30 lipca 2016

Nowości kosmetyczne | lipiec 2016

Cześć! Zapraszam Was na nowości kosmetyczne do pielęgnacji, dzięki którym uzupełniłam braki w swoich zbiorach ;)
maska oczyszczająca 100ml/7.38zł   maska witaminowa 100ml/10.20zł
Maseczki Kąpiel Agafii od dłuższego czasu były na liście moich życzeń. 
Wybrałam maskę do twarzy błękitną oczyszczającą na wodzie chabrowej. Ma ona oczyszczać skórę, zwężać pory i usuwać nadmiar sebum. Naturalne składniki zapewniają dodatkowe odżywienie i nawilżenie. Idealna dla cery tłustej i mieszanej.  Dostępna TUTAJ.
Produkt nanosimy na oczyszczoną skórę twarzy omijając okolicę oczu. Po 10 minutach zmywamy ciepła wodą, stosujemy ją 1-2 razy w tygodniu.
Druga to witaminowa maska do twarzy fitoaktywna. Zasila skórę witaminami. Głęboko nawilża i odżywia. Pobudza proces odnowy skóry. Sposób użycia jest taki sam, jak w przypadku poprzedniej. Dostępna TUTAJ.
Szampon Garnier 400ml/10.99zł Suchy szampon Batiste 200ml/14.99zł Odżywka Garnier 200ml/6.99zł
Szampon Ultra Doux do włosów tłustych cytryna i biała glinka. Jego zadaniem jest przywrócenie włosom blasku, odświeżyć je, zmniejszyć przetłuszczanie i wygładzić. Delikatna konsystencja nie obciąży ich.
Suchy szampon Batiste, który ma natychmiast odświeżać włosy bez użycia wody, absorbując sebum i zanieczyszczenia. Ma sprawiać, że będą puszyste i uniesione u nasady głowy. 
Odżywka Ultra Doux z olejkiem arganowym i żurawiną. Zawiera wyjątkową recepturę, która odżywi włosy farbowane lub z pasemkami. 
Zestaw żeli pod prysznic Dove 750ml i 250ml/12.99zł Krem do ciała Oriflame 200ml/14.99zł
Odżywczy żel pod prysznic Dove 750ml o zapachu kremu pistacjowego z magnolią, który sprawia że skóra jest bardziej miękka i gładka już po pierwszym użyciu. 
Żel pod prysznic Dove 250ml o zapachu słodkiego kremu z piwonią.
Krem do ciała Oriflame z ekstraktem z ogórka i nagietka. 
Żele pod prysznic Avon 250ml/5.99zł Mydełko Oriflame 75g/6.99zł
Nawilżający kremowy żel pod prysznic Indulgent i Andalusian Bliss z Avonu.
Zmiękczające mydełko Milk&Honey Gold z Oriflame.

44 komentarze:

  1. Znam maseczkę oczyszczającą rosyjską - w zapasach mam 3 opakowanie jej. Jest genialna, mój ulubieniec - u Cb też powinna się sprawdzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. szampon Garnier miałam już parę razy i chętnie do niego wracam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uu ile wspaniałych nowości daj znać jak się sprawdziły ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne nowości uwielbiam rosyjskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne nowości :) niestety nie miałam okazji wypróbować żadnego z tych produktów, mam nadzieję, że to nadrobię.
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo cytryna musi miec piękny zapach :D
    Mam nadzieje ze wszystko sie przyda :)

    grlfashion.blogspot.com
    odzwdzięczam sie za obserwacje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Te maseczki kąpiel Agafii wyglądają ciekawie. Od dłuższego czasu planuję przetestowanie jakichś rosyjskich kosmetyków :))

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam te suche szampony z batiste! to mój zdecydowany must have :D
    Obserwuję i zapraszam do siebie :*
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  9. Z rosyjskich kosmetyków, to polecam również czarane mydło. ;)
    U mnie Batiste się nie sprawdziło, nie wiem dlaczego. :(
    Fajne nowości! ^^

    Mój blog - KLIK;)
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za polecenie, na pewno znajdzie się na mojej liście zakupowej ;)

      Usuń
  10. Nic z tych rzeczy nie próbowałam, ale chciałabym przetestować w końcu suchy szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię ten żel z Dove i suchy szampon z Batiste! :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Od dawna ciekawią mnie te suche szampony, ale nigdy takowego nie kupiłam. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam tę witaminową maskę, ale nie lubiłam rozgrzewającego efektu, który dawała:/ Teraz testuję tą na mleku łosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją lubię, ładnie nawilża ;) Na mleku łosia będzie kolejna ;P

      Usuń
  14. Miałam już jakiś czas temu szampon Garniera, był nawet spoko. Uwielbiam za to żele Dove <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne nowości. Fajnie by btło przeczytać recenzje na temat masek :)

    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te dwie maseczki wyglądają obiecująco:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Batiste u mnie w łazience zawsze obecne na zaś :)
    Lubię żele Avon i Dove :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie miałam tych maseczek, a tyle osób je chwali! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne nowości, miłego testowania życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam te kremowe żele pod prysznic z Dove ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe maseczki (już samo opakowanie zachęca do zakupu, bo jest sliczne), a można dostać je w stacjonarnej drogerii, czy tylko przez internet?

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie też post z nowościami :)
    Batiste miałam - fajny w sytuacjach awaryjnych :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)