13 lutego 2018

7 cudów BodyBoom | peelingi kawowe + ROZDANIE

BodyBoom to polska marka kosmetyczna, stworzona w 2015 roku, która jako pierwsza wprowadziła na europejski rynek zadziwiająco popularny w Azji i Australii kosmetyk - peeling kawowy. Aktualnie produkowane przez nią peelingi są najbardziej rozchwytywanymi kosmetykami tego typu w Europie i na Bliskim Wschodzie. Dodatkowo nie są testowane na zwierzętach.
W niecały rok od pojawienia marki, ich flagowy produkt - peeling kawowy, stał się czempionem w swojej kategorii.
Swój pierwszy peeling o zapachu kokosa znalazłam w pudełku BeGlossy, już po pierwszym użyciu podbił moje kosmetyczne serce. Na stronie BodyBoom zamówiłam gromadkę peelingów w 7 odsłonach:
uwodzicielski oryginał - sprawia, że skóra jest miękka i nawilżona
beztroski banan - pomaga się odprężyć i zrelaksować
 boskie mango - jego magia sprawia, że ciało jest jędrne i sprężyste
rześka mięta - odświeża ciało i rozbudza zmysły
energetyczny grejpfrut - dodaje sił do działania na cały dzień
imprezowy kokos - niweluje oznaki zmęczenia
zmysłowa truskawka - otula swoim zmysłowym zapachem i odżywia skórę
Wszystkie peelingi należą do solno-cukrowych zdzieraków, które pięknie złuszczają i wygładzają skórę. Otrzymujemy je w papierowym opakowaniu ze strunowym zamknięciem, dzięki któremu mamy pewność, że produkt jest w 100% świeży i przez nikogo nie otwierany. Na kopercie znajdziemy informacje o firmie, składzie oraz zalecenia co do stosowania.
Sposób użycia jest bardzo łatwy, mianowicie:
Nawilżamy ciało wodą. Nakładamy peeling na skórę i wcieramy okrężnymi ruchami. Dla lepszych efektów pozostawiamy go na ok 5-10 minut. Spłukujemy i cieszymy się gładką, jędrną i nawilżoną skórą !
Wszystkie siedem peelingów, to rewelacyjne produkty do pielęgnacji ciała, o przepięknych zapachach i cudownym działaniu.
ROZDANIE !
Jeśli chcesz, żeby peeling kawowy imprezowy kokos (30g) powędrował do Ciebie, musisz:
1. Być publicznym obserwatorem mojego bloga (napisz pod jaką nazwą obserwujesz blog).
2. Odpowiedzieć na pytanie konkursowe: Bez czego nie wyobrażasz sobie domowego SPA ?
3. Rozdanie trwa do 25 lutego do godziny 23.59.
4. Zostaw maila, który umożliwi mi z Tobą kontakt w przypadku wygranej !
Komentarz wybiorę losowo :)
Powodzenia !

44 komentarze:

  1. fajne są te peelingi :) ja mam ich zapas;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam tych peelingów ale bardzo kuszą :P
    obserwuję jako Ewelina Wielochowska
    ewcius1991@vp.pl
    Domowe SPA, które lubię czasem sobie urządzić musi koniecznie składać się przede wszystkim z gorącej kąpieli z mnóstwem dobrodziejstw dodanych do wody, ulubiona muzyka, pachnące świece i najlepiej facet wychodzący z inicjatywą wykonania masażu :P Co do pachnidła do wanny to hitem jest Połczyńska Borowina mleko do kąpieli w pudrze. Żałuję, że się skończyło, bo można było poczuć się jak Kleopatra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te peelingi!
    Obserwuję jako: Julia Kropacz
    Mail: snukraina_blog@gmail.com

    Bez czego nie wyobrażam sobie domowego SPA? Bez dużej ilości wolnego czasu i najlepiej wolnej chaty, żeby nikt mi nie przeszkadzał ani nie komentował moich poczynań =) A oprócz tego kąpiel w wannie pełnej piany, muzyczka w tle i duużoo etapów pielęgnacyjnych =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako Glam Girl
    glam.girl@o2.pl
    Warunki udanego domowego SPA:
    1. Pusty dom, bez współlokatorów zrzędzących czy długo jeszcze będziemy zajmować łazienkę.
    2. Wanna wypełniona bo brzegi wodą zabarwiona bombą do kąpieli.
    3. Świece, książka lub serial pozwalające nam się zrelaksować.
    4. Dobry peeling.
    5. Maseczka na twarz.
    Te kilka punktów gwarantuje udany dzień SPA :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem fanką zdzieraków i żałuję, że do tej pory jeszcze nie poznałam tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nigdy nie miałam tych peelingów

    OdpowiedzUsuń
  7. Tych peelingów jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: Paullinss
    Email: paullinss4@gmail.com

    Domowego SPA nie wyobrażam sobie bez peelingu i maseczek. One pomagają mi się zrelaksować i doprowadzić moją skórę stanu normalności :)

    Pozdrawiam ♥
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze nie miałam okazji używać tych peelingów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie najbardziej rozkochał w sobie ten bananowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy ich nie miałam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w sumie nigdy nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze nigdy nie miałam, choć markę znam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję bloga pod nazwą Aiko, tutaj link do bloga.
    Domowego spa nie potrafię wyobrazić sobie bez MASECZEK W PŁACHCIE! :D
    Mail: yakitori.aiko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. miałam te peelingi, więc życzę powodzenia innym ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako Gabriela Sitek
    Domowego spa nie wyobrażam sobie bez aromatycznej kąpieli, peelingu, który sprawi, że moje ciało będzie gładkie i nawilżone oraz maski algowej na twarzy ;)
    e-mail: sitek.gabriela95@gmail.com
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A o tych peelingach słyszałam dużo dobrego, więc z wielką chęcią przetestowałabym jeden z nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam wersję z grejpfrutem i ten peeling podobał mi się nawet bardziej niż suchy z Nacomi :)
    1. Ola S.
    2. Bez czego nie wyobrażasz sobie domowego SPA ? Bez maseczki do twarzy! Najlepiej, żeby była zarówno oczyszczająca jak i nawilżająca:)
    3. ol4@amorki.pl

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam dwie wersje peelingów :) bardzo polubiłam się z nimi :) w konkursie nie biorę udziału bo mam zapasy peelingów.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam te peelingi! Kawowy to moj ulubiony;)
    Obserwuje -jako Klaudia Zadrożna
    A nie wyobrażam sobie domowego spa bez zapachu unoszącego się w łazience (wanilia i kokos ) bez peelingu który przygotuje moja twarz do maseczki w płachcie (BIOAQUA) bez której również nie wyobrażam sobie domowego spa i oczywiście żelu aloesowego na całe ciało.
    To jest mój przepis na udany wieczór domowego spa ❤
    klaudiazad99722@gmail.com
    Pozdrawiam i zapraszam do Siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie bym przetestowała. :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawe te peelingi , jeszcze ich nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bez czego nie wyobrażasz sobie domowego SPA ?
    - bez spokoju w mieszkaniu, książki, gorącej czekolady i pustej głowy! jak mam to wszystko to domowe SPA udaje się w 100% -
    @ - martrybska@gmail.com

    ❤❤❤❤❤

    :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jeszcze ich nie miałam, aż wstyd hehe

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja takich kosmetyków nie używam, ale myślę, że takie kosmetyki byłyby idealne dla kobiety jako prezent, np. urodzinowy :)

    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię peelingi kawowe, teraz używam Bare Care i to mój ulubieniec jak narazie

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam te peelingi, ciągle ich używam :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/02/czerwony-paszcz-w-pepitke.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Opakowania tej marki to szał przede wszystkim, a poza tym uwielbiam peelingi także muszę sobie je kupić ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Unfortunately i do not use it but i will..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałem kiedyś te peelingi i dobrze wspominam - pięknie pachną

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam właśnie kokosowy i muszę go w końcu wypróbować :) Ale że nie przepadam za kawą, to ciężko mi się zebrać :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądają ciekawie :) Zgłoszę się w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo dużo o nich słyszę ale nie miałam jeszcze okazji testować :)

    OdpowiedzUsuń
  34. wizialam juz te peelingi,ale sama nie uzywalam jeszcze.
    moim faworytem bylby kokos i mięta

    OdpowiedzUsuń
  35. Biorę udział! :)
    Obserwuję: Karola
    E-mail:karlee936@gmail.com
    Domowe spa nie może się u mnie odbyć bez długiej kąpieli w wannie, następnie robię sobie mocny peeling i maseczkę. To właśnie bez tych rzeczy nie wyobrażam sobie mojego spa. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie zaszkodzi spróbować :)
    Biorę udział
    Oberwuję: Sajjida Blog
    E-mail: sajjida.kontakt@gmail.com
    Nie wyobrażam sobie SPA bez pięknie pachnących i wyglądających kosmetyków. Dla mnie domowe SPA to rytuał, który ma nie tylko przynosić korzyści wizualne na naszej skórze, ale również pobudzać nasze zmysły i dawać nam radość.

    OdpowiedzUsuń
  37. Bez czego nie wyobrażam sobie domowego spa? Oczywiście bez przyjaciółki z którą będę leżała z maseczką na twarzy i popijała winko <3 Poza tym cisza w domu która sprzyja relaksowi - czysty przepis na udany dzień <3

    encantadooo.blogspot.com

    Mail: eencantadooo@gmail.com
    Oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja bardzo rzadko robię taki peelingi, chociaż może kiedyś się skuszę na ten z tej firmy. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)