1 maja 2017

zakupy rossmann -49%

Odbyła się kolejna edycja szalonej promocji -49% na kosmetyki do makijażu w Rossmannie! Ale tym razem przez tydzień rabatem objęte były wszystkie kosmetyki do makijażu twarzy, oczu, ust i paznokci. Dlatego wybór był ogromny, a kobiet przy szafach jeszcze więcej :) Uważam, że to świetna okazja by uzupełnić braki w kosmetyczce, przetestować nowości, albo odkryć jakąś makijażową perełkę ? JA postanowiłam nie szaleć, bo tak naprawdę - mam wszystko, czego potrzebuję. Podchodząc do sprawy rozsądnie kupiłam kilka produktów :)
Byłam bardzo ciekawa duetu od Lovely K'Lips, czyli płynnej pomadki o matowym wykończeniu i konturówki do ust w tym samym kolorze. Już na pierwszy rzut oka widzimy spore podobieństwo do kultowych pomadek Kylie Jenner. Na ten moment mogę powiedzieć, że są świetne - ich pełna recenzja pojawi się później.
Sięgnęłam po 3 produkty z Bourjois:
Krem CC z 3 pigmentami korygującymi niedoskonałości skóry w kolorze 31 Ivory, zawiera SPF 15.
Podkład 123 Perfect w kolorku 51 Vanille Clair, również z zawartością 3 pigmentów.
Healthy Mix, podkład z witaminami, jego poprzednią wersję bardzo lubiłam :) Mój jest w kolorku 51 Light Vanilla.
Na promocji 1+1 w Hebe kupiłam wychwalany przez youtuberki i blogerki podkład z Catrice HD LIQUIDE COVERAGE FOUNDATION w najbardziej pożądanym kolorku 010 Light Beige. Jeden oddałam siostrze i jest z niego bardzo zadowolona :)

A co Wam udało się upolować ?

23 komentarze:

  1. Również lubię matową pomadkę Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tego :) ja kupiłam tylko bronzer lovely :) tą czekoladę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nad nim zastanawiałam, ale był tylko ten w ciepłym odcieniu :)

      Usuń
  3. Najbardziej mnie ciekawi sławny duet od lovely - całkiem ładne kolory ma :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na promocji nic nie kupowałam, bo zapasy w domu mam spore :) podkład Catrice, a nawet dwa również mam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne zakupy, u mnie Catrice sprawdza sie ale dopiero po drugiej szansie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na promocjach szukałam tych pomadek z K-lips, ale już nie było.

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. zapas podkladow na rok:) zapraszam na rozdanie:) http://madziakowo.blogspot.com/2017/05/szybkie-rozdanie-wygraj-podkad-joko.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem tego podkładu Catrice :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie nie było polowania :D ładne zakupy :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe zakupy! Ja kupiłam tylko trzy kosmetyki. Najbardziej się ciesze z tego, że kupiłam balsam do ust eos :D
    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  11. Też sporo Ci się tych zakupów nazbierało ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie poszalałam, bo szafy były prawie puste :D Ale z drugiej strony, wydałam tylko niecałe 30 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podkład z Catrice moim zdaniem jest bardzo dobry a jeżeli chodzi o pomadki k lips jak za tą cenę warto było kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. widzę same cudowności ;) mnie ten szał ominął, bo mam zapasy ;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie skusiłam się tym razem na promocyjne ceny w Rossmannie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne zakupy, nie skorzystałam z promocji ale jednak kuszą mnie Lovely K'Lips

    OdpowiedzUsuń
  17. Także kupiłam podkład z Catrise ;)

    Dziękuję za odwiedziny i pozostawienia komentarza, zawszę odwdzięczam się tym samym.

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę i sobie coś upolować ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja kupiłam w Rossmanie 4 kredki do malowania kresek.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)