27 lipca 2016

Żel pod prysznic Coconut Milk | Fa

Przechodząc między regałami w drogerii od razu zwrócił moją uwagę, ponieważ uwielbiam zapach kokosa w kosmetykach. Jak wiemy kokos cieszy się ogromną popularnością w kosmetyce. Dzieje się tak z uwagi na jego właściwości odżywcze i pielęgnacyjne. Wykorzystując efektywność tego niezwykłego owocu marka Fa stworzyła nową linię Fa Coconut Milk.
400ml/ 6.99zł
Żel ma kremową konsystencję i jest w wysokiej, plastikowej butelce, która dobrze układa się w ręce. Posiadam tę większą wersję 400ml.  Za sprawą egzotycznego zapachu pozwala przenieść się myślami w odległe zakątki świata. Zawiera naturalny ekstrakt z orzecha kokosowego, dzięki czemu skóra pozostaje nawilżona. Podsumowując jestem nim zachwycona i kupię go ponownie.

16 komentarzy:

  1. musi ślicznie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że Ci służy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapachu nie znam, ale myślę, że mógłby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że zapach przypadłby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wąchałam go i choć bardzo lubię kokosa to bardziej przypasowała mi wersja o zapachu wody kokosowej - na pewno na nią się skuszę :)
    + Zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam wszystkie kokosowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)