28 grudnia 2017

Balsamy do ust EOS - Czy są warte uwagi?

Cześć!
Zima to czas, w którym nasze usta potrzebują odpowiedniej pielęgnacji, ponieważ narażeni jesteśmy na zimny wiatr i wahania temperatur. Jak wiemy, skóra ust jest wyjątkowo cienka. Składa się ona przede wszystkim z błony śluzowej, która dosyć, że ma mniej gruczołów, to do tego jeszcze innych niż zwykła skóra. W wyniku tej specyficznej budowy, wilgoć bardzo szybko wyparowuje ze skóry ust, powodując jej łatwe wysychanie i zwiększa tym samym ryzyko infekcji.
W swoje pierwsze jajeczko EOS zaopatrzyłam się jakieś dwa lata temu i od tego czasu zawsze mam przy sobie któryś z wariantów zapachowych. Od grudnia 2015 są dostępne online jak i stacjonarnie w perfumerii Douglas za 25,00 zł/ 7g.
Na powyższym zdjęciu widzicie moich faworytów:
⇨ BLACKBERRY NECTAR o orzeźwiającym smaku jeżyn.
⇨ VANILLA MINT o orzeźwiającym smaku wanilii z miętą.

Balsamy EOS przywędrowały do nas z USA. Są bogate w przeciwutleniacze, witaminę E, masło shea oraz olej jojoba. Dla jeszcze gładszych i nawilżonych ust skład został wzbogacony o wyciąg z awokado i kokosa. Produkt posiada właściwości odżywcze, regenerujące i antybakteryjne. Nie zawierają parabenów, wazeliny oraz glutenu.
Są w 95% organiczne i w 100% naturalne.
Duży plus za przepiękne opakowania, które się NIE PSUJĄ. Przy codziennym stosowaniu balsam starczy nam na kilka ładnych miesięcy, a więc jest bardzo wydajny. Jestem bardzo zadowolona z ich działania, cudownego smaku i zapachu :)
Widziałam też, że na Bodyland.pl są dostepne balsamy do ust EOS w sztyfcie, ich regularna cena to 19.99zł/ 4g.

18 komentarzy:

  1. Eos są bardzo popularne, a ja jeszcze ich nigdy nie miałam ;)
    Muszę koniecznie wypróbować, jak się u mnie sprawdzą!
    Obserwuję!!
    Super blog :D
    Pozdrawiam!

    https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam fioletowy ale dużo lepszy był czerwony (sorbet truskawkowy) mimo wszystko są ok ale uważam że nie ma sensu przepłacać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam :) ale niestety wszystkie, które miałam 'stratował' mój pies;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jestem mega zakochana w eosach! mam co prawda jeden tylko, ale wiem, że będzie ich więcej :D Mam wersję kokosową i jest super! :D

    również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne jest to, że są w 100%, ale niestety trochę kosztują :/
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę drogie, ale widać że warto. Przekonałam się od koleżanek, że zapach eos'ów jest bardzo naturalny i nie czuć tej przesadzistości. Ja bym wybrała jakiś miętowy <3
    Psst... Nie wiem, czy tylko u mnie taki problem występuje, ale klikając w zakładkę 'o mnie', pojawia się pusta strona. Sprawdź to.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie sprawdzaja sie kiedy moje usta sa bardzo suche ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. W zimę usta się strasznie wysuszają.
    Bardzo ciekawy wpis:).
    Pozdrawiam!
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi średnio te dwa zapachy odpowiadają :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2017/12/my-christmas-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam miętowy i bardzo go lubię. Naprawdę fajnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam EOSy :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Korzystam! I polecam są super super!

    OdpowiedzUsuń
  13. To bardzo popularny kosmetyk, jednak ja nigdy go nie używałam :)
    może kiedyś wypróbuję, zobaczymy :) bardzo ciekawy post!
    Pozdrawiam cieplutko myszko :* i szczęśliwego nowego roku!
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja szczerze powiedziawszy uważam że są nieco przereklamowane , oczywiście maja cudowny zapach i nawilżają ale tylko na moment, mam podobne jajeczko jednak z jakiejś nieznanej marki które ma o wiele lepsze działanie i o wiele niższa cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeej, zazdroszczę Jimmy Choo i tej pięknej paletki ;) Ja to chyba byłam niegrzeczna, bo w tym roku sama musiałam sobie sprawić prezent :D I tu było skromnie, bo zdecydowałam się na perfumy Tesori d'Oriente Fiore del Dragone, ale jestem w nich zakochana <3

    OdpowiedzUsuń
  16. A znacie już nowości - Eos z połyskiem? dostepne na Bodyland.pl http://www.bodyland.pl/index.php?do_search=true&podkat=&search_query=eos+shimmer
    A te w sztyfcie teraz maja cenę promocyjną : http://www.bodyland.pl/eos-balsam-do-ust-w-sztyfcie-pomegranate-raspberry-4g-p7081.html
    sama tam kupuję, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam truskawkowe jajeczko i jest cudowne <3

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)