26 lutego 2018

Projekt Denko #9

Hej! Zapraszam Was na przegląd produktów, które w lutym wylądowały w koszu :)
⟹ Upiększająca baza pod makijaż G.G. Oriflame - najlepsza baza jaką dotychczas stosowałam, wygładza, zmniejsza widoczność porów, delikatnie rozświetla skórę oraz przedłuża trwałość makijażu. Zawiera luksusowy ekstrakt z orchidei.  

⟹ Podkład The ONE EverLasting Oriflame - lekki, odbijający światło podkład o satynowym wykończeniu. Dobrze sprawdzi się u osób nie potrzebujących mocnego krycia.

⟹ Korektor Affinitone Maybelline - lekki, ładnie stapiający się z cerą korektor, który nie waży się na twarzy. Posiada kremową konsystencję, raczej nie zakryje dużych sińców pod oczami.

⟹ Pogrubiający tusz do rzęs G.G. Oriflame - uwielbiany przez większość kobiet, u mnie jednak się nie sprawdził. Mam dość krótkie rzęsy i ciężko było mi operować tą szczotką. Nie kruszy się na rzęsach i na bardzo długo zachowuje swoje właściwości w opakowaniu. 
⟹ Szampon rozjaśniający włosy John Frieda - zawierał ekstrakt z cytryny, dzięki czemu bardzo dobrze oczyszczał włosy i skórę głowy. Nie jestem w stanie stwierdzić, czy kolor był rozświetlony słonecznymi refleksami, ponieważ w międzyczasie sięgałam po inne szampony. Miał perłową konsystencję i piękny zapach.

⟹ Szampon Pro-V, Aqua Light Pantene - świetnie oczyszcza włosy, nie obciążając ich. Po użyciu włosy są delikatne, puszyste i zregenerowane. Jest wydajny, łatwo dostępny i często na promocji.
⟹ Płyn micelarny 3 w 1 Garnier - delikatnie oczyszcza skórę, usuwa makijaż nie podrażniając oczu. Jest bardzo tani, a pojemność 400 ml starcza na bardzo długo. Czego chcieć więcej :)

⟹ Żel myjący mikrozłuszczający 4 w 1 Under Twenty - dogłębnie oczyszcza, złuszcza martwy naskórek, zmniejsza wydzielanie sebum i ładnie pachnie. Jednak nie zauważyłam rewelacyjnej zmiany w wyglądzie mojej cery w trakcie używania tego produktu.
⟹ Balsam do ust Makadamia Yves Rocher - intensywnie nawilżał i odżywiał usta, pozostawiał na nich słodki smak orzechów makadamia. W składzie zawiera aż 82% składników pochodzenia naturalnego. 

⟹ Dezodorant w kulce Aloe Vera Rexona - ładny zapach, przystępna cena, nie brudził ubrań i dobrze chronił. Dodatkowo poręczne, małe opakowanie.

⟹ Tonik do twarzy The Body Shop - bardzo dobry produkt, więcej tutaj
⟹ Woda toaletowa Lovely Garden Oriflame - zapach nietypowy i oryginalny, pojawił się w moich propozycjach  zapachów na wiosnę i lato - możecie o nich poczytać tutaj.

⟹ Utwardzacz do lakieru Vive Instant Gel Effect Seche Vite - daje efekt żelowych paznokci bez użycia lampy, zabezpiecza lakier przed odpryskiwaniem i przyspiesza jego wysychanie.

⟹Lakier do paznokci 498 Rain Rain Go Away Rimmel - delikatny, wpadający w szarość i nie rzucający się bardzo w oczy kolorek. Cenię sobie lakiery z tej serii, a ten odcień ponownie gości w mojej kosmetyczce.
⟹ Zmysłowy żel pod prysznic i do kąpieli Yves Rocher - cudowny, relaksacyjny zapach kokosa. Jak tylko robię zakupy w Yves Rocher, to sięgam po ten konkretny zapach.

⟹ Delikatny żel pod prysznic Mandarynka&Limonka Le Petit Marseillais - kolejny ulubieniec, ładnie oczyszczał i delikatnie nawilżał skórę. Bardzo lubię żele LPM, wypróbowałam już praktycznie każdy zapach :)
⟹ Uspokajająca maska panda i odżywcza maska wydra do twarzy Animal Mask CONNY - zawierają witaminę E, kolagen, ekstrakt z aloesu, wyciąg z zielonej herbaty. Intensywnie odżywiają, nawilżają skórę. Dostępne są jeszcze: lis oraz tygrys. Kosztują ok 9zł i są jednorazowego użytku, ale myślę, że warto po nie co jakiś czas sięgać :)
⟹ Próbka balsamu do ciała Max Repair Evree - już po próbce mogę stwierdzić, że sięgnę po produkt pełnowymiarowy. Rewelacyjnie nawilżał i natłuszczał skórę. 

⟹ Próbka kremu do rąk Panda's Dream White Tony Moly - nie zauważyłam jakiegoś cudownego nawilżenia skóry dłoni, dlatego nie wydam na niego 39,00 zł. Chociaż muszę stwierdzić, że ma przepiękne opakowanie w kształcie pandy :)

⟹ Krem do rąk Peonia L'occitane - jak za cenę, którą trzeba przeznaczyć na ten krem, to spodziewałam się mega nawilżenia i odżywienia skóry rąk, ale niczego takiego nie doświadczyłam. Jego zaletą jest to, że szybko się wchłania, nie pozostawia tłustego filmu, ma przepiękny zapach i wygodne opakowanie. Mam mieszane uczucia, co do tego kremu :)

28 komentarzy:

  1. Nie mam cierpliwości do zbierania pustych opakowań, także podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tylko korektor Affinitone ;) Lubiłam go, ale miał dla mnie zbyt małe krycie. Testowałam też kiedyś próbkę żelu pod prysznic od LPM i obłędnie pachniał ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem używam tego podkładu TheOne, a po bazę muszę sięgnąć, dobrze że mi ją podpowiedziałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Giga denko :) Znam oczywiście płyn micelarny z Garniera i tonik z Evree, oba bardzo fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie korektor Maybelline, mysle ze go przetestuje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię lakiery rimmela - mają bardzo wygodne pędzelki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten żel YR, a pomadki od nich też miałam, ale inne wersje :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam tusz z orfilame, też nie wspominam go za dobrze

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny jest ten płyn micelarny, też go używam, baza pod makijaż z Oriflam także się u mnie sprawdziła. :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze nie zużyłam nic :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja muszę w końcu wziąć się za denkowanie.

    OdpowiedzUsuń
  12. O tym korektorze z maybelline slyszalam mnóstwo pozytywnych opinii!!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Płyn Garnier i tonik różany miałam i chwaliłam sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Garnier jest świetną marką :3

    Zapraszam do siebie https://lifebykars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam ten korektor, ale fanka nie byłam, ja chyba wolę ten z Bell. Reszty kosmetyków niestety nawet na oczy nie widziałam.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Affinitone to mój ulubiony korektor:)

    OdpowiedzUsuń
  17. na pewno sobie kupie te maski w płachcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pantene oraz maski w płachcie to zdecydowanie moi faworyci z tej listy!

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś niesamowita :) Możesz mnie śledzić, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Animal mask to coś co od dawna chce przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten podkład jest fajny na lato, a bazy muszę spróbować :)

    egzemplarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny zestaw kosmetyków :) Nie zmam się na takich kosmetykach, więc nie będę pisać na ich temat :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę przyznać, że ciekawe rzeczy zakupiłaś i kilka z nich na pewno sama kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten korektor z maybeline jest calkiem fajny:)
    Dodaje Twój blog do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z Twoich zuzyc uzywalam toniku z Evree i zelu YR. Z obu bylam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kiedyś bardzo lubiłam Pantene, chyba wrócę do tych produktów:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)