22 marca 2017

Ulubieniec ostatnich tygodni - Little Lace Dress AVON

Co myślicie o perfumach marki AVON? Są tanie, a niektóre potrafią zaskoczyć swą jakością. W katalogu pokazanych jest mnóstwo zapachów, a co jakiś czas pojawiają się nowe. Po perfumy tejże marki sięgam już od kilku ładnych lat. Jednym z pierwszych, który pamiętam to Pur Blanca. Tym razem zainteresowałam się serią Little Dress, a dokładniej postawiłam na Little Lace Dress.

Twórcą zapachu jest Stephen Nilsen- amerykański perfumiarz. Od kilkunastu lat wykorzystuje swój talent i wiedzę, by tworzyć wyjątkowe zapachy dla wiodących światowych marek.
Woda perfumowana Little Lace Dress to kategoria kwiatowo-orientalna. Łączy ze sobą zapach mandarynek sycylijskich, czarnego irysa oraz paczuli. Całość tworzy przepiękną, kobiecą kompozycję. Muszę Wam wsomnieć, że na mojej skórze utrzymuje się bardzo długo. Mając je na sobie dostaje mase komplementów i pytań na ich temat :) 
Buteleczka Little Dress jest prostokątna, a jej tylna ścianka ma wzór ręcznie plecionej koronki. Niezwykle prosty flakonik, który idealnie trafia w mój gust. Jestem oczarowana tym zapachem <3

24 komentarze:

  1. Nie miałam okazji poznać tego zapachu, ale tył flakonika jest bardzo gustowny :) mnie ostatnio spodobały się z Avonu perfumy viva la vita ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam je w reklamie, zapowiadają się całkiem dobrze :)

      Usuń
  2. Zapachu nie miałam okazji poznać, ale jego nuty zapachowe zapowiadają się bardzo dobrze! Bardzo elegancki flakon, podoba mi się zarówno jego kształt, jak i dodatek koronki.
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem konsultantką AVON-u..,a nie miałam tego zapachu,ani nie miałam go jak wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam, ale jak będę miała tylko okazję, to chętnie powącham go ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, zapach jest bardzo ładny. Myślę że podpasuje większości kobiet :)

      Usuń
  5. Tego nie znam,, ale klasyczną wersję znam i bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem czy by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie kusi ten zapach, który reklamuje Kożuchowska :D Ciekawie piszesz. Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam tych perfum, ale raz miałam okazję się z nimi spotkać bo kolezanka miała:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię ten zapach. :) Mam kilka w Avonie, które lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie napisz, które zapachy według Ciebie są warte uwagi :)

      Usuń
    2. Luck, Luxe, Rare Gold, Treselle.

      Usuń
    3. Luck i Luxe znam bardzo dobrze :) pozostałe dwa chętnie wypróbuję :)

      Usuń
  10. Mam klasyczną wersję,ale zapach nie do końca jest mój, odrobinę za ciężki.
    Dostałam też zieloną wersję i mam nadzieję, że lepiej trafi w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Avonowe perfumy :)
    Najbardziej Luck oraz obecnie Femme :)
    LBD miałam, ale chyba inną wersję :) Byłam bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ogromnie ciekawa tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)