15 września 2017

Weekend nad morzem | GDAŃSK

Cześć !
Dzisiaj, zapraszam Was do obejrzenia wybranych zdjęć z krótkiego pobytu w Gdańsku.
Moim zdaniem, jest to jedno z piękniejszych miast położonych nad Morzem Bałtyckim. Dlatego, co roku z przyjemnością je odwiedzam, oczywiście poza sezonem - bo takie wyjazdy lubię najbardziej. Cieszę się wtedy spokojem i brakiem tłumu ludzi. Nikt mnie nie pogania i nie zasłania ciekawszych widoków. Jest mniejsze prawdopodobieństwo, że ktoś niechciany wpełznie mi w kadr :) Plusem jest również brak kolejek w miejscach, najbardziej okupowanych przez turystów.

25 komentarzy:

  1. Ale bym wyskoczyła nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia. A w Gdyni też byłaś? Pytam bo to moje rodzinne miasto i ciekawa jestem jak Ci się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie byłam w Gdańsku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo tam ładnie. Nigdy nie byłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam w Gdańsku ;) Pięknie tam!

    OdpowiedzUsuń
  6. nie powiem, bo kocham polskie morze, niestety w lato kocham piękną słoneczną pogodę, a że te dwie moje miłości najczęściej się wykluczają to musze wybierać między jednym i drugim z różnym skutkiem są te moje wybory ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia ;) Gdańsk to piękne miasto! :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wstyd się przyznać ale nigdy nie byłam w gdańsku, a nie mam jakoś bardzo daleko. :)
    Ogólnie mega mi się podobają zdjęcia!
    Obserwuję i zapraszam do siebie https://blackbalba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nigdy nie byłam tam i również obserwuję! :D
      mój blog

      Usuń
  9. O matko ale ci dobrze pamiętam te róże z mojej podróż nad morze ładnie pachną. Wzajemna obserwacja ? Zapraszam do mnie https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Również lubię wypady poza sezonem nad morze - są takie nieoczywiste, jednak mnie bardziej przyciąga Gdynia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj ja byłam w sezonie i chciałam nagrać filmik 30 minutowy i mimo że prawie w morzu stałam to i tak pełno ludzi wchodzi w kadr jak cielęta -_-
    Świetne zdjęcia ;P
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog
    oraz --> Fanpage

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia! Jeszcze nigdy nie byłam w Gdańsku, ale z pewnością kiedyś tam pojadę! :) Bluza cudowna, też taką chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful post and photos really liked, Dear ♡ xoxo
    I'd be happy friendship blogs ♥️ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia i do tego ta bluza :*


    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłam nad naszym morzem w majówkę i tak wymarzłam, że do dziś pamiętam:D ale to nie zmienia faktu, że nigdzie się tak nie relaksuję jak nas naszym morzem :D

    OdpowiedzUsuń
  16. W Gdańsku byłam nie raz, jest tam naprawdę pięknie i warto się wybrać. Całe Trójmiasto do zwiedzania ale na dłuższe pobyty chyba wybrałabym inną miejscowość. A najlepiej zatrzymam się w spa blisko morza aby chodzić na plażę ale jeszcze korzystać z profesjonalnych zabiegów na twarz i ciało.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)