26 lipca 2016

Projekt DENKO #1

Zapraszam Was na Projekt Denko. 
1. Odżywczy żel pod prysznic o zapachu figi i kwiatu pomarańczy Dove- świetny żel o kremowej konsystencji, ładnie nawilżał skórę.
KUPIĘ PONOWNIE  500ml/12.49zł
2. Spray przyspieszający wysychanie lakieru do paznokci Avon- produkt nie przypadł mi do gustu, nie zauważyłam, żeby przyspieszał wysychanie lakieru. Miał strasznie tłustą konsystencję. 
NIE KUPIĘ PONOWNIE  50ml/10.99zł
3. Pasta do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórnikom Ziaja- produkt dobrze oczyszczał twarz, miał delikatne składniki ściągające. Doskonale przygotowywał skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych. 
KUPIĘ PONOWNIE  75ml/7.99zł
4. Pachnąca mgiełka Granat i Mango Avon- kosmetyk idealny na lato, fajny świeży zapach.
KUPIĘ PONOWNIE  100ml/6.99zł
5. Pachnąca mgiełka Zielona herbata i Werbena Avon- produkt również przypadł mi do gustu.
KUPIĘ PONOWNIE  100ml/6.99zł
6. Antyperspirat 48h Garnier- dla mnie antyperspiranty z Garniera są najlepsze, ładnie pachną i świetnie chronią.
KUPIĘ PONOWNIE  50ml/10.19zł
 7. Odżywczy krem do rąk Nourishing Oriflame- produkt zawierał olejek ze słodkich migdałów, który dobrze zmiękczał suchą skórę.
KUPIĘ PONOWNIE 150ml/9.90zł
8. Krem do rąk i paznokci Charmed Oriflame- świetnie pięlęgnował dłonie. Dobrze nawilżał i błyskawicznie się wchłaniał.
KUPIĘ PONOWNIE 150ml/9.90zł
9. Naturalne masło shea Vintage Collection Stara Mydlarnia- masło wzbogacone o odżywcze oleje: macadamia, avocado, z pestek winogron oraz sojowy, super sprawdzało się w pielęgnacji suchej skóry, bardzo dobrze ją nawilżało.
KUPIĘ PONOWNIE  80g/21zł
10. Lakier do paznokci 3D Texture 062 Miss Sporty- lakier na początku świetnie się sprawdzał, na paznokciach dawał efekt piasku. Po krótkim czasie jego konsystencja była tak gęsta, że nie można było pomalować paznokci i szybko się z nich ścierał. 
NIE KUPIĘ PONOWNIE  7ml/6.99zł
11. Szampon do włosów żeń-szeń Herbal Care Farmona- produkt nie przypadł mi do gustu, bardzo przesuszał skórę głowy.
NIE KUPIĘ PONOWNIE  330ml/7.99zł
12. Szampon Gliss Cure Ultimate Color Schwarzkopf- miał przyjemny zapach i to wszystko. U mnie spowodował łupież. 
NIE KUPIĘ PONOWNIE  250ml/12zł
13. Aceton do usuwania hybryd o zapachu melona Timo- świetnie sprawdzał się do usuwania hybryd.
KUPIĘ PONOWNIE  150ml/8.00zł
14. Lekki krem odżywczy Care Nivea- Krem rolował się na twarzy i nie współgrał z każdym kosmetykiem. Nie zauważyłam żadnego nawilżenia.
NIE KUPIĘ PONOWNIE  100ml/13.99zł 

7 komentarzy:

  1. Mgiełka do ciała Zielona herbata i werbena przypadła mi do gustu. Niesamowicie orzeźwiający zapach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasty ziaji już nie wiem ile opakowań zużyłam - ulubieniec! :)
    Mgiełki avon kiedyś używałam namiętnie teraz już nie mam do nich takiego dostępu..

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie ten sprej przyspieszający suszenie bardzo przypadl do gustu, tlusty jak oliwka ale za to pieknie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam pastę Ziaji, mam już drugie opakowanie :) Mgiełki Avonu są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)