16 stycznia 2018

Walentynki z PRINTU | Konkurs dla Was

Już niedługo coroczne Święto Zakochanych przypadające 14 lutego.
Walentynki - dla jednych wyimaginowane święto z USA, dla drugich powód do wyrażenia swoich uczuć w sposób szczególny. I chociaż większość z Nas twierdzi, że nie celebruje 14 lutego jakoś szczególnie (przecież Walentynki obchodzi codziennie!) to zazwyczaj kupuje z tej okazji mały upominek dla swojej połówki.
Myślę, że każdy chciałby, aby najważniejsza osoba w jego życiu poczuła się wyjątkowo w tym szczęśliwym dla zakochanych par dniu.
Ja i moja Siostra w tym roku postawiłyśmy na fotoksiążki Printu. Mamy mnóstwo zdjęć z naszymi mężczyznami, które przywołują wiele pozytywnych myśli i wspomnień. Każda z Nas wykorzystała je i stworzyła coś indywidualnego, a zarazem wyjątkowego.
Nawet wybierając szablon, każdą stronę oraz rozmieszczenie zdjęć mogłyśmy modyfikować według własnego upodobania :)
Ja zdecydowałam się na szablon Dla Ciebie, rozmiar 25x20, oprawa twarda, papier matowy. Od początku najbardziej przypadł mi do gustu. Minimalistyczne tła odpowiednio wyeksponują nasze zdjęcia z wakacji, randki czy rodzinnych uroczystości. Fotoksiążka będzie stanowiła wspaniałą pamiątkę wspólnie spędzonych chwil na długie lata ..
Moja siostra wybrała szablon Sesja narzeczeńska, po długich przemyśleniach również rozmiar 25x20, oprawę twardą i papier matowy. Stwierdziła, że zdjęcia z sesji narzeczeńskiej zasługują na wyjątkową oprawę :)
Fotoksiążki są bardzo dobrej jakości, wydrukowane z dbałością o najmniejsze detale. Jesteśmy z nich bardzo zadowolone. Realizacja zamówienia błyskawiczna, a kontakt z ekipą Printu na najwyższym poziomie. Jeśli w Walentynki tak jak ja, chcecie sprezentować swojej połówce fotoksiążkę, to zajrzyjcie na stronę i skorzystajcie z przepięknych szablonów :
Prezent na Walentynki dla chłopaka
Prezent na Walentynki dla niego

KONKURS DLA WAS!

Razem z PRINTU przygotowaliśmy dla Was konkurs, w którym do wygrania jest FOTOKSIĄŻKA 25x20, którą zaprojektujesz sama na dowolną okazję !
Co należy zrobić, żeby wygrać ?
1. Musisz być obserwatorem mojego bloga. (napisz pod jaką nazwą obserwujesz blog)
2. W komentarzu napisz: BIORĘ UDZIAŁ W KONKURSIE.
3. Konkurs trwa do 24 stycznia do godziny 23:59.
4. Zostaw maila, który umożliwi mi z Tobą kontakt w przypadku wygranej.
Powodzenia ! :)

WYGRANA FOTOKSIĄŻKA wędruje do Eweliny Wielochowskiej :)

Bardzo dziękuję wszystkim osobom biorącym udział w konkursie! Już niebawem kolejny !

62 komentarze:

  1. Kasia Nowak
    BIORE UDZIAL W KONKURSIE
    KASIaniwak1996@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. BIORĘ UDZIAŁ W KONKURSIE
    Sandra Mielke
    mielke.sandra98@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię fotoksiążki od PRINTU, powodzenia wszystkim! :D

    zapraszam również do mnie na bloga - właśnie pojawił się nowy wpis :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ;) Takie fotoskiążki to świetna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są :) Sama wczoraj złożyłam zamówienie na swoje książki, a teraz z niecierpliwością czekam! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. BIORĘ UDZIAŁ W KONKURSIE
    obserwuję jako Magda M
    kontakt.coscudownego@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A sama fotoksiążka jest świetnym pomysłem ;) uwielbiam tego typu prezenty! :)

      Usuń
  7. Idealna pamiątka dla bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  8. BIORĘ UDZIAŁ W KONKURSIE
    Obserwuję jakoa Kasia Piasecka
    Mój email: katapiaseck@gmail.com
    Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  9. BIORĘ UDZIAŁ W KONKURSIE
    Obserwuję jako Iwetta Żelaznowska
    mój email: styleiww12@onet.pl
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie jestem w trakcie tworzenia takiej fotoksiążki super pamiątka na lata.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyszła, sama mam kilka takich książek. Teraz muszę uzbierać nowe zdjęcia i pewnie zrobię kolejną ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię takie fotoksiążki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia :) Bardzo fajny pomysł na prezent :)

    http://kiudlis.blogspot.com/2018/01/w-czym-pic-poranna-kawe.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy pomysł na taką fotoksiążkę, sama z chęcią kupiłabym taką dla swojego lubego :)

    Kamila Szymańska
    BIORĘ UDZIAŁ W KONKURSIE.
    rudoprzezzycie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny pomysł na prezent!

    Obserwuję jako: Julia Kropacz
    BIORĘ UDZIAŁ W KONKURSIE
    snukraina.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako : Dominika Nowakowska
    BIORĘ UDZIAŁ W KONKURSIE
    domi.nowakowskaa@gmail.com :)


    Świetne te fotoksiążki <3 !

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już mam podobną książeczkę, także dam szansę innym :) Tak czy siak również polecam, bo zdjęcia są świetnej jakości i to super pamiątka, a także prezent dla bliskiej osoby!
    Pozdrawiam i zapraszam na nowego bloga https://czlowieczekdemoleczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. BIORĘ UDZIAŁ W KONKURSIE.
    obserwuję jako Ewelina Wielochowska
    ewcius1991@vp.pl
    u mnie także konkurs jeszcze do jutra :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem już obserwatorką Twojego bloga, więc z chęcią wezmę udział w konkursie :) Stworzyłabym fotoksiążkę ze zdjęciami mojego synka ♥

    BIORĘ UDZIAŁ W KONKURSIE
    obserwuję jako Aknezz
    aknezz.blogspot@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę wszystkim powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pomysł na prezent genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: Glam Girl
    BIORĘ UDZIAŁ W KONKURSIE
    Email: glammgirll@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię takie fotoksiążki, świetny pomysł na prezent

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ładna! :)

    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia:)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  25. Achhh!!! Bardzo bym chciała wygrać i oczywiście
    Biore udział w konkursie
    Szymka
    trufelek1992@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. BIORĘ UDZIAŁ W KONKURSIE
    obserwuję jako Sara Sarkowicz
    shidless.home@gmqail.com

    Zrobiłam kiedyś fotoksiążkę z wakacji, mnóstwo pięknych wspomnień chronologicznie ułożonych i nieraz zabawnie połączonych. W końcu nie trzeba było nic wciskać do albumu :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Album wygląda super :) pozdrawiamy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. fotoksiążka to super sprawa :) Choć ja mam bardzo mało fajnych zdjęć których mogłabym użyć :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny pomysł na prezent :) Ja na naszą pierwszą rocznicę wywołałam wspólne zdjęcia i wkleiłam je w taki album, gdzie folia zabezpiecza każdą stronę i dodałam też niektóre nasze fragmenty rozmów oraz dekoracje, no i podpisy do wybranych fotek. Całość fajnie wyszła, polecam jak ktoś lubi coś samodzielnie pokombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny pomysł. My chcemy kupić ramkę cyfrową, czy jakos tak :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fotoksiążki są cudowne! Powodzenia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo lubię foto książki i mama ich już dwie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. taka książka to wspaniały pomysł na utrwalenie wspomnień :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam fotoksiązki. Mam już 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam takie personalizowane prezenty! o wiele lepsze, niż kupowanie czegoś mega drogiego co i tak się nie przyda. :)

    zapraszam https://andzikbeauty.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  36. ale piękna pamiątka;) Lubię takie fotoksiążki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajny pomysł, te fotoksiążki ostatnio mają duże wzięcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. mam 3 fotoksiążki i je uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny pomysł na prezent, taka fotoksiążka jest pełna wspomnień ;)
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Fotoksiążki to super pomysł na prezent. Ja już swoją mam więc udziału w konkursie nie biorę :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  41. Fotoksiążki to Super pomysł na prezent ☺
    Powodzenia w konkursie 😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny pomysł na prezent :) Każdy by się ucieszył z takiego podarunku!

    OdpowiedzUsuń
  43. BIORĘ UDZIAŁ W KONKURSIE.
    obserwuję jako Edzika

    OdpowiedzUsuń
  44. Wspaniały pomysł uwiecznić takie chwile w książce. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny pomysł na prezent :) Uwielbiam takie rzeczy :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/01/winter-look-parka-w-kolorze-baby-blue.html

    OdpowiedzUsuń
  46. Pomysł na prezent bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję jako: Anna K-a
    BIORĘ UDZIAŁ W KONKURSIE
    anka32a@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. BIORĘ UDZIAŁ W KONKURSIE
    obserwuję Adam koza13

    Mam chrapkę by zobić niespodziankę żonie,
    ciekawe co na pamiątkową fotoksiążkę powie
    w której zawarłbym historię z naszego życia
    jej zły, nie byłyby już do ukrycia !
    Marzy mi się taka fotoksiążka by zdjęcia uporządkować
    i miłość mojego życia na walentynki obdarować!
    Fotoksiążka to pamiątka na całe życie
    dlatego marzę o niej skrycie
    a żona jest romantyczką, doceni moje staranie
    czekam tylko na wyników ogłaszanie!
    Trzymam kciuki, serce wali jak młot, mam nadzieję
    że może uda się wygrać i twarz żony się ze wzruszenia zaśmieje !
    koza13944@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  50. biorę udział w konkursie
    katarzynamalik@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. BIORĘ UDZIAŁ W KONKURSIE
    obserwuje "to wis"
    wwiissnia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Biorę udział w konkursie !
    Obserwuję jako : Sylwia Klichowska
    e-mail : xxxsylwusia26xxx@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Biorę udział w konkursie.
    Obserwuję jako : adaasiek 21
    adaasiek21@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  54. obs-Magdalena B
    lady1307@interia.pl

    biore udział:p

    OdpowiedzUsuń
  55. To będzie piękny prezent na Walentynki <3

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)