7 stycznia 2018

Moje prezenty świąteczne | ZAINSPIRUJ SIĘ!

Cześć.
Dzisiaj postanowiłam napisać dla Was post o tym, co znalazłam pod choinką, oraz co kupiłam sobie za pieniądze, które otrzymałam. Moja świąteczna lista życzeń została spełniona :) Mam nadzieje, że zaczerpniecie trochę inspiracji na podarunek dla siostry, mamy, a może przyjaciółki .. .
⟹ CHARMS RADOŚĆ ŚWIĄT | Pandora
Mój pierwszy charms, odzwierciedlający Radość Świąt, dzięki motywowi Św. Mikołaja w czerwonej czapce, błyszczącym gwiazdkom i małemu prezencikowi.

⟹ SWETER Z MOTYWEM ŚWIĄTECZNYM
Miękki sweter o klasycznym kroju z misiem. Rewelacyjnie się u mnie sprawdza, ponieważ jestem ogromnym zmarzluchem.
⟹ PODUSZKA GINGERMAN Home&You
Poduszka w kształcie piernikowego ciastka. Uwielbiam ten motyw, dlatego jestem z niej niesamowicie zadowolona. Ma przepiękną kolorystykę, jest miękka i rewelacyjnie prezentuję się na moim łóżku.
⟹ SKARPETY Z POMPONAMI
Grube, wełniane skarpety. Przy ściągaczu dwa, urocze pompony. Dodatkowo mają podeszwy z antypoślizgowymi wypustkami, dzięki którym chodzenie po drewnianym parkiecie będzie bezpieczne. Myślę, że na chłodne, zimowe dni przydadzą się każdemu.
⟹ KAPCIE Z POMPONAMI
Kolejny, uniwersalny prezent, który zawsze jest mile widziany :) Kapci nigdy za dużo :)
⟹ STATYW
Ten sprzęt znacznie ułatwia mi pracę, chociażby przy zdjęciach na bloga :)
⟹ KUBEK
Minimalistyczny kubek ze srebrnym, świątecznym nadrukiem. Od razu wpadł mi w oko :) Myślę, że kubek to jeden z najczęściej wybieranych prezentów. Ten idealnie sprawdzi się w długie wieczory na ulubioną herbatkę z cytryną :)
 ⟹ JIMMY CHOO For Women, EDT
Owocowo-kwiatowy zapach o lekko ziemistym aromacie, który powstał dzięki akordom drzewa znajdującym się w podstawie. Niesamowicie intensywny i trwały.
 ⟹ ZESTAW RITUALS Balancing Treat
1. Yogi Flow - pianka pod prysznic 50 ml
2. Ayurveda Scrub - peeling do ciała 70 ml
3. Honey Touch - krem do ciała 70 ml
4. Brilliant Bliss - szampon 70 ml
⟹ OLEJEK POD PRYSZNIC RITUALS
Niesamowicie ciekawa jestem tych holenderskich kosmetyków, zachwalanych przez wiele blogerek i youtuberek. Nie są one tanie, dlatego zawsze zwlekałam z ich zakupem. Teraz będę miała okazje przetestować różne warianty zapachowe i zobaczymy, czy rzeczywiście są tak dobre, jak piszą :)
⟹ TUSZ DO RZĘS RIMMEL VOLUME SHAKE
Innowacyjna maskara, która dzięki technologii Shake-Shake zachowuje świeżość na dłużej. Nie miałam go wcześniej, dlatego jestem bardzo ciekawa jaki efekt pozostawi na rzęsach.
⟹ PŁYN DO KĄPIELI Red Berries
⟹ PŁYN DO KĄPIELI Cranberry&Orange
Lubię je, kiedyś dostałam płyn do kąpieli Truskawka&Bita Śmietana, który był z edycji limitowanej. Te mają przepiękną, zimową szatę graficzną i otulają swoim zapachem.
⟹ PALETA CIENI DO POWIEK URBAN DECAY Naked Heat
Od dłuższego czasu zastanawiałam się nad paletą od Urban Decay. Kolory w niej zawarte są stworzone dla mnie, uwielbiam bursztynowe tonacje: ciepłe brązy, palona pomarańcz i bogata sjena. Ta paleta ma wszystko, czego potrzebuje w makijażu :) Moim zdaniem jest najładniejsza ze wszystkich Naked.

Co Ty wybierasz najczęściej na świąteczne prezenty ?

39 komentarzy:

  1. wow, dostałaś naprawdę piękne prezenty, bransoletkę Pandora z mnóstwem charmsów otrzymałam w tym roku od przyjaciółki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak Pandora to zawsze taki uniwersalny prezent. Każdy "charms" kojarzy się z innym wydarzeniem. Statyw również przydałby mi się. Dobre zdjęcia to podstawa na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawią mnie te płyny do kąpieli z Avonu :)
    Sweterek uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prezenty :) Statyw - oj też będę musiała kupić niedlugo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się sweterek, kapcie i skarpety - takich prezentów nigdy dość :)
    Perfumy i ja dostałam. Ogólnie dostałam w tym roku dużo fajnych rzeczy, ale wszystkie musiałam sama wybrać, żadnej niespodzianki nie dostałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jednak Lubie niespodzianki, chociaż niektóre prezenty też wybieram sama ☺

      Usuń
  6. Sporo prezentów dostałaś. Sweter z misiem jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prezenty =) Ja często stawiam na kosmetyki lub perfumy, o ile wiem co dana osoba lubi lub jaki ma typ skóry.

    Dodaję do obserwowanych =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne prezenty :) Te płyny do kąpieli wyglądają magicznie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny charms z Pandory :). Mam próbki balsamu z Rituals z tej serii co Ty i jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zestaw Rituals to chętnie bym przytuliła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany, ale wspaniałości kochana, zestaw rituals miałam pięknie pachnie ta czerwona seria! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne prezenty i najważniejsze, że i Ty jesteś z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jestem bardzo zadowolona. Widać, że moi bliscy dobrze mnie znają :)

      Usuń
  13. Dużo świętych rzeczy: Pandora i skarpetki super :) Paletka też marzenie. A statyw bardzo się przydaje, ja dostałam rok temu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne prezenty!
    Ale urocza ta podusia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super prezenty. Marzy mi się pandora :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne prezenty, takie skarpety z pomponami to bym przytuliła <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Poducha Ciastek świetna :) Bardzo lubię też takie urocze skarpetki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mega słodkie rzeczy i zazdroszczę palety, jak nic ❤
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Ahhhhh, marzy mi się Pandora.... Wszystkie prezenty i nabytki wspaniałe!
    Milutko tu u Ciebie :) kiss!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne prezenty! :)
    Paletka oczywiście najbardziej mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  21. kapcie z pomponami <3 ja uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciasteczkowa poduszka urzekła mnie najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale cudeńka, zazdroszczę, chyba zacznę oszczędzać na wszystkie te prezenty dla siebie! :) Super post, można się zainspirować :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. sweterek z misiem jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne rzeczy! Najbardziej podoba mi się sweter, poduszka oraz kapcie!!! :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dostałaś świetne prezenty! Paletka ma świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę, że świetne prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)