25 września 2017

Projekt Denko #7

Cześć :)
W ten brzydki, pochmurny dzień zapraszam Was na zdenkowanych :) 
1. Oliwka łagodząca Sensual Joanna - świetnie nawilżała i pielęgnowała skórę po zabiegu depilacji. Zawarty w niej olejek arganowy działał kojąco na powstałe przy zabiegu podrażnienia. Bardzo ją lubię i kupuję regularnie.
2. Peeling roślinny do ciała Yves Rocher - mój wielki ulubieniec wśród peelingów do ciała, zawsze Wam go polecam :)
3. Relaksujące mleczko do ciała Yves Rocher - świetny skład, delikatnie nawilżało - ja jednak szukam lepszego nawilżenia. Mleczko zawierało specyficzny, orientalny zapach, dlatego nie każdemu się spodoba.
4. Krem pod oczy Vianek - bardzo dobry produkt, odsyłam do posta, gdzie dowiecie się o nim więcej.
5. Maseczka do twarzy z glinki DAYTOX - u mnie sprawdziła się rewelacyjnie, pięknie oczyszczała twarz, nie czułam żadnego ściągnięcia. Jedna z lepszych maseczek do twarzy. Niestety dostępna na zagranicznej stronie Douglasa
6. Żółte odżywcze kapsułki witaminowe do twarzy GAL ALLERGAL - kapsułki miały kształt rybki i taki też zapach, który nie przypadł mi do gustu :) Każa z nich zawierała zimnotłoczony olej z wiesiołka o wysokiej zawartości niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych. Ładnie nawilżały i odżywiały skórę twarzy, są polecane dla alergików. 
7. Woda toaletowa SEASIDE Toni Gard - świeży, energetyczny zapach, idealny na ciepłe dni. Ale płacąc 249zł za 75ml oczekiwałabym bardziej trwałego zapachu, ten szybko się ulatniał.
8. Próbki zapachów ELVIE oraz MY LITTLE GARDEN Oriflame - świeże, kwiatowe zapachy, ale nie na tyle ciekawe i długotrwałe, żebym sięgnęła po produkt pełnowymiarowy.   
9. Tusz do rzęs 2000 Calorie Max Factor - uwielbiam go i kupuje regularnie. 
10. Korektor Affinitone Maybelline - uważam, że jest to jeden z lepszych korektorów drogeryjnych, zawsze do niego wracam. 
11. Tusz do rzęs Pump Up Lovely - za tę cenę jest w porządku, jednak szybko wysycha.
12. Kredka do brwi Catrice - miałam ją w odcieniu 020 Date With Ash-ton, była bardzo dobra, nie ścierała się, lubiłam po nią sięgać.
13. Aceton zapachowy Timo - moja druga butelka, ten był o zapachu melona. Świetnie sprawdzał się w usuwaniu lakieru hybrydowego, chociaż nie noszę ich zbyt często.
14. Lakier do paznokci  322 Sweet Cinamon ASTOR - kolor przepiękny, w połączeniu z Seche Vite utrzymywał się na moich paznokciach cały tydzień. Nowa buteleczka jest już w użyciu.  
15. Lakier do paznokci 340 Berries and Cream Rimmel - kolejny, jesienny kolorek. Bardzo lubię lakiery z tej serii, a po ten kolorek na pewno sięgnę ponownie. 
16. Nawilżająca maska do twarzy w płachcie BRTC Make Over Mask Empress - rewelacyjna maska, niesamowicie nawilżająca i relaksująca. Na pewno skuszę się na pozostałe maski z tej serii.
17. Oczyszczająca maska węglowa Bielenda - przeznaczona do cery mieszanej i tłustej, skóra po niej była matowa, świeża i gładka. Używałam jej, gdy moja skóra potrzebowała mocniejszego oczyszczenia. 
18. Maska do twarzy i szyi Perfecta - zawierała olej ze słodkich migdałów i miód manuka, bardzo ładnie nawilżała skórę twarzy i szyi. Stosowałam ją głównie na noc.
19. Peeling gruboziarnisty mineralny Perfecta - zawierał drobinki orzecha, dawał mocne oczyszczenie twarzy, rewelacyjnie pozbywał się martwego naskórka i nadmiaru sebum. 
20. Maseczka kojąco-odżywcza Oceanic - zużyłam tę drugą część, pierwsza jeszcze czeka na swoją kolej. bardzo ładnie odżywiła i nawilżyła twarz, nie mam co do niej żadnych zastrzeżeń.
21. Tonik cytrynowy MIZON - produkt koreański, bogaty w składniki mineralne. Nie zrobił mi krzywdy, ale po tak małej próbce nie umiem stwierdzić, czy kupiłabym pełnowartościowy produkt.

22 komentarze:

  1. Zawsze mam przy sobie próbki perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielabim kosmetyki z serii vianek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tusz do rzęs 2000 Calorie Max Factor - tez go bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne denko. Uwielbiam tusz Pump up, u mnie pięknie wydłuża rzęsy. Zaciekawiła mnie natomiast bardzo oliwka do ciała- po depilacji często pieką mnie nogi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten korektor z Maybelline :) Mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tusz Lovely bardzo lubię, zużyłam kilka tubek. Jeden z lepszych i najtańszych w drogeriach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam tusze lovely i Maybelline - oba to moi ulubieńcy, chociaż na rzęsach zdecydowanie lepiej prezentuje się ten 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wodę perfumowaną miałam i tą maseczkę z DAYTOX w kalendarzu Douglasa ogólnie całkiem ok były.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię tusz z Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Korektor Affinitone właśnie kupiłam, mam nadzieję, że będzie super, jak każdy tak mówi! ♥ Z Twoich zdenkowanych produktów znam tusz Lovely i Max Factor, oba lubię, a także krem pod oczy Vianek, jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę w końcu zakupić ten tusz z Loveli i z Maxfactora ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam peeling z YR (używam do rąk) oraz krem pod oczy Vianka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam wodę toaletową SEASIDE, cudownie pachniała. <3

    OdpowiedzUsuń
  14. większości nie znam, jednak widzę tu dwóch ulubieńców - tusz z Lovely i korektor, co do którego podzielam Twoje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam jeszcze żadnego z tych produktów, ale ta woda toaletowa bardzo mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. masz racje, ten żółty tusz szybko wysycha, choć jest bardzo fajny :) a krem z wianka chętnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  17. Woda toaletowa jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wonderful photos! ♥
    I'm following you, if you want, visit my blog:

    janalukic.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)