22 lutego 2018

Migawki z weekendu | Malbork

Każdy zapewne będąc w szkole podstawowej uczestniczył w wycieczce do Malborka. Z czasów dzieciństwa niedużo pozostało mi w pamięci jeśli chodzi o tę wizytę. Dlatego też, postanowiłam wrócić do tego miejsca i przypomnieć sobie historię wzniesionej przez zakon krzyżacki największej ceglanej twierdzy w Europie.

ZAMEK W MALBORKU
Zamek w Malborku to najpotężniejsza twierdza średniowiecznej Europy. Usytuowany został nad Nogatem, składa się z 3 zamków, a przez 150 lat był stolicą państwa krzyżackiego. Jest największym gotyckim skupiskiem zamkowym na świecie, jego powierzchnia liczy ok. 21 hektarów. W 1997 roku zamek w Malborku został wpisany na prestiżową listę Światowego Dziedzictwa Kulturowego Unesco.






Zapraszam Was do skorzystania z linku na Booking.com, ponieważ kiedy dokonacie z niego rezerwacji i zrealizujecie pobyt otrzymacie 50zł zwrotu na kartę kredytową! :) 

Jakie miejsca polecacie na weekendowy wyjazd ?

18 komentarzy:

  1. Byłam w Malborku i bardzo miło wspominam spędzony tam czas. Z chęcią wybrałabym się tam ponownie. A na weekendowy wyjazd myślę, że dużo jest takich miejsce które warto odwiedzić. Jak np. Wrocław, Kraków. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We Wrocławiu byłam, a Kraków z chęcią zobaczę :)

      Usuń
  2. Nie byłam w Malborku, piękny zamek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam tam jak byłam dzieckiem :) Bardzo mi się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam ale mało pamiętam, piękny zamek! Piękna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie byłam w Malborku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamek robi wrażenie, chętnie odwiedzę Malbork:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny jest ten zamek może kiedyś będzie mi dane zobaczyć go na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam w Malborku, ale dawno temu. Chętnie bym się tam znów wybrała.

    OdpowiedzUsuń
  9. You have a great style! I like your blog.
    Following you! Follow back?

    http://colourfulmadness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę,że bardzo miło spędziłaś czas.

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam Malbork :) Chętnie obserwuję i miłej niedzieli życzę Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie byłam nigdy w Malborku, ale tak sobie myślę, że jak dzieciaki podrosną to muszę je tam zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niedawno też byliśmy w Malborku ;) pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny zamek :) Ja nie miałem jeszcze okazji być w Malborku. Może kiedyś uda mi się tam pojechać i zwiedzić jakieś zabytki :)

    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)