17 lipca 2016

Podkład od Maybelline | AffiniMat

AffiniMat to podkład przeznaczony dla cery tłustej i mieszanej. Producent pisze, że kosmetyk zawiera składniki działające niczym mikrogąbeczki dla naturalnego i matowego wykończenia makijażu. Posiadam go w odcieniu 09 Opal Rose i idealnie dopasowuje się do kolorytu mojej skóry.
30ml/25zł
Podkład znajduje się w miękkiej tubce o pojemności 30ml. Chociaż tubki są lżejsze, to jednak bardziej preferuje szklane buteleczki z pompką. Przez jego płynną konsystencje przy aplikacji musimy być ostrożne, żeby nie spłynął. Ma nieprzyjemny, alkoholowy zapach. Nałożony pędzlem wygląda przyzwoicie, jednak nie na długo. Jego krycie zaliczyłabym do średniego.
Podczas dłuższego użytkowania mocno przesuszył mi skórę, szczególnie okolice nosa.  Po czasie ściera się z twarzy i wygląda brzydko. Podkład nie otrzymuje mojej rekomendacji.


4 komentarze:

  1. Miałam jego poprzednią wersję, była ok aczkolwiek dla mnie zbyt rzadki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam, że poprzednia wersja jest lepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam i bardzo lubię;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)