22 lipca 2016

Masło do ciała o zapachu Moringa | The Body Shop

Masło do ciała o zapachu moringa trafiło do mojej kosmetyczki już jakiś czas temu. Zawsze bardzo chciałam przetestować produkty z The Body Shop, ale nigdzie w pobliżu nie mam ich sklepu. Swoje masełko zamówiłam na stronie drogerii internetowej TUTAJ. 
Masła z TBS są znane od wielu lat, jedne z Was je kochają, drugie nienawidzą.
50ml/ 14.99zł

Jego konsystencja jest bogata i kremowa. Bardzo szybko się wchłania pozostawiając skórę miękką i nawilżoną. Posiada dość intensywny, ale przyjemny zapach, powiedziałabym kwiatowo-cytrusowy. 
Ma wygodne i praktyczne opakowanie, które doskonale sprawdzi się w podróży.  Masełko bardzo przypadło mi do gustu. Z pewnością wypróbuję inne wersje zapachowe ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)