16 lipca 2016

Paleta cieni Wonderful Dreams | SEPHORA

Wonderful Dreams to świąteczna limitowanka z Sephory. Zakupiłam ją w grudniu, zeszłego roku na stronie internetowej perfumerii. Urzekła mnie swoimi kolorami, niepokaźnym rozmiarem i... atrakcyjną ceną. Paletka jest niewielka, idealna w podróż. Wykonana z dobrej jakości tektury, trochę przypominająca te od TheBalm. Dzięki temu, że jest rozsuwana w podróży nie mamy powodu do obaw, że coś się otworzy i wysypie. 


         

Sephora/ 39.90zł







W paletce znajduje się 8 cieni: 4 matowe i 4 połyskujące. Gramatura cieni jest niewielka, a każdy z nich ma swoją nazwę: Chantilly lace, Soft Cookie, Marron Glace, Toasted Almond, Crystal Ball, Pretty Sunrise, Midnight Swim, Hot Cocoa. 
  Jak możecie zobaczyć moim zdecydowanym ulubieńcem jest Soft Cookie, cień bazowy, którym bardzo ładnie można wyrównać koloryt powieki. Wszystkie cienie posiadają bardzo dobrą pigmentację, chociaż z tych połyskujących jestem mniej zadowolona. Po czasie brokat osypuje się i migruje po całej twarzy. Mimo wszystko uważam, że paletka Wonderful Dreams jest warta zakupu i przetestowania. 

4 komentarze:

  1. Prezentuje się ładnie, nie raz widuję je perfumerii.

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam ją kiedyś w promocji na stronie Sephory, żałuję,że nie wzięłam, śliczne kolory

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)