19 listopada 2017

Zapachy na jesień i zimę

Cześć.
W maju przedstawiłam Wam moich ulubieńców zapachowych na wiosnę i lato. Jeśli nie widzieliście tego posta to serdecznie zapraszam TUTAJ. Dzisiaj zaprezentuję 9 flakoników, po które najczęściej sięgam w okresie jesienno-zimowym. To one pomagają mi przetrwać zimne, deszczowe i ponure dni :) W większości będą to perfumy pochodzące z katalogów Avon i Oriflame. Napiszę Wam ich regularne ceny, ale możecie dostać je oczywiście taniej.
Jak pewnie zauważycie, moje preferencje zapachowe w zależności od pory roku  trochę się zmieniają. Jesienią i Zimą pojawiają się przede wszystkim ciepłe tony ambry, mandarynki, jaśminu oraz bergamotki. Tajemniczości dodadzą karmel i róża.

1. Oriflame Amber Elixir, EDP - powiedziałabym, że jest to zapach tajemniczy i uwodzicielski. Dość intensywny, ale nie duszący. Pasujący do kobiety zdecydowanej i pewnej siebie. Bardzo podoba mi się flakonik, jest elegancki i gustowny.
Nuty zapachowe: ambra, mandarynka, piżmo, migdały. Cena 100zł/50ml
2. Avon LUCK for Her, EDP - niezwykle słodki i atrakcyjny. Odzwierciedlenie kobiety szczęśliwej w miłości i życiu. Bardzo dobrze sprawdzi się do pracy, czy na uczelnię. Wyjątkowy flakonik z kokardą, który przepięknie wygląda na toaletce. Zapach trwały i charakterystyczny :)
Nuty zapachowe: bergamotka, Kwiat Jednej Nocy, drewno sandałowe. Cena 90zł/50ml
3. Avon, Little Lace Dress, EDP - szyprowo-kwiatowe perfumy, o których już jakiś czas temu zrobiłam odrębny post, zapraszam TUTAJ.
Nuty zapachowe: sycylijska mandarynka, czarna porzeczka, czarny irys, paczula. Cena 70zł/50ml
4. Avon, Premiere Luxe EDP - zapach ciężki i odważny, rewelacyjnie sprawdzi się na wieczór. Powstał z myślą o kobiecie, która ceni sobie wyrafinowaną klasykę. Plusem jest, że utrzymuję się zaskakująco długo. Zawarta w niej biała magnolia to symbol wytrwałości, szlachetności i doskonałości.
Nuty zapachowe: drzewo sandałowe, pralina, magnolia, grejpfrut, paczula. Cena 100zł/50ml
5. Oriflame Volare Forever, EDP - delikatny, kwiatowo-różano-fiołkowy zapach. Migdały w cukrowej polewie tworzą wyjątkową kompozycję. Perfumy idealne na dzień jak i na wieczór. Uwagę zwraca oryginalny flakon, przypominający różę.
Nuty zapachowe: malina, biała róża, migdały w cukrze Cena 95zł/50ml  
6. Oriflame Volare Gold, EDP - zapach stworzony dla kobiety znającej swoją wartość, nie lubiącej bardzo ciężkich kompozycji. Perfumy są wyczuwalne nawet po całym dniu noszenia. Złoty flakon dodaje im charakteru.
Nuty zapachowe: słony karmel, róża, brzoskwinia Cena 140zł/50ml 
7. Avon Little Black Dress, EDP - mój jest w tej mniejszej pojemności 30ml, idealny do torebki. Miałam go również kilkakrotnie w tej czarnej, klasycznej buteleczce. Zapach uniwersalny, niczym mała czarna :) Dobrze utrzymuję się na ciele jak i na ubraniach. 
Nuty zapachowe: drzewo mleczne, piżmo, japońska śliwka, cyklamen Cena 60zł/50ml 
8. Oriflame My Little Garden, EDT - kwiatowy zapach o subtelnym i zarazem świeżym, zielonym aromacie kwiatów bazylii ma moc kojenia zmysłów. Sprawia, że czujesz się jak we własnym, cudownym ogrodzie :) I mimo, iż nie znoszę konwalii, to ten zapach bardzo mi się podoba.
Nuty zapachowe: kwiat bazylii, konwalia, piżmo 95zł/50ml
9. Annayake TOMO her, EDP - zmysłowy, słodki zapach, posiadam niestety tylko jego miniaturkę. Jest niezwykle intensywny i elegancki - od razu wpomnę, że nie sprawdzi się u wszystkich. Bardzo długo wyczuwalny na skórze. 
Nuty zapachowe: wanilia, czarna herbata, irys, biała bergamotka, paczula Cena 400zł/100ml

Jestem ciekawa, jaki jest Wasz ulubiony zapach na okres jesienno-zimowy :)

Zachęcam do obserwowania mnie na INSTAGRAMIE: myliiifestyleeblog :)

25 komentarzy:

  1. Nie znam żadnego z tych zapachów, ale Avon LUCK ma piękną fiolkę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne buteleczki <3 mój ulubiony zapach na jesień to Black Opium

    OdpowiedzUsuń
  3. Love this :)


    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam tylko Little Black Dress ;) Bardzo lubię ten zapach ;) Jest uniwersalny, elegancki i powiedziałabym, że bezpieczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam tych zapachów, tylko Little Black Dress kojarzę z katalogu avon :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzis bardzo olfaktorycznie u Ciebie, lubie zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety nie znam żadnego zapachu :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Little Black Dress uwielbiam! Niestety mi się skończył, ale zamówię kolejne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam LBD, ale teraz używam Lady milion.

    OdpowiedzUsuń
  10. Avon Little Black Dress, wszyscy go kochają ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja to już w ogóle uwielbiam perfumy tylko jesienią i zimą, bo jestem zwolenniczką mocnych, otulających zapachów. Moje ulubione to Lancome Miracle, Versace Noir, Lancome La vie est Belle i mój nowy nabytek Kenzo World :)

    OdpowiedzUsuń
  13. LBD uwielbiam! ;) Ja obecnie używam Chanel 5 i Coco Mademoiselle - są idealne na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam bardzo podobny gust :) większość z nich już miałam, ale dzięki Tobie spróbuję kolejnych :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam większość z tych zapachów
    Bardzo lubię luxe z Avonu

    OdpowiedzUsuń
  16. W ostatnim czasie moim ulubionym zapachem są perfumy z Intimissimi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie cuda, jakie zapachy i jakie butelki do tego! Przepięknie to wygląda, a trzeba gromadzić takie przyjemności na ten zimowy czas :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Amber Elixir też bardzo lubię, od razu mi cieplej, gdy go noszę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tych zapachów ,Chetnie je spróbowała .Pozdrawiam
    serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. nie znam tych perfum moim zapachem na zime jest tarta z Yankee Cranberry pear ;3

    OdpowiedzUsuń
  21. Z wielką chęcią bym wypróbowała :D Uwielbiam kupować perfumy :D

    OdpowiedzUsuń
  22. nie znam tych zapachów, pewnie kiedyś je wypróbuję :)
    Dołączam do grona obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)