22 kwietnia 2018

Zestaw Love Potion + ROZDANIE

Dzisiaj przedstawię Wam zapach od Oriflame, który najczęściej towarzyszył mi w ciągu ostatnich miesięcy :)
Nuty zapachowe:
nuta głowy: imbir, mandarynka, rum
nuta serca: lilia, wanilia, kwiat kakaowca
nuta bazy: bób tonka, drzewo sandałowe, czekolada
Love Potion - perfumy przyciągnęły mnie głównie przez swój nietypowy flakon, który budzi spore zainteresowanie wśród innych. Spiczasta zakrętka wygląda rewelacyjnie, sama buteleczka jest niewielka, ale o standardowej pojemności 50 ml. 
Przez tę kompozycję spodziewałam się czegoś ciężkiego i tutaj spotkało mnie miłe zaskoczenie, ponieważ nie ma z tym nic wspólnego. Zapach jest kobiecy, uwodzicielski, tajemniczy, nieco słodki, ale nie przesadzony. Jego regularna cena w katalogu to 119,90 zł - często występuje dużo taniej. Na pochwałę zasługuje również jego trwałość, na ciele utrzymuje się kilka ładnych godzin. Dlatego jeśli jeszcze się nad nim zastanawiacie, to polecam wypróbować i oczywiście zachęcam do wzięcia udziału w rozdaniu!
ROZDANIE !
Jeśli chcesz, żeby zestaw Love Potion (woda perfumowana+dezodorant w sprayu) był Twój, musisz:
1. Być publicznym obserwatorem mojego bloga (napisz pod jaką nazwą obserwujesz blog).
2. Odpowiedzieć na pytanie konkursowe: Jaki jest Twój ulubiony zapach i dlaczego ?
3. Rozdanie trwa do 6 maja do godziny 23.59.
4. Zostaw maila, który umożliwi mi z Tobą kontakt w przypadku wygranej !
Powodzenia !

35 komentarzy:

  1. Fajny zestaw, życzę wszystkim biorącym powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: Glam Girl
    Mój ulubiony zapach to mgiełka Bath and body works o zapachu Sea island cotton.
    S swieży
    E elegancki
    A aromatyczny
    I intrygujący
    S skąpany w słońcu
    L lodowo niebieski
    A anielsko delikatny
    N nuty piżma
    D daleki od ciężkości
    C ciekawy
    O otulający
    T trudny do odtworzenia, niespotykany
    T trwały
    O onieśmielający
    N nowatorski
    Mój email: glammgirll@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Flakon bardzo oryginalny i piękny.
    Obserwuję bloga jako babiniec www.ibabiniec.blogspot.com
    W ostatnich miesiącach moim ulubionym zapachem jest euphoria CK. Dla mnie jest to zapach kobiecy, słodki, uwodzicielski i bardzo trwały. Lubie zmieniać zapachy w zależności od nastroju i pory roku :)
    Mój email : ibabiniec1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak! Marzę o tym zapachu już od jakiegoś czasu ;) Także chętnie wezmę udział w rozdaniu ;)
    1. Obserwuję jako Sheira
    2. Odpowiedzieć na pytanie konkursowe: Wybranie jednego, ulubionego zapachu jest dla mnie nie lada wyzwaniem. Jestem perfumoholiczką i nie wyobrażam sobie ograniczenia swojej kolekcji do wyłącznie jednego flakonika. Mogę jednak wskazać, po który zapach ostatnio sięgam najczęściej - Fiore del Dragone od Tesori d'Oriente. A dlaczego jest on tak wyjątkowy? Są delikatne, cieplutki, mięciutkie. To taka puchata powłoczka.
    Na pierwszy plan wybija się migdał. I teraz stwierdzam, że potrzebuję kolejnych zapachów z tym składnikiem :D To taki słodziutki migdał, podany na budyniu waniliowym ;) Jak pachnie pitahaya nie mam pojęcia, ale gdzieś w tle da się wyczuć tę morelę, jaśmin i kwiat pomarańczy. Pod tą kołderką kryje się odrobina tuberozy, piżma, bursztynu i drzewa sandałowego. Pasuje idealnie do mojego charakteru ;) Naprawdę, jeszcze nigdy nie czułam się tak uzupełniona przez wodę toaletową ;)
    3. E-mail: wrednazwyboru@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. 1.Obserwuję jako: Kathy Leonia
    2.Odpowiedź: Jestem perfumoholiczką. Nieuleczalną, ewidentną i świadomą swojej przypadłości. W swej manii w najlepszym momencie miałam ponad 30 flakonów jednocześnie, ale ciągle mi było mało i ciągle szukałam tego jedynego. Aż w końcu znalazłam. Versace Pour Femne. Buteleczka skromna, nie bardzo fikuśna. Ot rysunek meduzy pośrodku i tyle. Ale sama woń to poezja i majestat w jednym. Ciężko mi to opisać, ale tak właśnie pachnie kwintesencja kobiecości. Słodkość orchidei, delikatność fiołka, która raptem ni stąd ni zowąd przemienia się w pazur piżma i dzikość pieprzu czerwonego. Zapach nieoczywisty, tajemniczy z niebywałym ogonem. Każdy mężczyzna za mną się obejrzy, każda kobieta zapyta się, czym tak ładnie pachnę. To nie jest woń dla dziewczynki, ale dla kobiety, damy, która wie, że w jej środku drzemie sexapil.
    3. mail: kathyleonia88@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem bardzo tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Obs. jako Żaneta Serocka
    2. Jaki jest Twój ulubiony zapach i dlaczego ? Alien, kocham te perfumy od lat i są moim nr 1, wyraziste, trwałe, nietuzinkowe, mocne i seksowne. uwielbiam. myślę, że ten zapach Oriflame ma z moim Alienem wiele wspólnego.
    cytruska87@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe polaczenie nut zapachowych <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe czy by mnie urzekły ♥ Powodzenia w rozdaniu, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego zapachu...pozdrawiam wiosennie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam ten zapach, kiedyś mi się podobał... ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prezentuje się bardzo kusząco :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki ma piękny flakon, ognisty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo oryginalny flakon, z takim się jeszcze nie spotkałam! Nuty zapachowe są bardzo ciekawe, ale dla mnie chyba za słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa mieszanka nut zapachowych, a do tego oryginalna buteleczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. obserwuję jako ja - Pani blondynka :D
    mój ulubiony zapach, to ten który kojarzy się z miłymi chwilami. Jednakże przeważają tutaj nuty owocowe, piżmo (które ubóstwiam) i ciutkę drzewnych :D
    pani.blondynka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Oh very cute products sweetheart
    xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładnie się prezentuje :)

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastic post!

    Kisses ...

    Dilek .

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia wszystkim biorącym udział :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia! Już dawno nie zamawiałam nic z Oriflame!

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie chyba obawiałabym się tego zapachu, że za ciężki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapachy nie znam, ale życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję Twojego bloga jako NiebieskaNiezapominajka.

    Mój ulubiony zapach to zdecydowanie woda perfumowana Eve Confidence. Jak sama nazwa narzuca, zapach ten dodaje pewności siebie i zdecydowania, ponieważ confidence oznacza właśnie pewność siebie. Perfumy te posiadają trzy kategorie nut zapachowych. Pierwsza z nich to tzw. nuta głowy. W jej skład wchodzi nuta zapachowa kwiatu Frangipani, gruszki i kremu Chantilly. Druga to nuta serca, czyli eliksir z czerwonych owoców, czarna porzeczka oraz jaśmin indyjski. Kolejną jest nuta bazowa i tutaj mamy wanilię, drewno dębu i piżmo. Zapach ten jest zarówno przepiękny, jak i kobiecy. Idealnie pasuje i na codzień, i na specjalne okazje. Sprawia on, że rzeczywiście czuję się bardziej pewna siebie, a więc nazwa została znakomicie dobrana do tych perfum. Wymienione przeze mnie nuty zapachowe, wchodzące w ich skład, są przemyślane i wspaniale ze sobą połączone, dzięki czemu otrzymano tak prześliczny zapach. Perfumy te są nutą waniliowo- drzewną, dlatego świetnie przypadły mi do gustu, gdyż uwielbiam właśnie takie połączenia i kombinacje różnych składników. Według mnie, zapach ten nie jest zwyczajny czy oklepany jak inne klasyczne perfumy. Jest on natomiast nadzwyczajny, wyróżniający się spośród innych wód perfumowanych, jakie do tej pory mogłam przetestować. Jak i zapach, tak i flakonik perfum jest bardzo elegancki, starannie wykonany. Bardzo mi się on podoba. Perfumy te pokochałam od pierwszego powąchania;) i na pewno nie będzie to moje ostatnie opakowanie. Zapach ten zagości u mnie na długo. Powiem szczerze, nigdy nie spotkałam się z tak pięknym i trwałym zapachem. Polecam z całego serca:)
    E-mail: zyciowo99@gmail.com
    Perfumy Love potion naprawdę zapowiadają się ciekawie. Flakonik faktycznie nietypowy, ale śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam swoje ulubione perfumy i raczej niechętnie kupuje nowe :(

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)