkiem zmywacza z Isany ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja po tych promocjach myslę, że nie opłaca się kupować w normalnych cenach ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. puder, lakiery miss sporty i żel do skórek - znam i wszystko bardzo miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam zakupy w Rossmanie ! Ominęła mnie ta promocja, ale nie żałuję. Mam swoje typy kosmetyków - ulubione ! Zastanawiam się tylko jak można kupić aż tyle kosmetyków na raz !? Zainteresował mnie ten puder Wings serii AA. Może go kiedyś kupię. Próbuję ograniczać kupowanie kosmetyków, bo zawsze mam ich za dużo i trudno jest mi się powstrzymać przed kupieniem kolejnych. A przecież nie zużyję tak szybko wszystkiego. Walczę. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Superowe zakupy <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale dużo tego! Większość rzeczy kojarzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo łupów,miłych testów 😁

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały box...te cienie są piękne.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)