6 lutego 2018

Rewelacyjny balsam do ciała | ORGANIQUE

Jak widzicie po tytule, będę pisać o samych zaletach, bo już dawno żaden balsam do ciała mnie tak nie oczarował. Niestety, ale należę do tych osób, których skóra ciała jest ściągnięta i czasami od tego przesuszenia nawet swędzi. Dlatego muszę dostarczać organizmowi odpowiednie witaminy, pić dużo wody, ale także działać od zewnątrz .. i tak poratował mnie balsam do ciała z masłem shea truskawka&guawa ORGANIQUE.
W oko wpadło mi opakowanie kosmetyku - jest to plastikowy słoiczek z aluminiową nakrętką na której widnieje logo producenta. Po odkręceniu wieczka, czujemy słodki zapach owoców: truskawki i guawy.
Okazał się być na tyle intensywny, że po nasmarowaniu skóry wieczorem jeszcze rano jest on wyczuwalny. Producent nazywa ten wyrób balsamem, jednak w moim odczuciu jest to gęste, zbite masło, które pod wpływem ciepła naszych dłoni rozpuszcza się w płynny olejek. Łatwo i przyjemnie rozprowadza się po skórze, pozostawiając lekki film - co dla niektórych może być problemem i dyskwalifikować produkt, jednak mi osobiście to nie przeszkadza.
Balsamy z masłem Shea z oferty Organique nie licząc 3 naturalnych olejów: z pestek winogron, awokado i sojowego, zawierają ponad 55% czystego masła Shea. 
Składniki aktywne:
→ OLEJ Z PESTEK WINOGRON - bogaty w witaminy: E, A, K, D oraz lecytynę. Silnie regeneruje i wygładza skórę.
→ OLEJ Z AWOKADO - ma w swoim składzie witaminy, potas i wapno. Chroni przed utratą wody w naskórku, działa łagodząco. 
→ OLEJ SOJOWY - zawiera kwas linolowy, który jest głównym kwasem tłuszczowym oleju sojowego rewelacyjnie się wchłania, a skóra staje się nawilżona, elastyczna i wygląda zdrowo.
→ WOSK PSZCZELI - mieści w sobie witaminę A oraz minerały odżywiające skórę, przeciwdziała procesom starzenia skóry. 
→ MASŁO SHEA - przyspiesza regenerację naskórka, bogate w witaminę A i prowitaminę E, które pobudzają komórki do walki z procesami starzenia, zawiera lekki filtr przeciw promieniowaniu UV.
→ ALKOHOL CETEARYLOWY - mieszanina alkoholu starylowego i cetylowego. Jest emolientem, powoduje natłuszczenie i wygładzenie skóry. Ma właściwości matujące - przez co nie pozostawia tłustego filmu. 
Balsam zrobił na mnie spektakularne wrażenie. Natychmiastowo i długotrwale nawilża, odżywia i regeneruje moją bardzo suchą skórę ciała, pozostawiając ją pachnącą na bardzo długo. 
W sklepach stacjonarnych balsamy dostępne są zarówno na wagę, jak i w gotowych już opakowaniach: 100ml/37.90zł oraz 200 ml/66.90zł. 
Mimo dość wysokiej ceny są bardzo wydajne i starczą na długo :) 

30 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam okazji go wypróbować.
    Z chęcią sięgnę po niego i przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam masła jak i peelingi z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peelingu jeszcze nie miałam, jak zużyje te z BodyBoom to sięgnę po Organique :)

      Usuń
  3. Jeszcze nie testowałam. Kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O ciekawy, byłby idealny d;a mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. cena faktycznie dość wysoka, jednak jeśli są wydajne to nie jest to już takie odczuwalne :D ciekawe jakby u mnie się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ich produkty i kiedyś sobie kupie jak będzie w promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam tą firmę i bardzo lubię ich produkty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym przetestować jakiś produkt tej marki! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ich balsamy :) One tak cudnie pachną że chce się je zjeść :)
    Polecam też Magnolię, to jest mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ma świetny skład, uwielbiam takie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze go nie miałam niestety, ale wygląda zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno go kiedyś kupię! W ogóle muszę wybrać się na jakieś zakupy do organique :). Tyle wspaniałości widzę wszędzie, a ja niewiele od nich testowałam do tej pory. :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie nawilżające i odżywiające. Chętnie wypróbuję :)

    Pozdrawiam ♥ + obserwuję :)
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
  14. W takim razie sama musze koniecznie wyprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny kosmetyk dla mnie. Muszę go wypróbować! ❤

    OdpowiedzUsuń
  16. Samo opakowanie zachęca do zakupu :) Myślę, że po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja ostatnio przeglądałem kosmetyki z tej serii i myślałam nad zakupem jakiegoś balsamu

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię produkty tej marki, naturalne i pięknie pachną :)
    U mnie nowy post makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam nigdy produktów tej marki. Chyba nadrobię moje kosmetyczne zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O ten balsam jest idealny na zimę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam go, zdecydowanie wart jest swojej ceny.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Wydaje mi się naprawdę interesujący :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)