28 maja 2017

Projekt Denko #4

1. Żel pod prysznic Le Petit Mrseillais - delikatny dla skóry o przepięknym, owocowym zapachu mandarynki i brzoskwini. Zawsze z przyjemnością wracam do żeli tej firmy.
KUPIĘ PONOWNIE
2. Odżywka do włosów Pantene - zaawansowana formuła PANTENE PRO-V, włosy pozostają miękkie, a przy okazji dobrze się rozczesują.
MOŻE KUPIĘ PONOWNIE
3. Krem do rąk PUREDERM - ładnie pachniał, przyjemna, gęsta konsystencja, stosowałam go na noc i dobrze regenerował skórę dłoni.
MOŻE KUPIĘ PONOWNIE
4. Krem pod oczy Tołpa - pełna recenzja TUTAJ
5. Szampon dermatologiczny Apteczka Agafii - najlepszy szampon przeciw wypadaniu włosów, jaki dotychczas używałam. 
KUPIĘ PONOWNIE
6. Suchy szampon do włosów Batiste - zawsze musi być pod ręką, ta wersja zapachowa mocno przypadła mi do gustu. 
KUPIĘ PONOWNIE
7. Zmywacz do paznokci Essence - bez acetonu, zapach truskawki i passiflory, ładnie zmywa paznokcie - świetnie radzi sobie z brokatowymi lakierami.
KUPIĘ PONOWNIE
8. Odtłuszczacz do lakieru hybrydowego Semilac - służył do przemywania płytki panokcia podczas manicure hybrydowego, świetnie się do tego spisywał, ale czy lepiej niż tańszy cleaner? - niekoniecznie.
NIE KUPIĘ PONOWNIE
9. Wysuszacz lakieru Seche Vite - pełna recenzja TUTAJ
10. Lakier do paznokci PUPA - seria Lasting Colour, dobrze trzymał się na paznokciach, nie odpryskiwał, dzięki małej pojemności 5ml byłam w stanie zużyć go do końca.  
MOŻE KUPIĘ PONOWNIE
11. Masełko do ust Nivea - świetnie nawilżało usta, cudowny zapach kokosa, bardzo wydajne.
KUPIĘ PONOWNIE
12. Maska do twarzy z glinką brązową Ziaja - zawsze mam w kosmetyczce kilka saszetek, odżywia, regeneruję i wygładza skórę twarzy. Zawiera olej canola, glicerydy kokosowe, prowitaminę B5, proteiny ze słodkich migdałów oraz witaminę E. 
KUPIĘ PONOWNIE 

16 komentarzy:

  1. Ta czerwień pupy jest piekna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masełko Nivea i produkty pantene do włosów u mnie kompletnie nie zdają egzaminu natomiast ten krem do rąk bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne produkty <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tę odżywkę Pantene też lubię :)
    PS Jako że tematyka mi bliska, pozwalam sobie zaobserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubie batiste, ale mi z kolei ten zapach totalnie sie nie podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam tą odżywkę Pantene :) byłam nawet zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Maseczka jest mistrzowska ;) mam jej porządny zapas w łazience :D
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne denko! Miałam ten żel, bardzo fajny zapach :3
    kremik z tołpy mam tyle że odżywiający ;) uuuwielbiam :D
    pozdrawiam, zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam takie masełko do ust z Nivea, ale malinowe (i chyba już 3 opakowanie) :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię ten suchy szampon ;)


    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Masełko Nivea jest kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam czytać denka! I w zasadzie bardzo mi pomogłaś, bo jestem na etapie kupoowania kosmetyków na wyjazd do Irlandii i takie recenzje są mi bardzo pomocne :)
    http://paulacierpiak.blogpot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Masełka Nivea zawsze mnie kusiły, jakieś nawet mam w swoich zbiorach, ale jeszcze nie otworzone. Batiste mam zawsze w łazience, ale coraz mniej mnie zadowala i chyba spróbuję coś innego.

    Ps. Co do żelu, to dziękuję, miałam go już i recenzowałam nawet na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam tylko szampony od Batiste i masełka do ust od Nivea. Oba produkty bardzo lubię ;) Żelu z Le Petit Marseillais miałam próbkę. Pachniał cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)