28 lipca 2016

Chłodzący spray po opalaniu i Złocisty balsam wzmacniający opaleniznę AVON Sun+

Witam Was w kolejnym poście. Dzisiaj, przyszedł  czas na moich dwóch ulubieńców, którzy wiernie towarzyszą mi na wakacjach. Produkty, które używam od kilku lat i wciąż są dla mnie niezastąpione. Pochodzą z linii Avon Sun+. Ich zadanie, to ochrona skóry na słońcu i dbanie o jej nieskazitelny wygląd.
Pierwszym z nich jest chłodzący spray po opalaniu z witaminą C i aloesem. Lekki, łatwy w aplikacji, który chłodzi i nawilża skórę. Zamknięty w bardzo ładnej, poręcznej butelce o pojemności 150ml. Dobrze działający atomizer, który usprawnia nam pielęgnację opalonej skóry. Kosmetyk jest bezbarwny, posiada delikatny, nie mdlący zapach. 
150ml/ 14.99zł
Drugim produktem jest złocisty balsam wzmacniający opaleniznę. Produkt zawiera witaminę A, która ma właściwości regenerujące, witaminę E o działaniu przeciwutleniającym i nawilżający panthenol. Dzięki zawartym w nim drobinkach, pięknie podkreśla opaleniznę. Posiada funkcjonalną butelkę, przez którą aplikacja jest banalnie prosta. Dobrze rozsmarowuje się na ciele, nie pozostawiając żadnych smug i plam.  
150ml/15.99zł





30 komentarzy:

  1. Mój ulubiony balsam na wyścia latem, kocham te drobinki:) zamawiam go co rok na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś z Avon kojący żel po opalaniu. Był rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kojarze produktu, muszę dokładnie przejrzeć oferte Avon ;)

      Usuń
  3. Balsamu nie miałam a szkoda. Chyba się skuszę, te drobinki są zachęcające ;) spray mam i mam go już z rok czasu i jeszcze stoi cały, przynosi uczucie chłodu i nawilża ale jak dla mnie coś za bardzo się klei i zostawia takie lepie coś na skórze :P obserwuję na dobry poczatek ;)
    Panna K

    OdpowiedzUsuń
  4. Siostra chyba miała spray, ale z tego co pamiętam nie była zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chłodzący, w sam raz na ciepły dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już dawno nie miałam nic z avonu, kiedyś często używałam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oba kosmetyki bardzo przydatne, szczególnie ten na utrzymanie opalenizny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko co chłodzące dobre na lato:)
    obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szoda,że już jestem po wakacjach :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Po opalaniu mam balsamik Nuxe i emulsję Kolastyny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno nie miałam nic z Avonu, spray zapewne by się u mnie sprawdził :) Lubię takie chłodzące formuły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo,właśnie jestem przed wylotem do Hiszpanii i szukałam czegoś po opalaniu. Pomocny post, szczególnie teraz:)

    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  13. great post :)
    have a nice weekend :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kosmetyków słonecznych od Avon nie miałam;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)