10 lutego 2018

Szampon nadający witalność Ultra Doux | GARNIER

Szampon do włosów Zielona Herbata&5 Roślin testuję już od dłuższego czasu. Jak możecie zauważyć, zużycie jest bardzo duże. Oznacza to, że bardzo dobrze go poznałam i mam już o nim swoje zdanie ..
Opakowanie to plastikowa, przezroczysta butelka, dzięki której mogę kontrolować zużycie produktu. Design jest bardzo ciekawy, to on sprawił, że zdecydowałam się na zakup akurat tego szamponu w drogerii Hebe. Zważywszy na to, że lubię serię Ultra Doux sięgnęłam po większą pojemność - 400ml.

Receptura szamponu łączy w sobie:
zieloną herbatę - ze względu na właściwości antyoksydacyjne i pobudzające uprawiana jest od stuleci, zapewnia naturalne i dogłębne oczyszczenie.
wyciągi z 5 roślin - które zostały wybrane z uwagi na uzupełniające się właściwości: eukaliptusa, werbeny, aloesu, cytryny, jasnoty białej, zapewniają włosom świeżość i miękkość.
Ma żelową konsystencję, przez co jest bardzo wydajny. Na włosach pozostawia delikatny, ziołowy zapach. Doskonale myje i oczyszcza skórę głowy, nie podrażniając jej. Po jego użyciu włosy są lekkie, miękkie i rzeczywiście pełne witalności, dodatkowo nie muszę już sięgać po odżywkę, ponieważ pięknie się rozczesują. Uważam, że produkt nada się do każdego rodzaju włosów, a także do codziennego użytku. Podsumowując, jestem z niego bardzo zadowolona i na pewno sięgnę po inne szampony z serii Ultra Doux. 

29 komentarzy:

  1. Tego szamponu nie używałam, ale mam na niego ochotę skoro dobrze się po nim rozczesują włosy

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mnie zachecilas, lubie testowac szampony a ten wydaje sie idealny do moich wlosow :D

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam go kiedyś i u mnie się niestety nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie niestety ten szampon się nie sprawdził. Po jego użyciu miałam podrażnioną skórę głowy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo musze wyprobowac u mnie :)
    Klikniesz w banery na moim blogu bede wdzieczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię odżywki z tej serii☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo je lubię :) szczególnie tą z awokado i masłem karite :)

      Usuń
  7. Na pewno wypróbuję! Szukam właśnie tego szamponu po którym nie będę musiała stosować odżywki :)

    Pozdrawiam ♥
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
  8. Skusiłaś mnie tym szamponem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brałabym. Szampony Garniera, a tym bardziej Ultra Doux czy te cytrusowe nigdy mnie nie zawiodły. Nie wiem dlaczego nie spróbowałam jeszcze tego... Tak czy siak, umyte nim włosy, z dodatkiem odżywki muszą być niesamowicie miękkie w dotyku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam że Maxi też polecała tą serię. Szamponów Garniera jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie służą mi garniery z tej serii niestety, mam wtedy jakby nie domyte włosy...

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie próbowałam szamponów od Garnier. Jestem wierna tym z Nivea ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie muszę spróbować szamponów Nivea, bo chyba żadnego nie miałam :)

      Usuń
  13. Niestety wszystkie szampony jakie miałam z Garniera mnie uczuliły:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na szczęście nic takiego się nie dzieje :)

      Usuń
  14. Dla mnie szampony z Garniera to takie średniaki. Nie są to złe produkty i czasem sama po nie sięgam, ale jednocześnie nic specjalnego. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ziołowe bukiety w kosmetykach bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie, że jesteś z niego zadowolona, dawno nie miałam szamponu Garniera a kiedyś bardzo często sięgałam po tą markę

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam jeszcze tego szamponu, ale z chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam ten szampon, ale w innej wersji :) Polubiłam go :) Ładny miał zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Great post dear :) ♥

    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Odżywki mają ok, ale za szamponami nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam zapachowe szampony do włosów, a szczególnie żele pod prysznic :)

    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam jeszcze, ale podejrzewam, że pięknie pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. lubię te szampony, choć tej wersji jeszcze nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)